Dat weet ik zelf ook wel :') Alles kan

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Haha ik heb al een lekkere man, dus daarvoor doe ik het niet![]()
![]()
Haha ik heb al een lekkere man, dus daarvoor doe ik het niet![]()
![]()
Je doet het wss om de ouderdom tekenen tegen te gaan om je 'lekkere man' te behouden of om een lekkerdere man aan te trekken. Is slim van je, veel meisjes/vrouwen wachten tot na hun relatie.
daarbij heb ik al 2 mannen 'versleten' ghehe (klinkt echt verkeerd)
:') ik ben 20, ik denk nog niet aan ouderdomdaarbij heb ik al 2 mannen 'versleten' ghehe (klinkt echt verkeerd)
Heb relatie van bijna 5 jaar en van ruim 1 jaar achter de rug![]()

net alsof je t**ten nog niet inferieur beginnen worden tov hoe ze waren op je 16![]()
:') ik ben 20, ik denk nog niet aan ouderdomdaarbij heb ik al 2 mannen 'versleten' ghehe (klinkt echt verkeerd)
Heb relatie van bijna 5 jaar en van ruim 1 jaar achter de rug![]()
Weer een sterk staaltje bro-science.Bij voorkeur. Het HOEFT niet perse.
Naar mijn mening is een combinatie van cardio en een verlaging kcal beter tegenover alleen je kcal omlaag te schroeven. om te beginnen met het feit dat cardio anzich al heel gezond is voor je algehele conditie, daarnaast hoef je dan ook niet al te veel te missen in je voeding, het is namelijk bij het overgrote deel van de mensen zo dat ze ALLEEN door omlaag te gaan in kcal zonder daar cardio aan toe te voegen weinig vet verbranden, het gaat wel, maar stukken langzamer. Ja of je moet nog meer gaan snijden in je kcal, maar het is maar net de vraag is dat ook gezond?
Kortom een combinatie van beiden geniet de voorkeur, maar kun je het aan om je cardio te vervangen door nog minder te gaan eten, be my guest.
Weer een sterk staaltje bro-science.
Bij de cut die ik momenteel volg wordt zelfs AFGERADEN cardio te doen. En ik ben nog nooit zo snel vet verloren. Het ligt puur aan de situatie of cardio van toegevoegde waarde kan zijn. Je hebt ook het probleem dat je de stress op je lichaam iets verhoogt en dat je lichaam efficienter wordt in het uitvoeren van de cardio.
Mensen met een obsessie voor cardio of zeer gevoelig voor stress doen er misschien beter aan cardio te minderen.
Ik ben het dus absoluut met je uitspraak oneens. Waar ik het WEL mee eens ben is dat in andere situatie cardio wel geschikt kan zijn. Maar dat is slechts een deel van het totaalplaatje.
We hebben het tevens niet gehad over genen, hormonen, vetpercentage, geslacht en andere factoren die van belang zijn of cardio van toegevoegde waarde kan zijn. In sommige gevallen is het een prima toevoeging, in sommige gevallen niet.
Kijk, nu wordt het interessant he?Hoe ziet jouw cut eruit? Meat only? En flink caloriedeficit?

Tja.. en dat komt ook vaak niet meer terug... helaas...Welke t**ten? :') ik ben 15 kg afgevallen maar je ziet t niet aan mn buik en heupen. 3x raden waar t meeste vanaf is gegaan.
1 van de eerste ouderdom tekenen is overgewicht, daarom is het slim (vooral als vrouw zijnde) dat je ervoor zorgt dat je zo lang mogelijk ... niet dik bent.

Tja.. en dat komt ook vaak niet meer terug... helaas...

Hangt er ook vanaf wanneer men vind dat ouderdom begint.Ik ben dik geweest, dus hopelijk sla ik die over
---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 20:36 ----------
Nee, daarom probeer ik er wel vrede mee te hebben en te focussen op meer vetverlies (beetje apart, maargoed). Voor een beter doel![]()

Hangt er ook vanaf wanneer men vind dat ouderdom begint.
Tja.. ik probeer er ook maar vrede mee te hebben. Focus me dan maar liever op mijn buik en billen en benen.![]()
Leg mij maar uit dan, want zodra ik geen cardio in mijn schema toepas val ik geen ene moer af. Zelfs niet op 1800 kcal per dag (en lager dan dat ga ik echt niet) Wat ik dus al vertelde was dat het Niet perse HOEFT ik heb nergens gezegd dat het niet mogelijk is zonder cardio of wel dan? Begrijpend lezen blijkt soms nogal lastig te zijn.Weer een sterk staaltje bro-science.
Bij de cut die ik momenteel volg wordt zelfs AFGERADEN cardio te doen. En ik ben nog nooit zo snel vet verloren. Het ligt puur aan de situatie of cardio van toegevoegde waarde kan zijn. Je hebt ook het probleem dat je de stress op je lichaam iets verhoogt en dat je lichaam efficienter wordt in het uitvoeren van de cardio.
Mensen met een obsessie voor cardio of zeer gevoelig voor stress doen er misschien beter aan cardio te minderen.
Ik ben het dus absoluut met je uitspraak oneens. Waar ik het WEL mee eens ben is dat in andere situatie cardio wel geschikt kan zijn. Maar dat is slechts een deel van het totaalplaatje.
We hebben het tevens niet gehad over genen, hormonen, vetpercentage, geslacht en andere factoren die van belang zijn of cardio van toegevoegde waarde kan zijn. In sommige gevallen is het een prima toevoeging, in sommige gevallen niet.
Och och. Lees eens even goed wat je gezegd hebt dan en waar ik precies op reageer. Ik zal je helpen:Leg mij maar uit dan, want zodra ik geen cardio in mijn schema toepas val ik geen ene moer af. Zelfs niet op 1800 kcal per dag (en lager dan dat ga ik echt niet) Wat ik dus al vertelde was dat het Niet perse HOEFT ik heb nergens gezegd dat het niet mogelijk is zonder cardio of wel dan? Begrijpend lezen blijkt soms nogal lastig te zijn.
---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 20:55 ----------
haha daar heb je het al Crash dieeten. Niks ten nadelen van de schrijver (zeer gewaardeerde kennis)
Maar dit werkt echt niet voor iedereen. misschien voor jou en voor velen anderen, maar ik heb toch echt wel behoefte aan meer dan 2 wortels per dag, i.v.m mijn werk en dagelijkse bezigheden heb ik die energie gewoon nodig.
Oke misschien niet handig van mij geformuleerd. maar ik sprak vanuit mijn EIGEN ervaring. Ik kan dan ook niet oordelen over een andere manier van dieeten en dat heb ik dan ook niet concreet gedaan. echter wat vanuit mijn visie de voorkeur genoot.Och och. Lees eens even goed wat je gezegd hebt dan en waar ik precies op reageer. Ik zal je helpen:
"(uiteraard heeft een combinatie van cardio en minder kcal eten de voorkeur)"
"Oh? Omdat?"
Niks "uiteraard" en afhankelijk van de situatie wordt de "voorkeur" bepaald.
Dat JIJ, in JOUW situatie niet afvalt op 1800 kcal kan aan vanalles liggen. Hormonen, vertraagd metabolisme, laag onderhoud/stofwisseling, veel stubborn vet, etc. Dat het voor JOU voordelen heeft in JOUW situatie, is perfect. Daar heb ik totaal geen problemen mee.
Ik zeg tevens nergens dat jij gezegd hebt dat het NIET mogelijk is zonder cardio af te vallen. Of wel dan? Begrijpend lezen blijkt soms nogal lastig te zijn.
Je lacht om crashdieeten, maar je hebt geen flauw idee wat het inhoudt? En zeker niets ten nadelen van de schrijver. Hij weet precies waar hij het over heeft. Misschien als je de richtlijnen aanhoudt, dat je er zelf ook meer resultaat uit kunt halen? Veel mensen denken ten onrechte vaak dat ze speciaal zijn of unieke dingen nodig hebben, maar hij legt je exact uit waarom dat niet het geval is.
Dat JIJ in JOUW situatie meer gebaat bent bij meer kcal's (waarschijnlijk voornamelijk koolhydraten) i.v.m. je werk of andere activiteit, is prima te begrijpen en ik zou je daarom ook zeker niet adviseren dit te volgen. Overigens eet je geen 2 wortels, je eet (en supplementeert!) alleen essentiele dingen, maar dat ter zijde.
Het neemt in ieder geval niets weg dat als je andere inzichten of richtlijnen bekijkt dat je daar je voordeel mee kan doen. Ook al past een bepaald dieet niet bij je, de kennis erachter kun je altijd gebruiken en zelf "vrij" toepassen.
Ik ben het dus nog steeds niet met je uitspraak eens (wat ik zojuist aangehaald heb).