Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en fijn dat je er weer eens bent... ik had je al gemist, al kan ik het je wel vergeven, wedstrijd prep gaat voor hé
ik doe mijn best, ik wil volgend jaar ook aan een wedstrijd mee kunnen doen![]()

? GVDje kent dat toch wel Natty... kan het niet uitstaan, 'k ben gewoon een beetje ongeduldig![]()
Vooral benen kost ontiegelijk veel energie en gewicht omlaag gedonderd. Maar goed, weten waarvoor het is. 

jij hebt ook aardig wat meer kilotjes op te trekken hèKnaller van een borsttraining. Nice. Ik ga ook steeds beter met chinnen ghe ghe maar 6 stuks en dan 5x red ik net nog niet. Beest ben je ook.
en ik red ze ook nog lang niet altijd hoor, had gewoon een goeie dag vandaag.minder snel last van de warmte dan van de kouWow! lekkere training op zo een warme dag! Je knalt ook gewoon door he!
super!

jij hebt ook aardig wat meer kilotjes op te trekken hèen ik red ze ook nog lang niet altijd hoor, had gewoon een goeie dag ......
moet ik hier nu blij mee wezen. Ik pak het positief
ik moet 94kg optrekken.