Fitness Seller

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.021
en fijn dat je er weer eens bent... ik had je al gemist, al kan ik het je wel vergeven, wedstrijd prep gaat voor hé ;)

ik doe mijn best, ik wil volgend jaar ook aan een wedstrijd mee kunnen doen ;)

Nou als je zo doorgaat ga jij echt wel aan die wedstrijd deelnemen hoor! :)
Mooie training! en ja... trainen voelt beter dan hangen als een zak patat... Weet er alles van.. na een dag hangen. :rolleyes:

en fijn dat je er weer eens bent... ik had je al gemist, al kan ik het je wel vergeven, wedstrijd prep gaat voor hé ;)

ik doe mijn best, ik wil volgend jaar ook aan een wedstrijd mee kunnen doen ;)

zag af en toe iets van je op fb nog. Maar dacht moet ff kijken hoe t met dinky is.

Wedstrijd gaat goedkomen met jou!

Voor mij nog 8 weken. Tijd gaat snel. Pff.

• #2.024
ik hoop het... soms zie ik het helemaal voor me, en soms slaat de twijfel toe... maar ach, 'k heb nog ff tijd.
Voor jou komt het nu snel nader... 'k wens je alvast veel sterkte met de laatste loodjes! Die zullen het zwaarst zijn ;)

Het gaat nog lekker. Je gaat nog kritischer kijken en afvragen of je er goed op staat. Ik vertrouw mijn coach dus komt goed.

• #2.026
opwarming:
squat/optrekken in cable apparaat 30x
shoulder luxaties 15x
push up vanaf knie 15x
3 keer herhalen (pittig)

Bench press
25kg- 30kg- 35kgx8
37,5kgx6- x4
das niet goed.... opwarming toch te heftig??

incline DB press
7,5kg- 10kg- 12,5kg- 12,5kg- 14kg x8
netjes

cable fly
1- 2- 2- 3- 3 platen x8

Peckdeck
14kg- 21kg- 28kg- 35kg- 35kg x8
laatste 2 setjes squeeeeeeeeezen!!!

hammer grip chin up
6- 6- 6- 6- 5
voor vandaag tevreden

biceps DB curl
5kg- 6kg- 6kg- 7kg- 7kg x8

overhead bi curl SS decline situps
curl 5x 1plaat x8
situps 5x 10 eerste 3 setjes met de handen voor de borst gekruist, laatste 2 setjes moet ik steeds halverwege ergens de armen vooruit strekken om de reps te halen

thera crunch
5x 10 +2,5 kg

lekkere training, netjes binnen een uur klaar, was wel blij toen het eind daar was ;)

pittige start dame
vind het niet gek dat je daarna ff moet terug zakken
Maar toch weer een lekkere training en je nieuwe foto op FB ziet er ook goed uit :)

• #2.028
dank je Grosje... deze opwarming was aan de hand van een reactie op een ander forum naar aanleiding van mijn opwarming gisteren. Was inderdaad behoorlijk pittig, vooral voor mijn armen/ schouders.
Twijfel nu nog een beetje of ik die morgen een beetje ga downsizen... of even doorzetten, kijken of mijn armen schouders er misschien wel baat bij hebben.
de squat/pull en de shoulder dislocations zouden de basis vormen
de lichte push up variant was nu omdat het om een borst training ging
die zou ik morgen vervangen door iets voor de benen, een kick of jump
eerst maar eens een nachtje over slapen ;)

:sad:

Laatst bewerkt:
  • #2.029
oke... en het zit er alweer op benen/ schouders training

warming up:
30x squat-pull bij het cable apparaat
15x shoulderluxatie
15x leg swing over bench (bench in incline stand tot +/- stoelhoog, ga erachter staan, zwaai been gestrekt over de bench heen... beide benen= 1 rep)
dit 3 keer

squat
10x 20kg
40kg-50kg -60kg- 70kg- 75kg x8

Lunges op step
10kg- 12kg- 14kg- 16kg- 18kg x8

legextentions
28kg- 35kg- 42kg- 49kg- 56kg x10

adduction
25kg-30kg- 35kg- 40kg- 40kg x15

calf raises
28kg- 28kg- 35kg- 35kg- 42kg x15

MP
20kg- 20kg- 22,5kg- 22,5kg- 22,5kgx 8
het is toch niet te geloven dat ik een poos geleden 30kgx8 deed???? GVD

shoulder mach. press
10kg- 15kg- 20kg- 20kg- 20kg x8

rear delt cable raise
5x8 1plaat (laatste setje 2 plaat geprobeerd= veel te zwaar, 1kg extra geprobeerd maar zelfs dan wordt de afwerking al cut)

bent-over- side raise
2kg- 3kg- 3kg- 4kg- 4kg x8

Shrugs
30kg- 40kg- 45kg- 45kg- 50kg x8

training duurde wat langer (1,5 uur) zat ook wat minder pit in, alhoewel ik toch probeerde niet langer dan 1 min rust te houden.

Laatst bewerkt:
Wanneer doe je anders die MP dan? Je hebt er nu al flink wat vooraan lopen knallen dus kan me voorstellen dat t dan minder wordt.

• #2.031
zit wat in: tot eind maart deed ik hem als 2de oefening, daarna een poosje niet, en vanaf begin juni werk ik met dit schema (maar daar heeft ook mijn vakantie nog tussen gezeten)
Het was inderdaad eind maart dat ik die 30kg haalde... maar zou toch ook weer moeten bijtrekken? niet? jaa toch?

Haha nu komt de aap uit de mouw:P Maar zal zeker wel weer bijtrekken.

• #2.033
je kent dat toch wel Natty... kan het niet uitstaan, 'k ben gewoon een beetje ongeduldig ;)

je kent dat toch wel Natty... kan het niet uitstaan, 'k ben gewoon een beetje ongeduldig ;)

Ja ik weet zeker hoe dat voelt. Het gaat steeds verder achteruit:o Vooral benen kost ontiegelijk veel energie en gewicht omlaag gedonderd. Maar goed, weten waarvoor het is.

Het is altijd stuk leuker als je gewicht in de loop de tijd wat meer omhoog gaat. Snap zeker het ongeduld en frustratie. :p

• #2.035
en toen was het weer chest-day ;)

warming up
squat-pull 30x / shoulder luxations 15x / shoulder press 12kg 15x
squat-pul 30x / shoulder luxations 15x / table push- ups
nou... warm zat ;)

bench- press
25kg- 30kg- 35kg- 37,5kg x8
40kg x6
dat gaat er weer op lijken ;)

incl DB press
7,5kg- 10kg- 12,5kg- 14kg- x8
14kg x6
nice

cable fly
1x met 1 plaat x8
4x met 2 platen x8
bij het 4 de setje probeerde ik even met 3 platen, maar merkte dat ik toen meer met mijn armen ging drukken, terug gegaan naar 2 platen en aandacht bij de pecs

peckdeck
14kg- 21kg- 28kg- 35kg- 35kg x8

chin up
5x 6 reps owyeah... banana dance!

db curl
5kg- 6kg- 6kg -7kg- 7kg x8

overhead cable curl
5kg- 10kg- 15kg- 15kg- 15kg x8 (ander apparaat)

decline situps
5x10
laatste 2 setjes laatste reps met handen vooruit ipv gekruist voor borst

thera crunch
5x 10 + 2,5kg

het was heet in de gym... ik was zeiknat, al voor ik ging douchen ;)
toch lekker getraind.

Knaller van een borsttraining. Nice. Ik ga ook steeds beter met chinnen ghe ghe maar 6 stuks en dan 5x red ik net nog niet. Beest ben je ook.

Wow! lekkere training op zo een warme dag! Je knalt ook gewoon door he! :)
super!

• #2.038
Knaller van een borsttraining. Nice. Ik ga ook steeds beter met chinnen ghe ghe maar 6 stuks en dan 5x red ik net nog niet. Beest ben je ook.
jij hebt ook aardig wat meer kilotjes op te trekken hè ;) en ik red ze ook nog lang niet altijd hoor, had gewoon een goeie dag vandaag.

Wow! lekkere training op zo een warme dag! Je knalt ook gewoon door he! :)
super!
minder snel last van de warmte dan van de kou ;)

Lekker Dinky!

jij hebt ook aardig wat meer kilotjes op te trekken hè ;) en ik red ze ook nog lang niet altijd hoor, had gewoon een goeie dag ......

Hmmmm :rolleyes: moet ik hier nu blij mee wezen. Ik pak het positief ;) ik moet 94kg optrekken.
En het gaat steeds beter. En dat komt met name door jullie voorbeeld. Jij en Miss H hebben altijd wel pullups of chins erin zitten.

Terug
Naar boven