- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij snapt hem... morgen beterKlote is dat als je gevoel en energie te wensen over laat. Terwijl je toch aardig wat gewicht verplaatst.
Maarja soms gaat alles wel, maar dat is het dan. Geen nice feeling overhouden aan een training is erg vervelend.

ik ben niet ziek of zo... voel me alleen ff niet zo lekkerBalen dat je ook al niet lekker bent. Je wil dan zoveel maar je lichaam niet...
Toch zet je wel door en dat vind ik echt top van je!
Maar snap wel je gevoel.. en dat is erg vervelend...
Beterschap.

)
)
)
tuurlijk niet.... nu hij er niet is werk ik dubbel zo hard, ik wil wel progressie laten zien tegen de tijd dat ie terug komt!

ik had deze nog liggen uit de periode dat ik flink wat dikker was.... ooit was dat groene shirt amper oversised te noemen, nu kan ik er in zwemmenNice pics dinky'like'.
Je gaat echt goed, al flink wat massa zeg.
Die wijde tops zijn echt heerlijk om in te trainen. Kan alleen nooit ergens geschikte vindenWie weet vind ik wat op vakantie.
baby of babes?

thanks.... ben ik stiekem ook een beetje

daar ben ik het nou eens helemaal mee eensNou je ziet er top uit hoor! en je benen mogen imo gezien worden!
Mooie training!![]()