grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat klopt ook wel... zo doe ik het ook vaak als ik denk dat ik een net hoger gewicht misschien niet zal redden.... verstand op nul en concentreren puur op je oefening. Dan kan je opeens veel meer.kwestie van verstand op nul, focus puur op de 20 reps waar je mee bezig bent,
die stang omhoog en naar beneden, ademhaling en tellen
en pas als je daarmee klaar bent is er ruimte om aan de volgende 20 reps te denken![]()

jups... niks aan de hand, maar was toch krap 24 uur tussen mijn vorige training en deze, en om nou 2 keer na elkaar uit de naad te gaan met military press... leek me een tikje overdreven. Ik heb geen behoefte een blessure uit te lokken .Mooie training hoor. Gewone spierpijn in de schouders hoop ik?
De training ziet er goed uit.

30/ 40/ 50 sechahaha...
ik lig met mijn borst/buik op een bankje hou me een beetje bij de poten vast en til mijn benen gestrekt omhoog, iets hoger dan horizontaal.
je zou het ook een "Prone hip extension hold" kunnen noemen, maar ik vond zeehond toepasselijker
![]()