grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gisteravond
benen/schouders
squat
40- 50- 60- 70- 70kg x8
laatste setje ging ik inboeten op diepte... volgende keer toch iets minder zwaar pakken
step up knee tuck
5 setjes met 4kg DB 8x (2benen)
killing excercise
leg extentions
35- 42- 49- 53- 53kg x10
kots in me bek... te heftig geweest met de step-ups, en dan de krachtinspanning van de leg extention erachteraan... vond mijn maag niet lekker
leg adduction
25- 25- 30- 30- 35kg x 15
beetje rustig aan maar
calf raises
5x 28kg x15
military press
20- 20- 22,5- 22,5kg x8
25kg x6 die had ik moeten kunnen pakken
machine shoulder press
10- 15- 15- 20kg x8
cable rear delt raise
5- 5- 10- 10- 10kg x8 (das tenminste als dat het gewicht van die platen is... )
bent-over side raise (DB)
3- 4- 4- 5- 5kg x8
shruggs
30- 40- 50- 50- 50kg x8
ondanks de ribben lekker getraind

ik besteed tegenwoordig een beetje minder tijd aan forummen, een beetje meer in de fitness
standaart trainingen zet ik niet steeds zo uitgebreid neer.
Ik wil zelf minder aandacht leggen op gewicht, en controle freak als ik ben, is dat lastig als ik steeds uitgebreid blijf loggen.
Zet ook geen gewichten meer neer.
Schrijf ze ook niet meer op, wat ik altijd trouw deed. 
ik besteed tegenwoordig een beetje minder tijd aan forummen, een beetje meer in de fitness
Ik wil zelf minder aandacht leggen op gewicht, en controle freak als ik ben, is dat lastig als ik steeds uitgebreid blijf loggen.
Ik snap je ook wel ja. Loggen maakt dat je focus erg op gewicht ligt terwijl een goede training gewoon goed is ook al is het gewicht anders. Het gaat om wat het voor je lijf doet!ik besteed tegenwoordig een beetje minder tijd aan forummen, een beetje meer in de fitness

tja als we allemaal stoppen met loggen dan kunnen we hier wel ophouden![]()