XXL Nutrition

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.221
eergisteren dus die bi- tri- buik training gedaan.... Gelijk na eerste training flink spierpijn natuurlijk

En vandaag borst/rug training werd er door de auwie armpjes niet makkelijker op. Vooral op de pull-ups wide flink ingeleverd... was vorige week zo trots dat ik 5x5 gehaald had... nu 5x4, en een stuk minder mooie vorm :(

Ach Dinky het komt echt wel weer. Heb ik nu de kans om je in te halen.

Verandering van schema he... dan kan je soms wel balen dat je dingen niet haalt die je voorheen wel haalde
Maar dat komt wel weer terug. Echt! :)

• #2.224
training vandaag Biceps/ Triceps/ buik

chinups: 6- 6- 6- 7- 7
EZ- curls
DB- curls
Hammer curls
Triceps push down (cable)
skull crushers
overhead extentions (cable)
dips: 5- 5- 3- ging ff niet goed... ik heb nog behoorlijk wat moeite om mijn ellebogen goed smal naar achter te houden bij het zakken. Waarschijnlijk net niet sterk genoeg. Na het 2de setje kreeg ik de raad om hem met assist te pakken... maar toen raakte ik compleet de concentratie kwijt. Volgende keer dippen als eerst triceps oefening doen, kijken of die dan beter gaat.

decline sit-ups/ lying legraises voor de buik

Nice die chin's En die dips komen ook wel toch. Misschien beter inderdaad om mee te beginnen.

• #2.226
zeker weten dat ze komen... ben er pas mee begonnen .. komt wel goed!

Dips.. pfff... heb dat maandag ook voor het eerst gedaan.. verder dan 2 kwam ik al niet.
Maar wel handig dat aan het begin te doen! en dan komen ze zeker weten wel!

• #2.228
training vandaag. Borst/rug

Benchpress: was vergeten dat ik 10 reps per set moest doen... wel weer de 42,5kg gepakt :)
incline press: vanaf hier wel met 10 reps gewerkt.
Db press
Fly
voelde vandaag erg goed aan, krachtig, veel beter dan vorige week

pull ups: Yesssss! 5x5 (al waren bij de laatste 2 setjes de laatste 2 reps niet helemaal toppie)
bent over row
T-bar rows
machine rows
straight arm pull down
lats lekker moe :D

loopband: 20 min
programma verrassing; level 8; Dit hield in hoogte variërend tussen 0,0 en 5,0 graden
snelheid 9km/u
na 5 min (ik probeer het tot 10 min vol te houden, dan zakken naar 8,5km/U)
na 10 min (ze zakken nu net weer in hoogte, nu gaat het weer makkelijker, ik ga nog even door)
na 14 min (kom op Dink, je wil toch lijnen in je benen... ga door)
daarna ('t is nu de moeite niet meer om nog te zakken in snelheid... kom op maak hem vol)

Aardig volume op die pullups zeg, good lord.:cool:

Mooie training! en ook al waren ze niet toppie.. je hebt wel die 5x5 gehaald! :D

• #2.231
....

• #2.233
sorry mensen... dat was een foutje, dat vorige berichtje had er gewoon helemaal niet moeten staan ;)
maar nu ik toch hier ben even een update, is al een poosje geleden.
sinds mijn laatst geposte training (17okt) heb ik er alweer 8 trainingen op zitten. Morgen en zaterdag staan voor deze week nog een training gepland, wat mijn ritme van 5 trainingen per week mooi vol maakt.
Verder blijf ik in mijn trainen nogal wisselvallig, de ene training ga ik als een speer, knal er lekkere gewichten uit in een pittig tempo. De andere keer voelt alles zwaar aan met een tempo van een gedrogeerde slak (oke enigzins overdreven maar zo voelt het dan ;) )
Met mijn voeding heb ik nog steeds vrij weinig moeite, kan me makkelijk aan het schema houden met gemiddeld 1800 cal/tegen de 200 gr eiwitten en 160 gr KH
Met 1 uitschieter per week op vette vis dag, waarbij ik dan zo'n 2000 cal aantik
De spiegel is meestal vriendelijk, maar toch hoop ik binnenkort weer eens een meetmoment te krijgen, after all... meten is weten ;)

Dinky het klinkt allemaal als dedicated en hardcore. Je bent top bezig Dinky, tot snel.

• #2.235
thanks Ron, ik zie je zondag ... alleen krijg ik dan meer van jou te zien dan jij van mij ;)

Je gaat gewoon goed door met een dedication die helemaal top is!
Ben benieuwd hoe je er nu uit ziet. :)
Ik zal je waarschijnlijk zondag ook wel zien.
Misschien moeten we ergens afspreken op een bepaalde tijd??

• #2.237
vandaag weer een keertje in België gaan trainen, andere sportschool dan voorheen. Deze is in de krachthoek materialen heel basic. Geen fancy apparaten, geen katrol teveel ;)
Wel aardig uitgebreid. Schijnt voorheen helemaal een basis krachthonk geweest te zijn waar de laatste jaren wel steeds meer gewoon fitness/ cardio materiaal aan toegevoegd is... eerst was er 1 loopband, nu zijn er 6... en meerdere roei apparaten, stepapparaten, een hoop fietsen... ach, daar heb ik niet al teveel aandacht aan besteed ;)

Vandaag 2de borst/rug training van deze week... ging aardig. En ik kon alle oefeningen van mijn lijstje doen.
Nog ff goed rondgekeken, naar de mogelijkheden
los squatten-- check
deadliften-- check
hacksquat-- check
legpress-- liggend
adduction-- check
leg extention-- check
ik kan me niet herinneren dat ik een legcurl gezien heb... zal toch wel?!
calfraises-- check
benentraining komt wel goed
schouders
presses/ DB presses... zowizo
machine press... staat er wel, zal ik moeten uitproberen
cable station waar ik reardelt raises kan doen... staat er... zal ik moeten uitproberen, maar kan ook altijd overgaan op bent-over DB raises
schouders moet dus ook wel lukken
biceps/triceps
ach daar moet toch zowizo iets van te bakken zijn ;)
volgende keer maar gelijk een 10 beurten kaart aanschaffen!

Lekker zo af en toe ergens anders trainen. Voelt dan weer net even dieper en anders.

• #2.239
nah, niet echt... ben nogal honkvast wat dat betreft.... mijn eigen vaste plek traint gewoonlijk toch het lekkerst ;)
Maar heb weinig keus, 't is of af en toe ergens anders trainen... of een training skippen, en dat is helemaal balen

Liever een ander plekkie dan skippen he! ;)
Maar evengoed lekker getraind?

Je ziet het steeds vaker bij sportscholen dat er meer en meer cardio apparaten komen. Soms gaat het helaas ook ten kostte van het krachthonk. Echt zo zonde.

Terug
Naar boven