XXL Nutrition

Dinky's log

Knappe trainingen Dinky. Mooie gewichten ook.
En dat van de ene keer meer of minder dan de vorige keer.
Ach so what, als je maar goed traint. :p

Enne de afstand Den Helder Purmerend is inderdaad niet zo groot.
Dus een keertje trainen dan maar. Hahaha Ergens in oktober november dan wel. Ben nog druk met de verbouwing hier.:rolleyes:

Je gaat lekker Dinky, ik heb het wel een beetje gevolgt in de vakantie.
Je bent goed bezig, met je dieet gaat het ook goed?

• Topic Starter Topic Starter
dank je wel Robke!

Knappe trainingen Dinky. Mooie gewichten ook.
En dat van de ene keer meer of minder dan de vorige keer.
Ach so what, als je maar goed traint. :p

Enne de afstand Den Helder Purmerend is inderdaad niet zo groot.
Dus een keertje trainen dan maar. Hahaha Ergens in oktober november dan wel. Ben nog druk met de verbouwing hier.:rolleyes:

lijkt mij harstikke leuk! Ik kom je nieuwe trainingsruimte wel inspecteren ;)

Je gaat lekker Dinky, ik heb het wel een beetje gevolgt in de vakantie.
Je bent goed bezig, met je dieet gaat het ook goed?

ik geloof het wel, ze willen bij ons in de sportschool altijd maar eens in de 3 maand vetpercentage meten. Moet dus eigenlijk tot begin oktober wachten.
Ik vind het er zelf in de spiegel wel goed uit zien, heb toch het idee dat mijn vormen hier en daar beginnen te veranderen. Maar zou ook kunnen dat ik alleen zie wat ik graag zie. :cool:
De laatste tijd loop ik er steeds meer aan te denken toch maar zelf een vetmeter aan te schaffen.

Ik denk dat je het zelf pas ziet als het daadwerkelijk verandert. Je bent zelf je grootste criticus en daarnaast zie je jezelf elke dag dus zijn veranderingen nauwelijks zichtbaar. Dus als jij het gezien hebt zal het ook wel zo zijn ;) Mag ook wel met die trainingen van jou.

Is geen trainingsruimte maar de slaapkamer voor mijn zoontje. Maar als je dat wilt mag je die ook wel zien hoor. :p (oh no dirty mind this time)

Hmmm ... kinderkamer is niet echt waar ik mijn inspiratie opdoe. Denk (en hoop vanharte) niet dit ooit nog nodig te hebben ;)

pas op he!.... voordat we het weten zijn we de vieze oude mannen en oude vrouwen.
Snel praten over iets anders (euhhh???? ik heb wel wat ouds)

kijk 75 jaar oud maar toch een goed fysiek

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hmmm ... kinderkamer is niet echt waar ik mijn inspiratie opdoe. Denk (en hoop vanharte) niet dit ooit nog nodig te hebben ;)

Je bent scherp. Nee van harte NEE dus. hahaha I wish i had a trainingsroom. Ik doe het gewoon op de sportschool van mijn werk. (Marine)

Dank je wel Grosje... ik hoop er zo te mogen uitzien op mijn 75-ste ;)

vandaag schouders/ borst armen getraint.... geeft mijn photoshop het op... krijg ik mijn schematje niet geupload. Ben nog naar een oplossing aan het zoeken, anders wordt het morgen.

vandaag rug/ biceps training gepakt, ging lekker.
photoshop moet opnieuw geinstalleerd... ik hoop dat dat morgen lukt. Loggen moet dus nog even wachten.

training vandaag gewoon standaart. Wel even kleine variatie bij biceps curl. Hier heb ik een soort van piramide van gemaakt
10x 5kg
10x 6kg
10x 7kg
10x 8kg
10x 7kg
10x 6kg
10x 5kg op een pittig tempo

was wel lekker, ga ik misschien wel wat vaker doen de komende tijd. Alleen volgende keer dan eerst de biceps concentration curl doen daar kwam nu niet echt veel meer van terecht vandaag.

pas op he!.... voordat we het weten zijn we de vieze oude mannen en oude vrouwen.
Snel praten over iets anders ......

Was ik me niet van bewust, sterker is niet eens de bedoeling.
Dat af en toe het test niveau omhoog schiet, als gevolg van een goeie training, wil niet zeggen dan er dan gelijk van alles moet gebeuren.

Volgens mij is dat echt een ding van de jeugdigen hahaha:D

ik voel me ook in't geheel niet aangesproken ;)

vandaag weer een stunt uitgehaald :rolleyes:

benendag. Eerst even opgewarmd met
20 bw squat
10 burpees
1 min loopstoten
dit 3 keer

vervolgens naar de squat, zie dat ik vorige keer met 80kg gestopt ben, dus wil ik daar nu mee beginnen. Ik denk laat ik dan toch maar even 1 tussen setje maken met 40kg x8
Vervolgens 80kg erop. 1 rep.... die is zwaar!! Dat gaat hem niet worden vandaag. Even een iets minder groot verschil dan... 70kg, 5 reps, 6de rep moet hem op de safeties laten zakken. Ikke balen, waarom wil dat nu weer niet. 50 kg 8reps héhé... nog een keer 50kg 8reps.
Balend naar de legpres... in de pauze even alles noteren... Zie ik ineens dat ik het verkeerde blaadje vast heb, ik zit op het schema van de rug te kijken, daar is de eerste oefening Deadlift. Die doe ik met 80kg. Squat was vorige week 65kg mijn hoogste gewicht!!! :eek:
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan..... maar toch intussen een mooie PR :p

vandaag weer een stunt uitgehaald :rolleyes:

benendag. Eerst even opgewarmd met
20 bw squat
10 burpees
1 min loopstoten
dit 3 keer

vervolgens naar de squat, zie dat ik vorige keer met 80kg gestopt ben, dus wil ik daar nu mee beginnen. Ik denk laat ik dan toch maar even 1 tussen setje maken met 40kg x8
Vervolgens 80kg erop. 1 rep.... die is zwaar!! Dat gaat hem niet worden vandaag. Even een iets minder groot verschil dan... 70kg, 5 reps, 6de rep moet hem op de safeties laten zakken. Ikke balen, waarom wil dat nu weer niet. 50 kg 8reps héhé... nog een keer 50kg 8reps.
Balend naar de legpres... in de pauze even alles noteren... Zie ik ineens dat ik het verkeerde blaadje vast heb, ik zit op het schema van de rug te kijken, daar is de eerste oefening Deadlift. Die doe ik met 80kg. Squat was vorige week 65kg mijn hoogste gewicht!!! :eek:
Kan mezelf wel voor mijn kop slaan..... maar toch intussen een mooie PR :p

Hahahaha dus mooi een PR bij je squats. Top. :p

zo, photoshop is weer geinstalleerd.... en hier komen de uitwerking van mijn trainingen deze week.

Dinsdag had ik al gelogd
Woensdag: Schouders/ Borst/ Triceps

Schouders-borst-triceps29-8-1.jpg

Donderdag:Rub/ biceps

Rug-biceps30-8.jpg

Vandaag: Benen

benen31-8.jpg

4 keer getraint deze week... en pittig, morgen en overmorgen rust/ werken

volgende week paar kolommetjes uit de schema's verwijderen, mijn foto's worden te breed ;)

schouders- borst- triceps

vandaag een paar oefeningen overgegaan op barbell werk ipv dumbbells.
ik deed incline dumbbell press, maar het probleem was dat ik bij iets hoger gewicht niet alleen in start positie kom, elke keer iemand vragen vind ik toch lastig, te meer omdat ik de komende tijd vaker alleen in de trainingsruimte zal zijn. Daarom overgestapt op incline Barbel press, dan kan ik de stang uit de staanders pakken en zit onmiddelijk in uitgangs positie.

Ook bij dumbbell upright row, heb ik het idee dat ik verder kom als ik nu over stap op EZ-bar, de tijd zal uitwijzen of dat klopt.

Training van vandaag:
Schouders-borst-triceps4-9-1.jpg

pffwwhh... slecht gegeten vandaag. Als ik mijn kwark vanavond meetel kom ik maar op 1519 cal... terwijl ik rond de 1800 zou moeten zitten.

nu zou ik nog iets kunnen bijsturen door mijn kwark te verdubbelen naar 500gr en de blauwe bessen verdubbelen naar 100gr. Dan kom ik dichter in de buurt, maar dan is mijn maaltijd vlak voor het gaan slapen wel RUIM de grootste van de dag zowat 33% van het totaal. Wel doen- niet doen? Wat is wijsheid?

6-9
uitgaande van het cal in/ cal uit princiepe, en dat ik de laatste tijd toch veel meer aandacht heb voor het gevoel dat mijn schouders breder worden, mijn kont lijkt iets ronder te worden.... en dat soort dingen, heb ik toch maar even gestouwd gisteravond. Kwam ik uiteindelijk op 1700 cal. Nog te weinig, maar toch iets dichter in de buurt.

Vandaag weer beter opletten ;)

Laatst bewerkt:
tjonge wat een mooie schema's heb je allemaal
staat dat in excel of zo?

yup, ik heb mijn eigen excel sheetjes gemaakt. Die neem ik ook mee naar de trainingen en vul ze terplekke in. Ik vind het wel handig om gelijk te kunnen zien wat ik vorige keer gedaan heb.

als je kcals tekort komt, gewoon noten of pindakaas eten ;) Een handje of een soeplepel
zijn al gauw 200/300kcals dan ;)

Wat scheelde er met je MP? Lukte het niet zo goed?

Terug
Naar boven