AndroidHealthClinic

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
MP gaat de laatste weken erg matig... er scheelt eigenlijk niks, behalve dat ik die stang gewoon niet omhoog krijg. Ik baal er flink van.
Had de week ervoor een spotter die me net even door het dooie punt heen hielp en de keer daarvoor steeds even leg drive gedaan. Het wil gewoon niet. Deze keer wel gewoon straight, vandaar de toch iets lagere gewichten.
Ik vraag me af of ik niet toch iets meer zou moeten eten. Maar kan pas over een paar weken vetmeting laten doen en ben bang die resultaten weer te verpesten als ik nu mijn cals ophoog.

---------- Post toegevoegd Thu 6 Sep 2012 om 12:07 ----------

als je kcals tekort komt, gewoon noten of pindakaas eten ;) Een handje of een soeplepel
zijn al gauw 200/300kcals dan ;)

zou ik ook gedaan hebben als ik thuis was geweest, als ik bij een cliënt ben ben ik natuurlijk beperkt door wat ik mee heb genomen of wat in huis is... en dat was gisteren erg schamel

Slim... ik loop soms bij nieuwe schema's met een klein strookje met de oefeningen
Moet daarna dan wel onthouden wat ik qua gewicht gedaan hebt
Dat vergeet ik dan wel eens :)
Zoals jij het doet werkt het beter

Rug- biceps

Lekker getraint vandaag
Deadlift een nieuwe PR 85kg, en naar mijn gevoel toch redelijk goeie form.
Best een aardig gewicht voor een vrouwtje van 53kg vind ik zelf ;) en ik heb nog niet het gevoel dat ik daar aan een plateau zit. Wordt nog elke week sterker.

mijn schema:
rug-biceps6-9.jpg

Je gaat goed Dinky :)

Mooie prestatie hoor die 85kg Deadlift. Je bent druk tijdens trainen zo te lezen. Top!

gaat lekker zo te zien :D

dank je wel allemaal. Gaat inderdaad goed, al was het vandaag niet zo'n denderende training. Vandaag weer op Terschelling getraint. Wat betekent vanochtend om 6.30 ontbijt, om 7.00 de deur uit, om 9.30 in de sportschool. Volgende keer toch even kijken of ik nog ergens iets vooraf kan eten, voelde me niet optimaal.
Veel apparaten anders dan wat ik gewend ben.
En een van de aanwezige mannen was helemaal flabbergasted dat ik als vrouw zoveel gewicht pakte. Begon al raar te kijken toen ik 40 kg squatte, en toen ik er vervolgens aan beide kanten nog 10 kg bijschoof, had hij echt zo iets van hoeveel ben je van plan om daar op te schuiven!:eek::eek:
Zijn verbazing en het feit dat ik hier geen safety stangen heb, maakten dat ik niet verder durfde.

Van de gewichten in verhouding met vorige training klopt dus eigenlijk niks, maar ik vond het wel een lekkere training.

benen7-9.jpg

het lijkt er dan misschien op dat ik gisteren minder zwaar getraint heb dan de week ervoor, maar ik heb nu meer spierpijn dan ik al tijden gehad heb :(
Gewichten zeggen dus duidelijk niet alles!

het lijkt er dan misschien op dat ik gisteren minder zwaar getraint heb dan de week ervoor, maar ik heb nu meer spierpijn dan ik al tijden gehad heb :(
Gewichten zeggen dus duidelijk niet alles!

Nope, spierpijn zegt dat je net andere vezels hebt aangesproken dan daarvoor. Het is ook goed om te variëren. :p

Of dat je slecht hebt gegeten, geslapen, whatever. Kan allemaal van invloed zijn.

andere spiervezels --> allicht allemaal andere apparaten
slecht gegeten--> zou kunnen, twijfel geval
slecht geslapen--> nogal wat nachten gewerkt de laatste tijd, slaap/waak, dat wel maar echt goed doorslapen is dat dus niet

maar goed, nu ook weer aan't werk en vanochtend met mijn pt in rolstoel gaan wandelen, 3 uur, ongeveer 9 km.... auwauwauw mijn arme beentjes. Zit nu net een kwartiertje, maar ze wordt alweer onrustig. Ik denk dat ik zo met haar maar even een terrasje ga zoeken.

gisteren een beetje een slechte dag. Ik was om 14.00 einedelijk klaar met werken en zou dan eerst gaan sporten en om 16.30 de boot pakken, maar ik was zo honds moe... ik ben op een terrasje gaan zitten met een boekje:cool:

Vanuit Harlingen naar huis rijdend had ik ineens zo'n gigantische honger, dat ik voor ik naar huis ging bij de chinees gestopt ben, taptoy, bami, kroepoek, cola light.... alles helemaal op... ik durf mijn dagtotaal cal gisteren niet uit te rekenen:rolleyes:
vanochtend werd al snel duidelijk wat er gisteren aan de hand was, voel me vandaag nog niet optima forma, maar weet dat het morgen alweer een stuk beter zal gaan ;)

mijn werk/trainingsschema loopt hiermee deze week wel helemaal in de war.
Morgennamiddag, kan ik trainen, en heel misschien vrijdag ochtend heel vroeg... maar daad heb ik het dan mee gehad... ach gelukkig bestaat een mensenleven uit meer dan 1 week ;)

ik voel me soms 1x in de maand ook niet lekker en wil dan ook alleen maar lekkere dingen eten en drinken ;)
verder ben ik normaal hoor

psies ;)

ik geef mijzelf een week trainingsvakantie.... vannacht weer geen oog dicht gedaan

soms heb ik een heerlijke baan, maar soms wou ik dat ik een milionair getrouwd was

doe mij maar gewoon het geld en mag jij de rest houden ;)

Wow, wat ben jij in kracht vooruit gegaan!! Wel denk ik dat je te grote sprongen hebt gemaakt en dat je tegen overtraining aan zit...je kan niet altijd tot fail trainen namelijk. Dat weekje pauze zal je vast goed doen!

Daar heeft Aradev een punt... moet bekennen dat ik misschen mijn blesure wel hebt opgelopen door overtraining en overbelasting... dus oppassen en af en toe ff rustig aan doen is niet slecht (willen we niet maar moet soms wel)

Terug
Naar boven