XXL Nutrition

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind het vooralsnog steeds heerlijk als ik de tijd kan vinden om te trainen.

Het zijn niet zozeer de trainingen die ervoor zorgen dat ik geen bijkom pauzes meer heb. Maar ik heb die pauzes wel nodig, en moet dan soms trainingen inleveren. Balen maar het is niet anders. Ook komende week zal ik weer max 2 keer kunnen trainen, en niet zoals ik graag zou willen 4 keer.
In ieder geval kan ik morgen.... ik kijk er al naar uit!
Ik denk er over om er 2 full body trainingen van te maken. Zeg maar squat, overhead, benchpress, deadlift, Bent over row.... eventueel paar extratjes, waar ik zin in heb

Het zijn niet zozeer de trainingen die ervoor zorgen dat ik geen bijkom pauzes meer heb. Maar ik heb die pauzes wel nodig, en moet dan soms trainingen inleveren. Balen maar het is niet anders. Ook komende week zal ik weer max 2 keer kunnen trainen, en niet zoals ik graag zou willen 4 keer.
Ik denk er over om er 2 full body trainingen van te maken. Zeg maar squat, overhead, benchpress, deadlift, Bent over row.... eventueel paar extratjes, waar ik zin in heb
Als je maar niet te lang aan het trainen bent, kost je dan meer dan je opbouwt. :rolleyes:

Zeg ga je lekker in de topic "Meisjes wat is jullie voorbeeld lichaam" :roflol:
Of komt het tekort aan tijd en training nu naar voren. :p

Je gaat wel lekker, maar de nodige rust inbouwen is even belangrijk.
Af en toe eens trainen met de rem op kan geen kwaad, integendeel.

Zeg ga je lekker in de topic "Meisjes wat is jullie voorbeeld lichaam" :roflol:
Of komt het tekort aan tijd en training nu naar voren. :p

als ik niet zeker wist dat het niet kan, zou ik er aan twijfelen of ik last krijg van roidrage ;)

allemaal... hartelijk dank voor de bemoedigende/ afremmende woorden. Ik geloof dat ik die momenteel heel erg kan gebruiken. :rolleyes:

training vandaag

Military press:
20kg 8x
22,5kg 8x
22,5kg 6x
22,5kg 4x
22,5kg 4x

Barbell bench press
20kg 8x
30kg 6x
30kg 5x
32,5 kg 2x
32,5 kg 2x

barbell squat
40kg 8x
60kg 8x
65kg 4x
70kg 2x

stif lef deadlift
40kg 8x
60kg 8x
70kg 4x

deadlift
70kg 8x
80kg 4x
80kg 3x

latt pull down
35kg 8x
35kg 8x
40kg 4x (niet diep genoeg, onvolledige rom)

minder dan 1,5 uur... ;)

Hoppa. Knal training.

thanks Ron ;)

soms moet ik zo met mezelf lachen. Vanochtend net voor ik in de douche stapte zie ik ineens in de spiegel mijn borstspieren... "hè... is vast houding of lichtinval" dus ik ff aanspannen, en waarrempel... ik kan mijn borstspieren zien. Nooit eerder gezien. :cool:

Ga nou maar niet om foto's vragen... volgens mij is het echt niet op foto te krijgen ;) puur inbeelding :p

Gaaf! Ik heb ze sindskort ook, vind het nu gelijk veel leuker om borst te trainen :o

Jammer is dat he, dat er zo weinig van je progressie te zien is op foto. Echt heel demotiverend :(

soms moet ik zo met mezelf lachen. Vanochtend net voor ik in de douche stapte zie ik ineens in de spiegel mijn borstspieren... "hè... is vast houding of lichtinval" dus ik ff aanspannen, en waarrempel... ik kan mijn borstspieren zien. Nooit eerder gezien. :cool:

Ga nou maar niet om foto's vragen... volgens mij is het echt niet op foto te krijgen ;) puur inbeelding :p

Pic?:cool::D

---------- Post toegevoegd Thu 20 Sep 2012 om 09:57 ----------

Gaaf! Ik heb ze sindskort ook, vind het nu gelijk veel leuker om borst te trainen :o

Jammer is dat he, dat er zo weinig van je progressie te zien is op foto. Echt heel demotiverend :(

Pic:cool::D

hahaha ik zag dat mack gereageerd had en wist al meteen wat het was zonder te lezen:roflol:

thanks Abfab, Mack en Martyyn

Sorry Mack ik ben bang dat als ik zelf met mijn cameratje aan de slag ga dat het op een pick net zo min zichtbaar te maken is als op een foto.
Als ik nou een goeie cameraman in de buurt had... :dunno:

thanks Abfab, Mack en Martyyn

Sorry Mack ik ben bang dat als ik zelf met mijn cameratje aan de slag ga dat het op een pick net zo min zichtbaar te maken is als op een foto.
Als ik nou een goeie cameraman in de buurt had... :dunno:

Mischien in november of december als we ergens met alle ouwe knarren en knarrinnen gaan trainen. :p

Hihi, ik ga je ook even volgen!

....dat zei ik dus vorige week zondag.... maar helaas helaas pindakaas, het zit er echt niet in.

nu net een half uurtje "vrij" terwijl mijn patiënt slaapt
dus ff snel

3x20 push ups
1x5 pistol squats (beide benen)
1x20 bw squat
1x10 pistolsquats (beide benen)
1x10 sissy squats

Gelukkig ziet mijn agenda er volgende week weer een beetje normaal uit (er staan 'maar' 3 24uursdiensten op)
Dat wordt eindelijk weer eens ertegen aan knallen met 4 trainingen ;)

zo'n lekker middagje gehad!

0m 11.00 thuis na 4 dagen werken
uitgebreid gebadderd
Naar de zonnebank
en naar de sportschool... lekker getraint:

Leg training
1/Squat
20x bodywheight
3x pistolsquat li & re
8x 50 kg
8x 60kg
5x 65kg
70kg 2x geprobeerd... 2x moest ik hem onmiddelijk op de safeties leggen omdat ik echt niet omhoog kwam, dat viel zwaar tegen!

en toen had ik me toch een opvlieger! moest echt ff een korte pauze inlassen, ff in de deuropening gaan staan, lekker windje om af te koelen ;)

2/Lunges
walking, schijven 10kg, 2x20met extra tussenstap, nadruk wisselend op glutes en quads
staand, barbell
8x 40kg
8x 50kg
8x 60kg
8x 60kg
was behoorlijk zwaar, ik durfde er het laatste setje niet nog meer kg op te leggen.

3/Horizontal Leg press
8x 120kg
8x 140kg
8x 160kg
8x 170kg
hier was ik toch behoorlijk happy mee :D stuk zwaarder dan ik hem tot nu toe had

4/Leg extention
8x 20kg
6x 30kg
5x 30kg
5x 30kg
meer zat er na die zware legpress ff niet in

5/Stiff leg deadlift
8x 60kg
8x 70kg
4x 80kg
3x 80kg
laatste keer niet hoger dan 4x70kg gekomen.... ikke blij

6/seated calf raise machine
20x 95kg
20x 95kg
20x 102,5kg
10x 110kg
10x 110kg
die was ook zwaar :zweet:

7/seated leg curl macine
8x 30kg
8x 35kg
3x 40kg
3x 40kg
echt elastieken benen toen ik hier af stapte

Afgesloten met loopband
10min rennen op 9 km/h
5min snel wandelen op 7km/h

in 1,5 uur alles klaar ;) Echt lekkere training:D

Lekkere zware benendag afgewerkt Dinky. Dat zal je vast voelen morgen of overmorgen.

'k heb er nu al zin in ;)

Terug
Naar boven