MarinaC
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 30
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En kon je je bed uitkomen vanmorgen?![]()
Meesterlijke benentraining, echt goed..
Ik voel ze wel, zowel mijn quads als mijn glutes. En toen ik daarnet de EZ-bar op mijn knieën legde voor ik op het bankje ging liggen voor de FrenchPress.... dat was ff niet leuk

mooie training. Een beetje aan de lange kant denk ik.

Mooie training! Op sommige oefeningen hebben bijna dezelfde gewichten. Maar je DL en je BOR zijn wel veel sterker!
Lekkere training Dinky. Hele mooie DL en BOR. Impressive.
ik zet deze vraag toch ook nog even in mijn eigen logje... ik had er een apart topic van gemaakt maar krijg daar weinig reactie. Misschien dat iemand van jullie een tip heeft:
tot nu toe heb ik steeds mijn vetmeting in de sportschool laten doen met een huidplooi meter.
nu heb ik deze week opnieuw whey besteld en kon daarbij als extratje een metacal body fat caliper krijgen.
leuk, kan ik het ook zelf meten....
alleen, nu ik hem thuis heb zie ik dat op de bijgeleverdde instructies voor vrouwen staat dat je de meting doet ter hoogte van
suprailliac- bovenbeen- en triceps
Triceps? lijkt me dat ik dit nooit zelf goed kan pakken en meten?
Ook bij http://www.linear-software.com/online.html staat bij alle systemen voor vrouwen de triceps ertussen. Hoe doen jullie dat?
Enne niet zeuren gewoon in je slip en bh en laten meten. En laat je dan ook goed bekijken. (nee niet dirthy)
succesDoor iemand anders laten meten.Enne niet zeuren gewoon in je slip en bh en laten meten. En laat je dan ook goed bekijken. (nee niet dirthy)
Waar moet je meer werk van maken of waar loop je iets achter.
Dat soort dingen dus.succes

welke meetpunten gebruik jij dan AbFab?Ik heb er een met een schuifje. Dan kan je meten en pas daarna aflezen.
zou inderdaad makkelijk zijn als er iemand was die dat voor mij kon doen. Die is er niet. Sportschool wil max 1x in de 3 maand.... en dat duurt zo lang.....

Ik hoef je toch niet zielig te vinden.nee, geen partner, geen familie in de buurt
vriendinnen heb ik nooit gehad
ik zie het niet echt zitten om dit aan buren of collega's te vragen

Precies. En anders doe ik het wel. Mag jij mij knijpen met de tang.Vrouwlijke DBB meet organiseren en dan iemand vragen?![]()

nee hoor je hoeft mij niet zielig te vinden... ik heb zelf mijn leven zo ingericht, hiervoor gekozen.
Ik zoek alleen een manier om dingen zelf te kunnen doen... is die er niet. Verzin ik er wel wat anders op.
En die meeting, ach doe ik wel als we een keer samen trainen. 
Nou gelukkig. Dacht ik ook wel hoor.En die meeting, ach doe ik wel als we een keer samen trainen.
De spiegel is toch de beste manier van meten. Tenzij je onder de 8% wilt duiken, dan zou ik wel elke 2 weken meten. Just to be safe.
hahahaha
.... 8%? op dit moment moet ik nog erg mijn best doen om onder de 25% te komen.