Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En bedankt.

ik wilde een week op 20 reps gaan richten.... daarna weer lekker zwaar met weinig reps

thanks Ron, ga ik doenMaar dat bedoelde ik ook. Met als extra een minimale grens in brengen zodat je getriggerd wordt wanneer je in gewicht naar beneden gaat.
En eens in de zoveel tijd reps van grote omvang met lichte gewichten zorgt voor nieuwe prikkels. En dus spiergroei.![]()
oeps! ik bedoelde minder gewicht, meer repsEerst zeg je deload, en dan ga je tot fail trainen ... zo hoort het niet natuurlijk![]()

Plan van aanpak:
1/Omdat ik de laatste tijd continue erg zwaar aan het trainen ben wil ik 1 week deloaden:
Alle oefeningen naar 50-60%
5sets 10-20 reps
2/Omdat ik eigenlijk met alle oefeningen de laatste 3 maand flink progressie gemaakt heb behalve met de military press wil ik die de komende maanden in een aparte training zetten, met assistance.
En daarbij werken met een 5/3/1 systeem (Wendler)
een groot nadeel in mijn trainingsritme is dat ik onregelmatig werk, ook nachtdiensten, en daardoor niet echt consistent kan trainen. Ik heb sommige dagen gewoon veel minder kracht lijkt wel.
531 is denk ik geen slecht idee, zeker wanneer je aangeeft dat je even nood had aan een deload, die zijn immers een vast deel in 531 en als je het schema toepast heb je denk ik ook wel nood aan dat weekje rust iedere keer. Ik doe het zelf nu al iets van een 2 jaar en ik ben eigenlijk heel erg tevreden
ik heb exact hetzelfde, ik werk soms hele lange shiften die soms doorlopen tot 's morgens wanneer de zon alweer opgekomen is, zo heb ik nu van zondagmorgen op tot maandagmorgen doorgewerkt en dan kan je idd niks meer, ik kan ervan meespreken: het beïnvloedt je schema in die zin dat je eigenlijk 2 dagen verliest en het beïnvloedt je herstelcapaciteit. Een paar maand geleden had ik te veel nachten gemist en te hard getraind daarop en ik heb er 1.5maand bij ingeschoten, zelfs naar de dokter moeten gaan om bloedtesten te laten doen (die overigens allemaal heel goed terugkwamen)
.... zou ook nog een extra whey shake kunnen pakken...