AndroidHealthClinic

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
natuurlijk ;)

een DinkyToy kontje? Mmm ... klinkt wel lekker :p

hahahaha.... drie kerels aan mijn kont

Als 3 man duwen dan zweef je zo omhoog met die brede pull ups :)

dat geloof ik ook ja... of ik er dan nog veel sterker van word is twijfelachtig, maar kan er vast veel lol aan beleven

leuk :D

schouders/ buik

vanochtend om 8.30 in de sportschool, ik wil proberen vandaag 2 trainingen te pakken.

military press
17,5kg x8
20kg x8
20kg x8
20kg x8
22,5kg x4

DB shoulder press seated
8kg x8
8kg x8
8kg x8
9kg x8
10kg x8

side raise
4kg x8
5kg x8
5kg x8
6kg x8
6kg x6

alternated front raises
4kg x8
5kg x8
6kg x8
6kg x8
7kg x4 die was toch echt nog ietsiepietsie te zwaar ;)
extra aandacht gegeven aan die extra strekking waar Ron het gisteren over had, voelt wel weer anders ;)

upright row EZ
17,5kg x8
22,5kg x8
22,5kg x8
25kg x8
25kg x7

hanging leg raise
5x 8 ... maak naar mijn gevoel nog steeds te veel een zwaai, maar het hangen ging al beter dan vorige week. Vorm kan nog beter dus ;)

planks
front 45sec
left 45 sec
right 45 sec
left 45 sec
right 45 sec
front 30 sec

netjes in 1 uur afgewerkt... daarna nog een zonnebankje gepikt :D

dief
Onder je jas gestopt?

ja, zowel die trainingen als die zonnebank ;)

benentraining!

17.30 in de gym. klaar voor een benen training.
Opmerkelijk bij die 2de training vandaag was dat mijn tempo toch iets lager lag dan anders. En dat ik op een of andere manier steeds oververhit raakte... ik kon mijn hitte niet goed kwijt.
Verder had ik wat last van de banaan die ik voor de training gegeten had, meestal eet ik die erna, maar had het nu ervoor gedaan inverband met het tijdstip.

Bij binnenkomst was het squatrek bezet... dus opgewarmd met de legpress
leg press
120kg x8
130kg x8
140kg x8
140kg x8
140kg x6

BB squat
40kg x8
50kg x8
60kg x8
65kg x6
65kg x6

BB Lunges
40kg x16
42,5kg x16
45kgx 16
45kg x16
50kg x8

Romanian DL
40kg x8
50kg x8
55kg x8
57,5kg x8
60kg x8

Toen zat ik op 70min trainingstijd, en aangezien ik vanochtend ook al een uur gehad had, leek het mij verstandiger te stoppen

jammer van die leg extention, legcurl, en calve raises.... op deze manier word ik daar natuurlijk nooit sterker in ;)

en de zonnebank nog terug gebracht, die hebben ze vast gemist
Tja benen trainen is gewoon zwaar. (beste legpress toch?)
Je pompt al het bloed naar die grote beenspieren en dan moet je hart dus ook pompen als een gek.
Die arbeid die je dan maakt daarvan wordt de lichaamstemp dus vanzelf hoog, denk niet dat die banaan er iets mee te maken had.
Of je moet het zonder te kauwen in 1x door geslikt hebben ja dan zit er een rare bocht in je slokdarm en kan het een beetje benauwd worden. :)

:haha::haha: ja die rare bocht, dat zal het zijn ;)

zowizo ben ik mezelf aan het aanleren om meer te drinken tijdens de training. En dan wel whey met brinta. (tip PT) voorheen dronk ik zelden, hooguit een slokje gewoon water. En het kost me nog steeds wat moeite om het wel te doen. Maar ik wen er wel aan ;)
gewoon niet teveel aandacht aan schenken en door knallen ;)

Schema: borst- triceps

bb incl bench
20kg x8
22,5kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x5 (6de kreeg ik niet meer omhoog)

bb bench press
25kg x8
27,5kg x8
30kg x8 (phww die is zwaar)
30kg x5 (fail.... f*ck)
27,5 x6 (gewoon op)

incl db press... zie nu dat dat een foutje was,had een fly moeten zijn
8kg x8
9kg x8
9kg x8
10kg x8
11kg x8
was al raar dat die zovel beter ging dan vorige week, alleen toen had ik dus wel een fly gedaan ;)

cable fly
10kg x8
4x 15kg x8

french press
17,5kg x8
4x 19kg x8
21,5kg x0.... even geprobeerd, maar is echt te zwaar

dips
5x5 bw... gingen niet zo goed ;)

nog even flink gelachen vandaag.
een van de mannen werd uitgedaagd door zijn maatje, trok even z'n shirt uit en ging spieren showen mooie stoere kerel, 2m06
een van de dames op de roeimachines ziet dat, draait zich om naar mij en vraagt of dat is wat ik wil, of ik er zo wil uitzien.
haha... ja tuurlijk met mijn 1m60 wil ik zo eruitzien ... moet ik nog heel wat biefstukjes eten ;)

bb incl bench

nog even flink gelachen vandaag.
een van de mannen werd uitgedaagd door zijn maatje, trok even z'n shirt uit en ging spieren showen mooie stoere kerel, 2m06
een van de dames op de roeimachines ziet dat, draait zich om naar mij en vraagt of dat is wat ik wil, of ik er zo wil uitzien.
haha... ja tuurlijk met mijn 1m60 wil ik zo eruitzien ... moet ik nog heel wat biefstukjes eten ;)

je had ook kunnen zeggen, nee ik niet.. maar ik wil wel dat mijn man dat heeft

Haha, ik weet ook nooit wat ik met die opmerkingen aanmoet.

Blijkbaar is 'je traint als een man' een compliment. Maar wat je dan terug moet zeggen...

---------- Post toegevoegd Wed 21 Nov 2012 om 11:57 ----------

Van eten (wat brinta en whey drinken wel is), zou ik ook geheid misselijk worden. Kan je dat niet beter voor je training doen?

nee zeker niet voor mijn training, alles wat ik voor mijn training eet/ drink hindert mij tijdens de training. Voorheen deed ik het altijd direkt na de training, nu oefen ik mij er dus ook in om tijdens de training al slokjes hiervan te drinken. Gaat wel redelijk hoor... ik ga er wel aan wennen ;)

vandaag mijn voedingsschema verknoeid.... naar de chinees geweest. Het was de bedoeling een tjap tjoy kip te nemen , maar 't is een rijsttafel geworden
soepje, gefrittuurd voorgerechtje met garnalen, babi pangan, fu yong hai, nog iets met biefstuk, chin bami, rijst
koffie toe (zo sterk dat ik suiker nodig had om hem drinkbaar te maken) bonbon erbij

kortom... teveel, te vet om alleen maar mijn standaart avondeten te vervangen

maar 't was wel lekker ;)

Terug
Naar boven