Fitness Seller

Dinky's log

Oh lekker, als je ervan genoten hebt is het belangerijkste..ik krijg er honger van whahaha

• Topic Starter Topic Starter
niet verder vertellen hé ;)

Haha af en toe mag! Lekker genoten dus;)

Ja precies! ik ga mij in disney ook echt niet inhouden hoor.. Komt daarna wel weer.. Soms mag dat;)

Niet misselijk van geworden?

Ik heb altijd gelijk hele nacht maagzuur als ik eens echt goed junk :o
Dan is de lol er ook snel af.

vandaag mijn voedingsschema verknoeid.... naar de chinees geweest. Het was de bedoeling een tjap tjoy kip te nemen , maar 't is een rijsttafel geworden
soepje, gefrittuurd voorgerechtje met garnalen, babi pangan, fu yong hai, nog iets met biefstuk, chin bami, rijst
koffie toe (zo sterk dat ik suiker nodig had om hem drinkbaar te maken) bonbon erbij

kortom... teveel, te vet om alleen maar mijn standaart avondeten te vervangen

maar 't was wel lekker ;)

Als dit 1 maal op je maandkalender staat ben je gewoon hardcore bezig toch. ;)

af en toe moet je gewoon eens...

dank je wel mensen... ik kan die opsteker wel gebruiken.
Ik vind het altijd heel moeilijk mijn schema los te laten.
Ik ga wel ongeveer 1 keer per maand naar de chin Ron, maar dan inderdaad voor een tjap tjoy of wok groente ... dan ga ik denk ik niet echt ver buiten mijn behoeften.
En verder heb ik de weekendjes bij mijn ouders, dan kookt mijn vader, en die houd van boter, en wijn in het eten, en dat soort dingen. Maar ook dan weet ik een en ander meestal wel redelijk in goede banen te leiden (zal niet helemaal lukken maar ook niet erg ver afwijken)
Al bij al denk ik inderdaad dat ik met voeding redelijk strikt bezig ben... vind het moeilijker ervan af te wijken dan me eraan te houden ;)

Levert het je ook meer resultaat, zo strikt?
Of is het vooral mentaal?

dank je wel mensen... ik kan die opsteker wel gebruiken.
Ik vind het altijd heel moeilijk mijn schema los te laten.
Ik ga wel ongeveer 1 keer per maand naar de chin Ron, maar dan inderdaad voor een tjap tjoy of wok groente ... dan ga ik denk ik niet echt ver buiten mijn behoeften.
En verder heb ik de weekendjes bij mijn ouders, dan kookt mijn vader, en die houd van boter, en wijn in het eten, en dat soort dingen. Maar ook dan weet ik een en ander meestal wel redelijk in goede banen te leiden (zal niet helemaal lukken maar ook niet erg ver afwijken)
Al bij al denk ik inderdaad dat ik met voeding redelijk strikt bezig ben... vind het moeilijker ervan af te wijken dan me eraan te houden ;)

Soms is het inderdaad niet anders als je bij anderen gaat eten idd. Maar even passen en meten soms en de juiste dingen kiezen.

Wat ik altijd moeilijk vind is wanneer ik veel geplande dingen heb staan. Verjaardag hier, etentje daar, familiebezoek. Probeer van te voren er dan rekening mee te houden en wel de juiste dingen te kiezen of wat minder te nemen.

Levert het je ook meer resultaat, zo strikt?
Of is het vooral mentaal?

weet ik niet Ab, ik ben vanaf het begin altijd strikt geweest. Ik weet dus niet wat het resultaat bij mij zou zijn als ik niet zo strikt was.
Het is gewoon hoe ik in elkaar zit... ik doe iets of ik doe het niet
Dus of helemaal, of helemaal niet.
Een voedingsschema volgen en daar om de haverklap van af wijken, zou voor mij gewoon niet werken. Dan kap ik er gewoon helemaal mee.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 11:26 ----------

Soms is het inderdaad niet anders als je bij anderen gaat eten idd. Maar even passen en meten soms en de juiste dingen kiezen.

Wat ik altijd moeilijk vind is wanneer ik veel geplande dingen heb staan. Verjaardag hier, etentje daar, familiebezoek. Probeer van te voren er dan rekening mee te houden en wel de juiste dingen te kiezen of wat minder te nemen.

dat is inderdaad wat ik doe als ik bij mijn ouders eet. Pas ik gewoon de maaltijden de rest van de dag een beetje aan... kom ik over 24 uur toch redelijk uit.
Verjaardagen, sociale bezoekjes.... heb ik weinig moeite mee, koekjes/ snoepjes / hapjes sla ik gewoon af. Alles wat ik wil eten neem ik zelf mee.
Ik moet voor mijn werk altijd voor klanten koken/ bij klanten eten. Zorgen voor koekjes bij de koffie en hapjes bij de borrel.... en er is altijd wel iemand jarig. De klant zelf, of iemand van zijn familie... Als ik daaraan begin toe te geven is het einde zoek.

.......Het is gewoon hoe ik in elkaar zit... ik doe iets of ik doe het niet
Dus of helemaal, of helemaal niet...........
Ik hoor mezelf hier praten hahahaha :D Ik wil dan ook nog eens alles weten over datgene wat ik dan doe. Lees me suf en zuig alle info in me op. :p
One and i are like one LOL

Laatst bewerkt:
weet ik niet Ab, ik ben vanaf het begin altijd strikt geweest. Ik weet dus niet wat het resultaat bij mij zou zijn als ik niet zo strikt was.
Het is gewoon hoe ik in elkaar zit... ik doe iets of ik doe het niet
Dus of helemaal, of helemaal niet.
Een voedingsschema volgen en daar om de haverklap van af wijken, zou voor mij gewoon niet werken. Dan kap ik er gewoon helemaal mee.

---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 11:26 ----------

dat is inderdaad wat ik doe als ik bij mijn ouders eet. Pas ik gewoon de maaltijden de rest van de dag een beetje aan... kom ik over 24 uur toch redelijk uit.
Verjaardagen, sociale bezoekjes.... heb ik weinig moeite mee, koekjes/ snoepjes / hapjes sla ik gewoon af. Alles wat ik wil eten neem ik zelf mee.
Ik moet voor mijn werk altijd voor klanten koken/ bij klanten eten. Zorgen voor koekjes bij de koffie en hapjes bij de borrel.... en er is altijd wel iemand jarig. De klant zelf, of iemand van zijn familie... Als ik daaraan begin toe te geven is het einde zoek.

Verjaardagen heb ik nog wel moeite mee, maar dan pas ik mij ook eerst aan. Ik probeer me nog wel in te houden en het juiste te kiezen. Of het wordt een cheatmeal:D

rug-biceps

dealift
60kg x8
65kg x8
67,5kg x8
70kg x8
72,5kg x6

ondanks wat protest van de hamstrings (nog wat spierpijn van dinsdag) ging die toch behoorlijk goed :D

bent over row
20kg x8
30kg x8
37,5kg x8
40kg x8
42,5kg x8 :D

seated cable row
12kg x8
14kg x8
14kg x8
14kg x8
16kg x5 waarvan de laatste 2 met heel langzame teruggaande beweging

chin up
5 -4 -3 -3 -2
me happy

lat pull down
25kg x8
30kg x8
30kg x8
35kg x6
35kg x4
was na de chins niet echt meer een groot succes ;)

DB curl
8kg x8
9kg x8
10kg x8
10kg x8
10kg x8 (kon de 11 kg db niet vinden en 12 was me te zwaar :p)

al bij al lekkere training, vooral de eerste 4 oefeningen, daarna zwakte het iets af

zit net je logje wat door te lezen.
erg interessant!
succes verder, en blijf je zeker volgen:)

ik ga net als jij eens wedler 5/3/1 principe proberen voor oefeningen waarmee ik niet verder kom.

welkom, en zeker doen.
Wendler gaf mij echt weer een boost in de training

Wil nog niet vlotte in media-land. Is erg druk met wedstrijden en goede voornemens. Maar ik houdt vol hoor.

ik heb geen haast hoor Ron... hoe langer ze wachten hoe beter ik er ga uit zien ;)

schouders

gisteren niet meer aan loggen toegekomen.
Ik had mijn dag niet echt... had mezelf al een stevige peptalk moeten geven om in beweging richting gym te komen.
't was ook een hele zware training, terwijl ik eigenlijk niet eens zoveel gedaan had. En tegen de tijd dat ik thuis kwam deed zo ongeveer alles me zeer.

Maar 'k heb er een nachtje over geslapen en heb beslist dat het weer helemaal over is ;)

military press
3x 20kg x8
22,5kg x7
22,5kg x8

DB shoulder press
3x 8kg x8
9kgx 8
10kg x8

scare croweven uitproberen, houding viel erg zwaar
3x 3kg x8

side raise
4kg x8
5kg x8
5kg x8
6kg x8
6kg x4 groot protest li schouder

front raise
4kg x8
5kg x8
6kg x8
6kg x8
7kg x6

afgesloten met een DB swing 10kg, 16 reps per hand, 3x

alles bij elkaar heb ik dus, verzwaard op de MP, bij de frontraise 2 reps extra gepakt, en bij de side raise 2 reps minder
de upright row vervangen door de scare crow
hanging legraises en planks "vergeten"

qua prestatie: zwak
maar gevoelsmatig! :eek::rolleyes:

ps.
dit is de oefening die ik scarecrow noem

Terug
Naar boven