Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja precies! ik ga mij in disney ook echt niet inhouden hoor.. Komt daarna wel weer.. Soms mag dat![]()
vandaag mijn voedingsschema verknoeid.... naar de chinees geweest. Het was de bedoeling een tjap tjoy kip te nemen , maar 't is een rijsttafel geworden
soepje, gefrittuurd voorgerechtje met garnalen, babi pangan, fu yong hai, nog iets met biefstuk, chin bami, rijst
koffie toe (zo sterk dat ik suiker nodig had om hem drinkbaar te maken) bonbon erbij
kortom... teveel, te vet om alleen maar mijn standaart avondeten te vervangen
maar 't was wel lekker![]()

dank je wel mensen... ik kan die opsteker wel gebruiken.
Ik vind het altijd heel moeilijk mijn schema los te laten.
Ik ga wel ongeveer 1 keer per maand naar de chin Ron, maar dan inderdaad voor een tjap tjoy of wok groente ... dan ga ik denk ik niet echt ver buiten mijn behoeften.
En verder heb ik de weekendjes bij mijn ouders, dan kookt mijn vader, en die houd van boter, en wijn in het eten, en dat soort dingen. Maar ook dan weet ik een en ander meestal wel redelijk in goede banen te leiden (zal niet helemaal lukken maar ook niet erg ver afwijken)
Al bij al denk ik inderdaad dat ik met voeding redelijk strikt bezig ben... vind het moeilijker ervan af te wijken dan me eraan te houden![]()
Levert het je ook meer resultaat, zo strikt?
Of is het vooral mentaal?
Soms is het inderdaad niet anders als je bij anderen gaat eten idd. Maar even passen en meten soms en de juiste dingen kiezen.
Wat ik altijd moeilijk vind is wanneer ik veel geplande dingen heb staan. Verjaardag hier, etentje daar, familiebezoek. Probeer van te voren er dan rekening mee te houden en wel de juiste dingen te kiezen of wat minder te nemen.
Ik hoor mezelf hier praten hahahaha.......Het is gewoon hoe ik in elkaar zit... ik doe iets of ik doe het niet
Dus of helemaal, of helemaal niet...........
Ik wil dan ook nog eens alles weten over datgene wat ik dan doe. Lees me suf en zuig alle info in me op. 
weet ik niet Ab, ik ben vanaf het begin altijd strikt geweest. Ik weet dus niet wat het resultaat bij mij zou zijn als ik niet zo strikt was.
Het is gewoon hoe ik in elkaar zit... ik doe iets of ik doe het niet
Dus of helemaal, of helemaal niet.
Een voedingsschema volgen en daar om de haverklap van af wijken, zou voor mij gewoon niet werken. Dan kap ik er gewoon helemaal mee.
---------- Post toegevoegd Thu 22 Nov 2012 om 11:26 ----------
dat is inderdaad wat ik doe als ik bij mijn ouders eet. Pas ik gewoon de maaltijden de rest van de dag een beetje aan... kom ik over 24 uur toch redelijk uit.
Verjaardagen, sociale bezoekjes.... heb ik weinig moeite mee, koekjes/ snoepjes / hapjes sla ik gewoon af. Alles wat ik wil eten neem ik zelf mee.
Ik moet voor mijn werk altijd voor klanten koken/ bij klanten eten. Zorgen voor koekjes bij de koffie en hapjes bij de borrel.... en er is altijd wel iemand jarig. De klant zelf, of iemand van zijn familie... Als ik daaraan begin toe te geven is het einde zoek.

)