AndroidHealthClinic

Dinky's log

Super zeg! Hoe kom je er zo op. Heb eens wat opgezocht, die kun je bijna overal doen ja.

• Topic Starter Topic Starter
wat mijn voetnoot zegt hé.... als je niet kan doen wat je wil doen
doe dan wat je kan. Ik kan niet altijd naar de sportschool als ik dat wil... dan kan ik dus niet 60kg squatten... maar dat wil niet zeggen dat ik dan niks kan ;)

als je wil mag je mij wel vasthouden als je al die oefeningen doet :D

das goed... kom jij naar Terschelling dan ;)

wat mijn voetnoot zegt hé.... als je niet kan doen wat je wil doen
doe dan wat je kan. Ik kan niet altijd naar de sportschool als ik dat wil... dan kan ik dus niet 60kg squatten... maar dat wil niet zeggen dat ik dan niks kan ;)

Daar ben ik het helemaal mee eens. Als je maar iets doet:D

Haha innovatief typje Dinky;)

Thuistraining

pistol squat
3x8 met links
3x8 met rechts

push ups
3x8 smalle handstand

table pull up
3x8

side raises
3x8 met elastieken

frontraises
3x8 met elastieken

shoulder press
3x8 zittend met elastieken

planks
60 sec + 30 sec + 30 sec

pfwhh 't is niet meer dan dat en ik zweet er toch weer van ;)

oja er zijn ook wat foto's genomen, niet allemaal even scherp, maar als je goed kijkt kan je toch hier en daar wat spieren zien:cool:

de deadlift:
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]

en de lat pull
[afbeelding niet meer beschikbaar]

mooi slank , je lijkt VEEL jonger dan 50 , ik schat je 35, goede form , mischien beetjes ietsjes meer gespierder (binnen kant) voor de rest ziet er alles in evenwicht uit , zeker stevige schouders!

Thuistraining 2

incline push up voeten op stoel
3x8
resisted squat elastieken
3x8
bent-over-row elastiek
3x8
front raise elastiek
3x8
side raise elastiek
3x8
seated shoulder press elastiek
3x8

had eigenlijk vandaag ook calve raises willen doen op de trap, maar heb nog steeds spierpijn in mijn kuiten van afgelopen donderdag... duurt dat nu eigenlijk niet veel te lang om gewoon spierpijn te zijn?
Het wordt wel minder.... dus ook als het geen gewone spierpijn is geneest het wel vanzelf ;) maar ga toch maar even geen calve raises doen vandaag

Heb ook wel eens zolang spierpijn in mijn kuiten. Gewoon ff langer wachten.

Ik heb tegenwoordig soms 3 a 4 dagen spierpijn
Dus vreemd is het niet.. je hebt ze waarschijnlijk lekker te pakken gehad :)

ja.... die gingen lekker ;)
en toen ik klaar was met mijn setjes kwam er nog iemand zeggen dat ik kuiten eigenlijk zonder gewicht en met hoge reps moet doen.... dus was nog even doorgegaan.
Tijdens de training zelf vind ik dat niks.... kan naar mijn gevoel eindeloos doorgaan dan.
Maar nu achteraf en in combi met die langzame setjes met gewicht .... tja :o

heb een keer 2weken HEFTIGE spijrpijn gehad in mijn kuiten , had ze een jaar niet getrainend :) , ik dacht dat ik een spierscheur had. maar het was gewoon spierpijn / overbelasting. Gewoon lekker veel zalf op doen en op de tandjes bijten.

ja.... die gingen lekker ;)
en toen ik klaar was met mijn setjes kwam er nog iemand zeggen dat ik kuiten eigenlijk zonder gewicht en met hoge reps moet doen.... dus was nog even doorgegaan.
Tijdens de training zelf vind ik dat niks.... kan naar mijn gevoel eindeloos doorgaan dan.
Maar nu achteraf en in combi met die langzame setjes met gewicht .... tja :o

Ik krijg meestal meer spierpijn bij lager gewicht en hogere reps. Gaat wel lekker branden dan. :D

ik heb echt wel 100 reps op BW gedaan.... leek wel cardio, ging gewoon vervelen ;) voelde helemaal niks.... toen.... de dagen erna wel haha

ik heb echt wel 100 reps op BW gedaan.... leek wel cardio, ging gewoon vervelen ;) voelde helemaal niks.... toen.... de dagen erna wel haha

haha apart. Bij standing en soms bij seated (ligt eraan welk apparaat) doe ik recht, binnen en buiten achter elkaar. Meestal tussen 40-60kg.
Maar je voelt het tenminste wel;) Ookal is het pas achteraf!

vandaag vetpercentage gemeten... 16,5%
mie heppie :cheer::cheer::cheer:

en getraint natuurlijk: Borst/ rug

*Bench press
20kg x8
25kg x8
27,5kg x8
32,5kg x8
35kg x8 met spotter

*incline press machine
5x 8x 26kg

*cable fly
5x 8x 2plates

*dippen
5x 8x assisted 20kg

*latt pull wide grip
21kg x8
28kg x8
35kg x8
35kg x8
35kg x8

*pull up wide grip
5x 8 assisted -20kg laatste reps waren het net niet helemaal

*seated row
3x 28kg x8
2x 35kg x8

*straight arm pull down
5x 8 gewicht niet opgeschreven... zo zwaar als ik kon ;)

*one arm DB row
4x 10kg x8
1x 12kg x8

hé voelt goed!

Terug
Naar boven