Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

wat mijn voetnoot zegt hé.... als je niet kan doen wat je wil doen
doe dan wat je kan. Ik kan niet altijd naar de sportschool als ik dat wil... dan kan ik dus niet 60kg squatten... maar dat wil niet zeggen dat ik dan niks kan![]()

als dat alles is... natuurlijk

oja er zijn ook wat foto's genomen, niet allemaal even scherp, maar als je goed kijkt kan je toch hier en daar wat spieren zien
de deadlift:
[afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar][afbeelding niet meer beschikbaar]
en de lat pull
[afbeelding niet meer beschikbaar]
thanks... wordt aan gewerktmooi slank , je lijkt VEEL jonger dan 50 , ik schat je 35, goede form , mischien beetjes ietsjes meer gespierder (binnen kant) voor de rest ziet er alles in evenwicht uit , zeker stevige schouders!

maar ga toch maar even geen calve raises doen vandaag

ja.... die gingen lekker
en toen ik klaar was met mijn setjes kwam er nog iemand zeggen dat ik kuiten eigenlijk zonder gewicht en met hoge reps moet doen.... dus was nog even doorgegaan.
Tijdens de training zelf vind ik dat niks.... kan naar mijn gevoel eindeloos doorgaan dan.
Maar nu achteraf en in combi met die langzame setjes met gewicht .... tja![]()

ik heb echt wel 100 reps op BW gedaan.... leek wel cardio, ging gewoon vervelenvoelde helemaal niks.... toen.... de dagen erna wel haha
Ookal is het pas achteraf!