Amand
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 16
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Hoe hebben ze gemeten DT? Tang?desondanks gisteravond toch flink zitten balen.
gisteren een en ander laten opmeten in de sportschool.
Komt mijn vetpercentage op 26,4%
dan zou mijn LBM maar 41 kg zijn
met 15 kg vet
veel te veel naar mijn goesting, valt me vies tegen
vooral omdat mijn LBM met mijn cijfertjes in september nog op 44kg uitkwam, dan zou ik de afgelopen maanden eerder minder spieren gekregen hebben dan meer.... en ik dacht nog wel goed bezig te zijn![]()
Hoe hebben ze gemeten DT? Tang?
Zit je voeding goed? Je hebt veel nachtdiensten gedraaid he? Eet je te weinig?
heb je helemaal gelijk in, ik doe eigenlijk liefst altijd full body trainingen, juist omdat ik niet echt regelmatig kan trainen door onregelmatig werk.Waarom kies je ervoor om belangrijke compounds als BOR, BP, SQ en DL allemaal in een training te stoppen? Kan je dat niet beter verdelen?

Dat zei mijn begeleidster op de sportschool ook al, vooral gezien mijn leeftijd. Ik heb verder ook weinig zichtbaar vet op armen en benen en zo. Wel nog een bubble buikvet. En daar ging het mij ook een beetje om toen ik beging dit jaar zoiets had van streven naar een bodyfat van 18%... uitgaande van mijn idee dat ik op 21 % zat en met de hoop dat een paar procenten minder mijn buikvet nu eindelijk zou aanspreken.Niet als kritiek op jou. Maar zo in het algemeen: veel aangegeven vetpercentages bij de vrouwen kloppen niet. Waarschijnlijk doordat mannen zo snel ( ook al met buikje ) een laag bf getal hebben, schattten vrouwen hun werkelijke bf snel te laag. Uitgezonderd die, die echt super veel spieren hebben en daardoor ook behoorlijk hoog in gewicht. Je moet dan eigenlijk alleen denken aan wedstrijd atleten. Zoals ik al aangaf is 21 % bf op jouw leeftijd echt heel weinig. Je moet dan echt nergens zichtbaar vet hebben. 26% vet is helemaal niet zo verkeerd!!