Fitness Seller

Dinky's log

Hoe vond je de nieuwe oefeningen??

• Topic Starter Topic Starter
*shrugs (hexbar) --> heerlijke oefening, zou best eens een favoriet kunnen worden

*lateral raises machine --> moeilijk- vond ik erg zwaar, moet ik nog erg aan wennen

*biceps ez bar --> zwaar maar wel lekker, prettige musscle mind connection

*Triceps lat push down --> ook lekker musscle-mind connection, zwaar op de triceps, ging lekker branden

*overhead extention rope --> Veel prettiger dan de dumbbell overhead extention

*one arm cable extention -->

dat geconcentreerde gevoel/ aandacht bij een spier, dat had ik nu veel meer dan ik het eerder had. zowel bij de triceps als bij de biceps oefeningen. Voelde erg prettig. 'k ga 't nog een keer leren ;)

hexbars zijn inderdaad wel nice om mee te trainen

Borst- rug

*bench press
20kg x8
25kg x8
27,5kg x8
32,5kg x8
35kg x8

*incl. DP
7,5kg x8
9kg x8
10kg x8
12kg x8
12,5kg x8

*cable fly
2plates x8 (was te zwaar)
4x 1plate x8

*lat pull
21kg x8
28kg x8
3x 35kg x8

*ass. pull up Wide
2x 8x -20kg
2x 8x -15kg
1x 6x -15kg (rep 7&8 niet vol)

*seated row
2x 28kg x8
3x 35kg x8

*straight arm pull down
2x 25kg x8
3x 30kg x8

*one arm DB row
2x 10kg x8
3x 12,5kh x8

Die hexbar vind ik ook heerlijk om shrugs in te doen!:heart:

En die side lateral machine is ook echt heel zwaar, maar wel heel goed, ik ben meestal niet zo van de machines maar sommige zijn gewoon echt lekker in de zin van.. burn baby burn:cool:

En wat zal ik zeggen van je training van vandaag?? Ehmm alweer goed getraind:p

Die side lateral machine is echt zwaar! Kan ook moeilijke mee sjoemelen vind ik.

Mooie trainingen weer dinky;)

thanks ladies :D

Die side lateral machine is echt zwaar! Kan ook moeilijke mee sjoemelen vind ik.

Mooie trainingen weer dinky;)

Ja kan je bijna niet mee sjoemelen..ja 10cm je armen optillen maar dat staat wel erg raar;)
hoewel je soms mensen wel heel aparte uitvoeringen ziet doen hoor.. zou je eigenlijk een speciaal topic voor moeten openen..mensen en hun uitvoeringen..de verkeerde manier=dat word hilarisch

haha dat is inderdaad hilarisch wat je soms ziet. Echt geweldig en blijf er dan ook wel een poosje naar staan kijken:D

als ik zoiets raar zie kijk ik meestal zo snel mogelijk weg... concentreren op mijn eigen ding, anders moet ik lachen en dan komt er niks meer van ;)

Af en toe een lolletje moet wel kunnen. :p
Heb eens 1 zo'n dag gehad dat alles echt hilarisch was, rare mensen dag was het toen volgens mij. :p

Ja als het echt te erg is moet ik ze wel corrigeren, doet bijna zeer aan je ogen:eek: En t maffe is het zijn ook vaak mensen die al tig keer erop gewezen zijn..hoe dom kan je zijn:) Of hoe eigenwijs..dat kan natuurlijk ook. ook vaak de wat ouderen..want ja...vroeger.......:D

heeeuuuu.... wat bedoel je.... ouderen??

Vast ouder dan jou Dinky;)

hé gelukkig... ik dacht al..... hahahahaha

Ja als het echt te erg is moet ik ze wel corrigeren, doet bijna zeer aan je ogen:eek: En t maffe is het zijn ook vaak mensen die al tig keer erop gewezen zijn..hoe dom kan je zijn:) Of hoe eigenwijs..dat kan natuurlijk ook. ook vaak de wat ouderen..want ja...vroeger.......:D

Moet ik me aangesproken voelen? :sad:

Altijd leuk om dbb'ers in het echt te ontmoeten, ik zal wel eventjes gaan meelezen met je ;)
Alhoewel ik denk dat je me verder weinig zal zien, train vrijwel altijd in de avond vanwege school etc:o
Succes!

moet je toch even verduidelijken Demian... H. had het over ouderen en jij over school...

Ik vind het wel erg leuk als je mee komt lezen...
Ik train inderdaad meestal ergens midden op de dag, maar je weet maar nooit. Misschien eens in een of andere schoolvakantie ;)

Wat loop jij te knallen Dinky wow strak bezig.

dank je wel Ron... het gaat goed inderdaad.
Sportschool Haarlem bevalt erg goed. Leuke mensen daar en allemaal welwillend te helpen.

Terug
Naar boven