MuscleMeat

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
Nette squats! Wat raar dat je SLDL net zo sterk is als je squat. Ik kan geen 135 kg SLDL.. :P

dank je ... enne... ik ook niet:roflol::laugh:
tja... geen idee eigenlijk... ik vind die 75 kg wel echt zwaar tillen, maar das natuurlijk ook de bedoeling ;)
misschien loopt het verschil verder uit naarmate ik verder vorder... of zo??

Nette squats en veel ook zeg! Super!! En ook helemaal zelf nu. Goed gevoel of niet?;)

schouders/ biceps/ triceps

*shrugs
50kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8
80kg x8 (yeah man!.... volgende keer wel zelfde gewicht houden, en iets hoger trekken)

*military press
:devil:#!!$GGGGrrrr:evil:grwuaa.... (ben het zo zat dat deze niet omhoog gaat in gewicht.... ff vooraf boos maken)

20kg x8
20kg x8
22,5kg x8
22,5kg x8
25kg x8 ... mwuah... niet slecht ;)

*front raises
5kg x8
6kg x8
7kg x8
8kg x8
9kg x8

*mach side raise
:devil:#!!$GGGGrrrr:evil:grwuaa.... (nog eens proberen)
10kg x8
15kg x8
18kg x8
18kg x8
20kg x8... :)

*EZ-curl
7,5 kg x8
10kg x8
14kg x8
17,5kg x8
20kg x8... volgende keer ophogen

*DB curl
5kg x8
6kg x8
7kg x8
8kg x8
9kg x6

*chin ups small hammergrip
7- 7- 5- 5- 3
(jammer dat ik van die laatste set niet ook 5 kon maken... maar wel helemaal alleen deze keer)

*tri push down
20kg x8
25kg x8
30kg x8
35kg x8
38kg x8

Overhead extention rope
13kg x8
18kg x8
23kg x8
28kg x8
32kg x8

*One arm extention cable revers
10kg x8
10kg x8
12kg x8
13kg x8
14kg x6

mijn lastigste training van de week... deze keer best tevreden met het resultaat! :D

Lekkere shrugs :).
Hoelang was je bezig met deze training?

deze duurt wat langer.... ruim 5 kwartier

Wauw wat een training :lifter:, dat zijn dingen waar ik nog maar van kan dromen. :eek:

Echt wel een killer training. En die chinups gaan goed zeg. Wat ben ik dan een mietje vergeleken bij jouw.

Wauw wat een training :lifter:, dat zijn dingen waar ik nog maar van kan dromen. :eek:

dromen... daar begint het mee.... en dan die barbell oppakken ;)

Echt wel een killer training. En die chinups gaan goed zeg. Wat ben ik dan een mietje vergeleken bij jouw.

chin ups begint er op te lijken ja... maar ben nog lang niet tevreden... moeten er minstens 5x8 worden ;)
hoe komt het toch dat ik dat laatste maar niet kan geloven.... ???

Laatst bewerkt:
Borst- rug- buik

bench press 22,5kg SS incline DB press 7,5kg--> 30 sec rust
6 sets, 8reps

ging lekker branden :p

*cable fly
2pl x8
2pl x8
2pl+1,25kg x8
2pl+2kg x8
2pl+2,5kg x6..... verloor net even de spanning, waardoor ik de laatste sets er niet meer uit kreeg

pfwwuu ik kon die superset van daar net wel voelen zeg

*incl DB fly
6kg x8
7,5kg x8
7,5kg x8
7,5kg x8
8kg x8

*pull up wide grip
met assist van spotter... 5x 6

*lat pull down
21kg x8
28kg x8
35kg x8
35kg x8
38kg x8

*seated row
21kg x8
28kg x8
35kg x8
42kg x8
42kg x8

*straigth arm pull down
25kg x8
25kg x8
30kg x8
30kg x8
35kg x5- 37kg x5 (dit was 1 setje van 10, halverwege gooide de spotter er een gewicht bij)

*DB row
10kg x10
12,5kg x10
16kg x10
17,5kg x10
17,5kg x10

*knee raises captain chair
3x15
2x20

pwhhieuw hij was zwaar vandaag.... was weer genieten :rolleyes:

Je bent lekker bezig zeg. Top hoor.

Die super set ga je vast wel voelen morgen, als je hem nu al niet voelt:D

Lekker hé die ss??!! Mannetje heeft je weer flink laten werken vandaag haha goeie training zo te lezen en te horen;) Nu ik nog..ik ga zo weg.
Maarre % weer ietsje gezakt en gewicht omhoog gegaan hoorde ik van mijn mannetje,dat is goed nieuws Dinky!!
Keep going!!!

Je bent lekker bezig zeg. Top hoor.
profiteren van elke dag dat ik op die golf zit... je weet bij deze sport dat die niet lineair verloopt... er komt vast wel weer een keer een dipje... maar tot dan... gaan met die banaan :D

Die super set ga je vast wel voelen morgen, als je hem nu al niet voelt:D
die kans is groot ja

Lekker hé die ss??!! Mannetje heeft je weer flink laten werken vandaag haha goeie training zo te lezen en te horen;) Nu ik nog..ik ga zo weg.
Maarre % weer ietsje gezakt en gewicht omhoog gegaan hoorde ik van mijn mannetje,dat is goed nieuws Dinky!!
Keep going!!!
jup, hij zorgt er wel voor dat ik bezig blijf. heerlijke training... ik ben bekaf
Erg blij met de meet resultaten ook... ik had al wel gezien dat mijn gewicht iets opliep. Was al expres een beetje uit de buurt van de weegschaal gebleven. Maar aangezien mijn % weer iets gezakt was (was minnimaal hoor), kan ik er eigenlijk alleen dubbel blij mee zijn. Ben nu al benieuwd wat er over 2 weken uitrolt... of dit een trent is die doorzet of gewoon weer een rare gewichtsbobbel die ik over 2 weken ook net zo makkelijk weer kwijt ben... hoe dan ook, ik maak me er geen zorgen over.

Wel eerst die dumbbell terug leggen voordat je je gaat wegen hè!
:)

spierpijn valt mee. Ik zit weer bij een klant waar ik niet veel te doen heb... dacht vanmiddag ineens; ik ga toch wat push-ups en table pull ups doen.... tot ik mijn trui uittrok; toen heb ik me gauw bedacht ;)
Morgen weer trainen, vandaag rustdagje ;)

ik had al wel gezien dat mijn gewicht iets opliep. Was al expres een beetje uit de buurt van de weegschaal gebleven. Maar aangezien mijn % weer iets gezakt was (was minnimaal hoor), kan ik er eigenlijk alleen dubbel blij mee zijn. Ben nu al benieuwd wat er over 2 weken uitrolt... of dit een trent is die doorzet of gewoon weer een rare gewichtsbobbel die ik over 2 weken ook net zo makkelijk weer kwijt ben... hoe dan ook, ik maak me er geen zorgen over.

Goed bezig!! Altijd leuk om gewicht te zien stijgen en tegelijk vet te zien dalen!

spierpijn valt mee. Ik zit weer bij een klant waar ik niet veel te doen heb... dacht vanmiddag ineens; ik ga toch wat push-ups en table pull ups doen.... tot ik mijn trui uittrok; toen heb ik me gauw bedacht ;)
Morgen weer trainen, vandaag rustdagje ;)

Dagje rust is ook niet erg. Je hebt ook net een flinke training gehad.

Terug
Naar boven