AndroidHealthClinic

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.021
Flinke trainingen hoor.. Ik snap niet dat je het achter elkaar blijft volhouden .
Ik zou dagen niet herstellen
Sterke dame dus
Grosje... ik snap het ook niet, maar zolang het goed gaat maak ik me er maar geen zorgen over ;) Ik hoop dat ook voor jou gauw de dag weer komt dat je zonder zorgen kan trainen ;)

België? Voor je werk of zomaar?

Mooie training, flinke gewichten ook!
Mijn ouders wonen nog steeds in Belgie, ik kom er dus nog regelmatig. Is wel pas de 2de keer dat ik hier ook ga trainen ;)

Nette training Dinky. en niet tevele vertellen door in het Belgische hoor. De Nederlandse methode moet wel geheim blijven. ;)
was wel ff lachen hoor Ron, is zo'n achteraf boerengat, en men vond mij dus wel heel erg breed.... hoe kreeg ik dat toch voor elkaar :laugh::laugh:
Maar goed... elke dame die ik kan overhalen om op een serieuse manier te gaan trainen, ipv alleen die cardio toestellen, is alleen maar goed toch ;)

vond je dat prettig te beginnen met shrugs - icm de mp zal wel spierpijn opleveren

• #1.023
vond je dat prettig te beginnen met shrugs - icm de mp zal wel spierpijn opleveren
vind ik wel prettig ja... ik doe wel altijd vooraf een warming up hé (bij schoudertraining, meestal roeien)
spierpijn... ach ja, hoort erbij toch ;)
valt me nog mee dat ik altijd toch wel vrij snel herstel

ik vind het prettig om powercleans voor de squat en deadlift te doen
1 maal mis gegaan toen ik te weinig rust had en de mp met pull ups op het programma stond
verkeerd in geschat - behoorlijk last gehad en het trapsgebied zeg maar

• #1.025
ik heb powercleans nog niet in mijn schema gehad, die techniek nog helemaal niet onder de knie
lijkt me ook wel leuk om daar eens aandacht aan te geven....
maar voorlopig zat te doen ;)

• #1.026
Borst- rug

*DB press incline
7,5kg x8
10kg x8
10kg x8
12,5kg x8
14kg x8

*Bench press
22,5kg x8
25kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x8

*Cable fly
2pl+3kg x8
2pl+3kg x8
2pl+3kg x8
3pl x8
3pl x8

*incline DB fly
6kg x8
6kg x8
6kg x8
7kg x8
7kg x8

*Pull up WG
5x 6reps.... met assist

*Latt Pull down Small grip
21kg x8
28kg x8
35kg x8
42kg x8
49kg x8

*Seated Row
24kg x8
31kg x8
38kg x8
45kg x8
45kg x8

*straight arm pull down
25kg x8
30kg x8
35kg x8
40kg x8
40kg x8

*DB row
12,5kg x10
15kg x10
17,5kg x10
20kg x10
20kg x10

ging lekker :D alleen toen ik na de training op een bepaald moment moest niezen.... tjemig, wat is dat lastig met spierpijn in je lats :cool:

Hahaha die niesbui en lats die op springen staan ken ik. En weer een mooie training.

• #1.028
thanks Ron! :D

Fijne training weer
Straks moet je weer nieuwe kleren kopen omdat je niet in je shirtreclame past :)

• #1.030
ik heb inderdaad gisteren alweer zitten kijken voor een nieuw shirtje, mijn lats beginnen toch aardig te groeien, waardoor mijn gewone trainingsshirtjes onder mijn armen wat krap worden, en dat gaat er een beetje uitzien als vet, dat moeten we niet hebben natuurlijk ;)

zag ik hier nu strakke shirts ? :p

• #1.032
oow.... zag jij dat ?? Dit bedoelde ik ;)

[afbeelding niet meer beschikbaar]

ik heb natuurlijk wel weer getraind vandaag

benen- buik

*squat Wijd
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8

*squat smal
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8

SLDL
50kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8
ik dacht dat ik klaar was, en had BB en gewichten al opgeruimd toen ik ontdekte dat ik een setje teweinig gedaan had :headbang:

*leg press
25kg x10
34kg x10
43kg x10
52kg x10
61kg x10

*leg extention
31kg x10
38kg x10
45kg x10
52kg x10
56kg x10

*leg curl
21kg x10
28kg x10
35kg x10
42kg x10
49kg x10

*Standing calf raises
28kg x10
35kg x10
42kg x10
49kg x10
56kg x10

*knee raises
5x 20reps

*buik pull down cable
15kg x20
20kg x20
25kg x20
30kg x20
35kg x20

Matige trainingsdag... 't voelde alsof het allemaal extra zwaar ging. Nergens gewicht kunnen verhogen, was allang blij als ik kon handhaven, wat hier en daar ook niet lukte.
Jammer.... morgen beter ;)

Goeie foto hoor, je ziet echt al overal definitie komen en iedere keer wat meer invulling! En ja die bicep zie ik ook:P
En morgen zal je zien dat de training alweer stukkie beter gaat,soms is het gewoon zo.
Ik bedoel je vraagt natuurlijk ook wel veel van je lijf;)

Ziet er goed uit Dinky! Steeds meer definitie. Wordt inderdaad tijd voor een nieuwe sport top zo te zien;)

Zo hey echt een mooie rug en armen. You go girl.

• #1.036
Goeie foto hoor, je ziet echt al overal definitie komen en iedere keer wat meer invulling! En ja die bicep zie ik ook:P
En morgen zal je zien dat de training alweer stukkie beter gaat,soms is het gewoon zo.
Ik bedoel je vraagt natuurlijk ook wel veel van je lijf;)
ik hoop idd dat het morgen weer wat lekkerder loopt, maar ach, mag niet klagen van mijn trainingen de laatste tijd ;)
en ik vraag veel van mijn lijf, maar ik zorg er ook goed voor (lekker een saunatje genomen vandaag ;) )

Ziet er goed uit Dinky! Steeds meer definitie. Wordt inderdaad tijd voor een nieuwe sport top zo te zien;)
is al besteld :D

Zo hey echt een mooie rug en armen. You go girl.
dat is waar we het voor doen hé:p

Goede foto hoor
Zie zeker de definitie komen, sta er echt van te kijken hoe sterk jij bent
Behoorlijk zware training ook weer voor de beentjes, die ga je vast weer voelen

• #1.038
Goede foto hoor
Zie zeker de definitie komen, sta er echt van te kijken hoe sterk jij bent
Behoorlijk zware training ook weer voor de beentjes, die ga je vast weer voelen
dank je wel Grosje... blijf mijzelf ook verbazen:p
en geloof maar dat ik ze ga voelen... 't was buffelen vandaag, zwaar, en verzuring erin, en misselijk tussendoor.... maar ach, 't hoort er allemaal bij.
Morgen weer schouders/biceps/triceps... hebben de beentjes weer rust

Geloof ik best.. Heb gisteren in een squat machine staan squaten 12reps met 50 kg maar die voelde ik best hoor.
Je hartslag loopt behoorlijk op tijdens de inspanning dus spuug neigingen dat snap ik best

mooie foto hoor D - nette rug al

Terug
Naar boven