XXL Nutrition

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
kan je wel stellen ja... maar oke... 't is kiezen of delen hé... ik wilde niet tot mijn max gewichten gaan vandaag... dan maar veel reps ;)

die leg curl schoot er echt letterlijk vanaf.... tot 2 keer toe :(
toen heb ik er de brui aan gegeven (oeps)

Lig je bij legcurl wel met je knieën over/op het randje? Of heb je de standaard niet goed vastgedraaid met verstellen?
Hij beweegt inderdaad wel iets, maar bij mij niet superveel.

kan je wel stellen ja... maar oke... 't is kiezen of delen hé... ik wilde niet tot mijn max gewichten gaan vandaag... dan maar veel reps ;)

die leg curl schoot er echt letterlijk vanaf.... tot 2 keer toe :(
toen heb ik er de brui aan gegeven (oeps)

Dat is het zeker;) Maar af en toe high reps is ook niet verkeerd. Ook wel eens goed voor de benen.

Je had ook nog sldl gedaan, dus een keer zonder curl maakt niet uit:cool:

• #1.064
jup, knieën over het randje.

gelukkig duurt het nu weer bijna een maand voor ik weer op Terschelling ga trainen, en in Haarlem hebben ze lekker een zittende curl en met een extra kussen voor kleine vrouwtjes ;)
Moet misschien maar eens op zoek naar vervang oefeningen voor de legcurl en leg extention voor het geval ik weer benen- training heb op Terschelling

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 20:06 ----------

Je had ook nog sldl gedaan, dus een keer zonder curl maakt niet uit:cool:

haha je was me net voor

jup, knieën over het randje.

gelukkig duurt het nu weer bijna een maand voor ik weer op Terschelling ga trainen, en in Haarlem hebben ze lekker een zittende curl en met een extra kussen voor kleine vrouwtjes ;)
Moet misschien maar eens op zoek naar vervang oefeningen voor de legcurl en leg extention voor het geval ik weer benen- training heb op Terschelling

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 20:06 ----------

haha je was me net voor

:D

Zoiets hebben ze in mijn gym en sommigen zweren hier echt bij. Sowieso beter dan de leg curl;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leg curl staat dan te kort ingesteld, of je ligt te ver naar beneden.

• #1.067
glute-ham raises.... ziet er een lekkere oefening uit, maar nee, die hebben ze niet ;)

---------- Post toegevoegd Mon 4 Feb 2013 om 20:27 ----------

Leg curl staat dan te kort ingesteld, of je ligt te ver naar beneden.
als hij er bij mijn voeten vanaf schiet?

Of het is gewoon een rotapparaat :D
Wij hebben ook zo'n vervelende staan die nooit goed ligt, hoe je m ook instelt.

glute-ham raises.... ziet er een lekkere oefening uit, maar nee, die hebben ze niet ;)

Ik ga ze over een tijdje eens proberen. Maar voorlopig eerst deadlift en curls nog.

Weet zo verder geen andere oefeningen daarvoor, misschien iemand anders nog;)

Als je de techniekt niet goed in de vingers hebt. (benen, glutes, knees) Dan kan je meer kapot maken dan bouwen.

Denk dat de leggcurl te ver staat ingesteld
Dan schiet hij idd van je been af
Er is vast ergens iets waarmee je de rol verder op je been kan schuiven zodat het er niet afschiet.
Bij mijn sportschool is er een simpel handel met l m s erop en zo kan je hem beter instellen

Lekkere tranig hoor ik heb zojuist met je meegedaan :) en loop de komende dagen ook moeilijk

• #1.073
das een goeie! bedankt Robke.... ga ik onthouden!

• #1.075
hahaha.... zo dom ben ik nou ook weer niet Grosje ;)
maar misschien kan ik die lyinglegcurl ook wel gebruiken als foamroller

• #1.078
Als je gewichten gebruikt kan je zelf instellen in welke mate je de beweging op eigen kracht doet.
Gaat best wel aardig. Heb hem thuis ook al eens gedaan

ik kan het voor me zien... of ik het ook kan uitvoeren moet nog blijken. Maar ze zeggen toch alles wat je je voor kan stellen kan werkelijkheid worden ;)

• #1.080
low pully misschien.... ik weet zo uit mijn hoofd niet of dat met hun apparaat kan

Terug
Naar boven