MuscleMeat

Dinky's log

ik denk dat beiden in mijn situatie vrij onrealistische doelstelling zijn.... 100kg bankdrukken, jij bent gek
en er uitzien alsof ik het kan, lijkt me met mijn kleine tengere lijfje ook heel onwaarschijnlijk.

zijn inderdaad best pittige trainingen, maar je weet toch dat bij middle age female, de triceps streek de neiging heeft om te gaan zwabberen hé ;).... moeten we zien te voorkomen

ik doe 3 biceps en 3 triceps oefeningen

ehm niet alleen bij middle age;) haha. Zou toch wel een vrouwen dingetje zijn.

Bij mij is dat alleen een kwestie van vet eigenlijk. Maar kan me voorstellen dat als je huid minder elastisch is het scheelt om wat meer 'vulling' in de vorm van spieren te hebben.

Train je daarom ook zoveel biceps?

zijn inderdaad best pittige trainingen, maar je weet toch dat bij middle age female, de triceps streek de neiging heeft om te gaan zwabberen hé ;).... moeten we zien te voorkomen

Dus ga je monster triceps proberen te ontwikkelen? :D

Dat lukt je vast ook met een setje of 10 a 12 ipv 15 ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.104
ik heb heel lang geen armen gehad, maar scoubidoe aanhangsels.... daarom train ik mijn biceps en triceps

mijn hele training is gebaseerd op een uitspraak die ik een tijd geleden deed toen iemand mij vroeg wat eigenlijk mijn doel was.... ik reageerde een beetje zonder veel nadenken, en realiseerde mij pas achteraf dat ik nodig mijn trainingen moest aanpassen.

ik zei:
ik wil stevige poten en klauwen, brede schouders, een ronde kont en een platte buik

volgens mij ben ik nu aardig op pad ;)

---------- Post toegevoegd Thu 7 Feb 2013 om 13:13 ----------

Dus ga je monster triceps proberen te ontwikkelen? :D

Dat lukt je vast ook met een setje of 10 a 12 ipv 15 ;)

ach als we dan toch bezig zijn ;) setje meer of minder :D

Als je tenger bent is het zoveel moeilijker om die tricep area strak te houden als je wat ouder bent, dan gaat het juist zwabberen. Zie je altijd eerder bij slanke dames dan bij volle. Het is altijd oneerlijk verdeeld!

Bij mij is het echt een vet-issue :o

• #1.106
Borst- rug

meting vetpercentage :13,5 % (iets gezakt)
gewicht : 55,6kg (iets gestegen)

het is nu 2 maand dat ik bij deze pt aan het trainen ben (sinds 6 december). In die periode is mijn vet% gezakt van 16,5% naar 13,5% en mijn gewicht gestegen van 53,4kg naar 55,6kg.
Me happy!!!

na dit resultaat liep mijn training als een trein!

*bench press
22,5kg x8
25kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x10

*incline DB press
7,5kg x8
10kg x8
12,5kg x8
15kg x8
15kg x8 (moet nog wel wat stabieler worden)

*incline DB fly
6kg x8
6kg x8
7kg x8
7kg x8
7kg x8

*cable fly
2pl+3kg x8
3pl x8
3pl x8
3pl x8
3pl x8

*pull up wide
4x6 met assist
1x2,5 alleen

*latt pull wide
21kg x8
28kg x8
35kg x8
42kg x8
42kg x8

*seated row
21kg x8
28+3kg x8
35+3kg x8
42+3kg x8
49kg x8

*straight arm pull down
25kg x8
30kg x8
35kg x8
40kg x8
40kg x8

*DB row
12,5kg x10
15kg x10
17,5kg x10
17,5kg x10
20kg x10

OMG! Als ik je resultaten lees, zie ik er opeens ook wel wat in om het allemaal zo super strikt aan te pakken :eek:

Dat is echt een aardige daling in vp en ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar kracht is ook bewonderingswaardig! Bij deze vind ik jou ook stoer :)

Mooie resultaten Dinky. I wish mine where the same. Maar gewoon doorgaan hoor.

• #1.110
OMG! Als ik je resultaten lees, zie ik er opeens ook wel wat in om het allemaal zo super strikt aan te pakken :eek:
haha... heb net besloten dat ik met deze resultaten morgen wel een bulkdag mag
havermout pannekoeken - kibbeling- en witlof/ham/kaasschotel staan al op het menu
en ik hoop ergens spekkoek te vinden.... of chocoladetaart (maar liever spekkoek)

Dat is echt een aardige daling in vp en ik ben nog niet helemaal bijgelezen maar kracht is ook bewonderingswaardig! Bij deze vind ik jou ook stoer :)

Mooie resultaten Dinky. I wish mine where the same. Maar gewoon doorgaan hoor.
na morgen, hou ik me weer strikt aan mijn schema (al wordt dat waarschijnlijk een beetje aangepast nu )

Tjonge nog een stoere dame erbij
Gefeliciteerd met het behaalde resultaat en geniet even van je bulkpannekoeken

• #1.112
dank je wel Grosje, ga ik zeker doen! :D

Wauw super mooi resultaat & lekkere training erna! :D
Geniet van je junkdagje.

Wat een mooie resultaten. Eet smakelijk vandaag! (Spekkoek is lekker :))

wauw ! Daar mag menig 50er, maar jongere ook, nog een mooi voorbeeld aan nemen !

Waaaauw wat een mooi resultaat zeg!

Training ziet er ook weer top uit. Mooie presses ook!

• #1.117
dank je wel allemaal... ben ook erg happy met de resultaten tot nu toe.

presses gingen gisteren erg goed. Moet ik hard voor werken, maar gaan toch geleidelijk aan omhoog.
Nu op naar de 40kg :p

Komt wel goed, als jij al 10x met 37,5 kan, kun je ook wel 40 kg met wat minder reps;)

dank je wel allemaal... ben ook erg happy met de resultaten tot nu toe.

presses gingen gisteren erg goed. Moet ik hard voor werken, maar gaan toch geleidelijk aan omhoog.
Nu op naar de 40kg :p

Juist zet (realistische) doelen en probeer ze te behalen!

haha... heb net besloten dat ik met deze resultaten morgen wel een bulkdag mag
havermout pannekoeken - kibbeling- en witlof/ham/kaasschotel staan al op het menu
en ik hoop ergens spekkoek te vinden.... of chocoladetaart (maar liever spekkoek)

na morgen, hou ik me weer strikt aan mijn schema (al wordt dat waarschijnlijk een beetje aangepast nu )

Lekker spekkoek...:p Krijg nu al zin in mijn junkmeal... moet nog week wachten...:eek:
Geniet ervan dinky! Je hebt het verdient.

Terug
Naar boven