Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zijn gruwelijk veel hams oefeningen
squat met stang schuin onder je lichaam (kom niet op de naam)

zijn gruwelijk veel hams oefeningen
squat met stang schuin onder je lichaam (kom niet op de naam)

o yeah.... groeien zullen ze!!!Goeie trainingen zeg schouders en armen pff je pakt ze wel aan he. En die 10kg Curls komen echt wel hoor.

thanks.Sterke MP en curls. Die zijn hard vooruit gegaan of niet?

ik pak hem af en toe wel, maar niet om mee te curlende 10 kg db pak je heus wel met 2x8x9 kg - alleen of met 8 repjes lukt is de vraag
ik zou hem gewoon eens pakken af en toe
.... is echt nog te snelis dat niet goed dan??Mooie training weer. Valt me wel op dat meer en meer mensen hun triceps met zoveel volume trainen![]()
ja, ik weet het, maar inderdaad, durf het wel eens vergeten, maar Ferrie is daar heel helder in als ik te veel op gewicht gefixeerd ben... gewoon terug naar af, flinke deload, en de oefening net een ander accent geven.Je komt altijd een keer op een punt dat je ff niet verder komt.
Die 10 kg komen vanzelf als je dat belangrijk genoeg vind.
Maar..... dit is Bodybuilding dus je bent je lichaam aan het bouwen en kracht... hm wel leuk maar niet het aller aller aller belangrijkste
Tja dat ik vergeet het zelf ook wel eens
ik denk dat beiden in mijn situatie vrij onrealistische doelstelling zijn.... 100kg bankdrukken, jij bent gekOoit een spreuk gehoord...
je hoeft geen 100 kg te kunnen bankdrukken maar je moet er uit zien alsof je het kan![]()
zijn inderdaad best pittige trainingen, maar je weet toch dat bij middle age female, de triceps streek de neiging heeft om te gaan zwabberen héBeetje onnodig om zoveel te doen imo. Je triceps krijg al zat te verduren met alle presses. Net zoals je front delts trainen.
.... moeten we zien te voorkomenik doe 3 biceps en 3 triceps oefeningenVind t ergens wel logisch als je ook 2 isolatieoefeningen voor biceps doet.