Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tot mijn spijt is hier nergens spekkoek te vinden![]()
is nu chokolade taart geworden... ook erg lekker (maar mijn hemel wat zit daar een troep in)

nope... een paar tok's gehadOok niet bij de toko? chocotaart zelf maken! dan weet je ook wat je eet![]()

tot mijn spijt is hier nergens spekkoek te vinden![]()
is nu chokolade taart geworden... ook erg lekker (maar mijn hemel wat zit daar een troep in)
Misschien kun je volgende keer zelf maken, schijnt nog wel een werkje te zijn maar oooohhh zo lekker

nope... een paar tok's gehad
3 bakkers
5 supermarkten.... allemaal niks

hier zowel een AH als een C1000 gehad... geen spekkoek...Bij 'mijn' AH en C1000 ligt het altijd bij het verse gebakken brood/koekjes/taarten en zo.
Voor het geval dat je misschien nog niet bij die afdeling in je supermarkt gekeken had![]()

Weet wel dat jumbo het heeft. Ligt bij de groenten in de koeling bij de indo voedingsmiddelen zoals pepers etc.

Die is idd ook nog goed te doen, maar imo liever een van de toko![]()
hier zowel een AH als een C1000 gehad... geen spekkoek...
de enie tip die misschien nog eens van pas kan komen.... kan je spekkoek invriezen?
dan zou ik een stuk kunnen inslaan als ik het eens ergens tegen kom.
Mag ze eens junken gaat ze kijken wat voor troep het wel niet is wat ze eet. Just enjoy it !![]()

Haha, viel mij ook op. Als junk zou je juist verplicht troep moeten eten![]()

Wow dinky, das.een flinke bulkdag dan. Je hebt het er goed van genomen!
niet verder vertellen hoor 
was weer lekker Ron... lig nu weer lekker afgemat op de bankLekker bezig geweest Dinky poehpoeh. En met een volle buik.