Fitness Seller

Dinky's log

Ja Dinky, zat er ook net aan te denken. Nu al 5 dagen onder gedoken? Kom op nou!

denk toch dat de griep haar te pakken heeft..:eek:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.203
griep is het gelukkig niet geworden. Wel flink verkouden/ last van neus- keel en luchtwegen. Een paar dagen echt halverwege Paracetamol nodig om de dag door te komen. Daarbij zat ik op Terschelling en kon zowizo al niet veel... Ik heb dus maar ff niet moeilijk gedaan en zoveel mogelijk rust gepakt.
Nu Net weer thuis, nog steeds verkouden maar wel minder, denk dat ik het morgen maar weer eens ga wagen.

Gelijk met een benen training... als mijn luchtwegen dat aceepteren, verklaar ik mijzelf genezen ;)

griep is het gelukkig niet geworden. Wel flink verkouden/ last van neus- keel en luchtwegen. Een paar dagen echt halverwege Paracetamol nodig om de dag door te komen. Daarbij zat ik op Terschelling en kon zowizo al niet veel... Ik heb dus maar ff niet moeilijk gedaan en zoveel mogelijk rust gepakt.
Nu Net weer thuis, nog steeds verkouden maar wel minder, denk dat ik het morgen maar weer eens ga wagen.

Gelijk met een benen training... als mijn luchtwegen dat aceepteren, verklaar ik mijzelf genezen ;)

Okee dan, dan zie ik je morgen:cool:

Toe maar gelijk benen proberen
Ik krijg daar altijd al een klap van als ik gezond ben
Misschien toch ff rustig aan beginnen? Maar dat zal voor jou wel moeilijk zijn :)

• #1.206
moeilijk? .... das zacht uitgedrukt ;)

Ohhh. Nou het mag hoor even een rust moment en straks weer vol trainen.

• #1.208
benen training

vol trainen zou ik het vandaag niet willen noemen. Slappe futloze training dekt beter de lading.
Ik kon de energiestroom niet te pakken krijgen.
Toch blij dat ik geweest ben. Beter half dan niet ;)

*opwarming
loopband 5min 8km/h

*squat wide
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x6
70kg x4

*squat smal
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
70kg x6

*SLDL
geskipped.:rolleyes:

*leg press
25kg x10
34kg x10
43kg x10
52kg x10
61kg x6

*leg extention
35kg x10
42kg x10
49kg x10
56kg x10
63kg x6

*leg curl
31kg x10
38kg x10
45kg x10
52kg x10
52kg x6

*calf raises
geskipped.:rolleyes:

alle oefeningen downloaded in gewicht en/of aantal reps
of helemaal niet gedaan (foei)

Geen zin gehad in SLDL?

Soms komen er eens van zulke trainingen voorbij, is niets aan te doen. Enige wat je kunt doen is je best;)

• #1.210
nog last van verkoudheid en gewoon algehele energie dip...
ik hoop dat dit het gevolg van de verkoudheid is.
Heb namelijk vaker last van winterdips, deze periode van het jaar, en die beginnen ook vaak op deze manier.

nog last van verkoudheid en gewoon algehele energie dip...
ik hoop dat dit het gevolg van de verkoudheid is.
Heb namelijk vaker last van winterdips, deze periode van het jaar, en die beginnen ook vaak op deze manier.

Balen die winterdipjes. Gelukkig wordt het weer wat beter zag ik net op tv;) Misschien dat dat je wat gaat helpen! Komt wel weer goed.

Je bent wel gewoon gegaan. En we voelen ons allemaal wel eens een keer slecht en doen dan ook niet alles top.
Volgende keer beter.

• #1.213
dat is voor deze week voor mij ook het belangrijkste... dat ik gewoon ga... en eruit haal wat erin zit
meer kan ik toch niet
Als ik maar een beetje in het ritme blijf, komt het wel weer goed.

Verder zit ik braaf elke avond aan de hete citroenen
en probeer gewoon op tijd mijn bed in te duiken.

Je bent toch weer geweest dus toppie.
Het makkelijkste is om niet te gaan dus je hebt hèt toch maar weer gedaan
Lekker in je ritme blijven en over een week ben je weer helemaal terug

• #1.215
schouders/ biceps/ triceps

oke ik was er weer, voel me nog steeds niet toppie, maar toch weer iets beter dan gisteren...
en mijn trainer was er gelukkig ook weer.
Dit heeft meerdere voordelen... extra energie boost, extra stimulans voor net dat laatste repje
maar ook dat ik me zelf niet bezig hou met hoeveel gewicht ik moet pakken, of hoeveel ik vorige week gepakt had.
Ik werd vandaag dus niet elke oefening geconfronteerd met... toch weer minder als vorige keer.

Alles bij elkaar had ik vandaag wel het gevoel flink getraint te hebben... ook al blijkt achteraf dat ik toch vrij veel gedownload heb ... Ik weet ook dat ik gedaan heb wat ik kon.
*opwarmen
loopband 5 min 9kg/h

*shrugs
50kg x8
60kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8

*MP
20kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x6
27,5kg x6

*front raises
5kg x10
5kg x10
6kg x10
6kg x10
7kg x10

*mach side raise
10kg x8
15kg x8
20kg x8
25kg x6 (te zwaar)
20kg x7

*EZ Curl
7,5kg x8
17,5 kg x8
17,5kg x8
17,5kg x8
17,5kg x8

*DB curl
5kg x8
6kg x8
6kg x8
7kg x8
8kg x8

*chin up
8x BW
6x BW
6x BW
8x assist
8x assist

*tri pull down
20kg x8
25kg x8
30kg x8
35kg x8
35kg x8

*overhead extention rope
15kg x8
20kg x8
25kg x8
30kg x8
35kg x8

gaar en done ;)

Je moet maar zo denken, er zijn legers mensen die dit zelfs in goede doen niet presteren.
Lekker dat het weer beter gaat :)

ziet er weer goed uit

vind de overhead extention behoorlijk zwaar
Ik doe hem vast fout want ik zit zelfs lager als jouw gewicht
respect dus weer vrouwelijke hulk (zie je al een beetje groen?)

• #1.218
Je moet maar zo denken, er zijn legers mensen die dit zelfs in goede doen niet presteren.
Lekker dat het weer beter gaat :)
ja, het lijkt er op dat mijn energie dip toch voornamelijk te maken heeft met de verkoudheid... en das mooi... dat moet over een weekje toch echt helemaal weg zijn ;)

ziet er weer goed uit

vind de overhead extention behoorlijk zwaar
Ik doe hem vast fout want ik zit zelfs lager als jouw gewicht
respect dus weer vrouwelijke hulk (zie je al een beetje groen?)

ik vond hem ook erg zwaar... vooral dat laatste setje... was overigens een van de weinige oefeningen die ik vandaag niet ge-downloaded heb ;)
groen... ja vooral 's ochtends... ik hoop dat dat ook bij de verkoudheid hoort ;)

Weer een mooie training Dinky. Chins zijn toch wel jaloers makend. Top hoor.

Terug
Naar boven