AndroidHealthClinic

Dinky's log

Over een paar weken pas weer fit? What happened?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.222
geen idee meid... ik voel me een dweil
misschien knap ik ook wel veel sneller weer op... maar zo voelt het op dit moment niet
en ik bespaar mezelf liever de desillusie
Kan eigenlijk niet eens zeggen dat ik ziek ben... ja flink verkouden... maar niet echt ziek

Ik voel heel erg met je mee Dinky, de winterdip is mij absoluut niet onbekend. Het scheelt dat de dagen nu langer worden, dat helpt denk ik wel! Nog 3 weken voor de klok verzet wordt.

• #1.224
dank je Masego... jij ook sterkte ermee ;)

inderdaad, langer licht, en als de temp dan ook nog een beetje wil oplopen... ik kijk er al naar uit

Zonnebankje icm flink verhogen visolie geen idee Dinky? works 4 me in de winter.

• #1.227
dit jaar voor het eerst geprobeerd inderdaad om de winter door regelmatig een zonnebankje te pakkeni... deed zo eens in de 3 weken... misschien toch wat vaker
Sauna doe ik de laatste weken elke week... inderdaad erg veel behoefte aan warmte
extra visolie ? ik eet elke dag gerookte zalm of makreel, heb dit jaar voor het eerst systematisch vitamines geslikt
Ik probeer mijzelf over mijn aangekweekte afkeer van alles wat een pil vorm heeft heen te zetten... maar geloof het of niet ik vind elke dag 2 vitamine pillen en 2 glucosamine al veel pillen :(

dit jaar voor het eerst geprobeerd inderdaad om de winter door regelmatig een zonnebankje te pakkeni... deed zo eens in de 3 weken... misschien toch wat vaker
Sauna doe ik de laatste weken elke week... inderdaad erg veel behoefte aan warmte
extra visolie ? ik eet elke dag gerookte zalm of makreel, heb dit jaar voor het eerst systematisch vitamines geslikt
Ik probeer mijzelf over mijn aangekweekte afkeer van alles wat een pil vorm heeft heen te zetten... maar geloof het of niet ik vind elke dag 2 vitamine pillen en 2 glucosamine al veel pillen :(

Dat is ook te veel, je krijgt voldoende vetten binnen uit je lekkere makreel. welke vitamine heb je ?

Ik ga toch wel eens per week hoor in de winter en visolie zit ik op 3000mg per dag NAAST mijn visjes overdag.
Try it, ik heb mezelf deze winter op nog geen enkele dip kunnen betrappen ( en ik ben nog niet ziek geweest )

dank je Masego... jij ook sterkte ermee ;)

inderdaad, langer licht, en als de temp dan ook nog een beetje wil oplopen... ik kijk er al naar uit

Ja dat zou helemaal ideaal zijn!

Ik ben het de afgelopen weken weer op aan het pakken dus hoop dat we binnenkort weer op dezelfde lijn zitten ;) Tegen die tijd zal ik ook weer een logje aanmaken. (log momenteel wel voor mezelf)

Ik pak elke dag AnimalPak multivitamine. Zijn 11 pillen. ;) 2 Omega3 tabs. Tribulus, Hmb en Kre-Alkalyne (10pillen) :o Dus per dag 23 pillen. :eek: Hardcore bodybuilding, hahaha

Pff ron, je hebt een hele apotheek. :P

Heb trouwens multipack van arsanal, zit ook vanalles in en zijn maar 5 à 6 pillen dinky;)
Merk zelf dat ik er wel wat fitter van wordt als ik ze strikt neemt.

Waarvoor is kre-alkalyne? Wat is jouw ervaring hiermee ron? Mijn trainingsmaat gebruikte dat ook net als hmb. Hmb heb ik nu ook.

(srry voor topic kaping;) )

Waarvoor is kre-alkalyne? Wat is jouw ervaring hiermee ron? Mijn trainingsmaat gebruikte dat ook net als hmb. Hmb heb ik nu ook.

Weinig ervaring, ga ik nu ervaren. Creatine mono doet niks bij me, vandaar Kre-Alk :)

Zit dus wel creatine in. Dat houdt me altijd wat tegen ivm vocht vasthouden. Het is natuurlijk maar vocht, maar toch.:P
Benieuwd naar jouw ervaring tzt. Ik test nu eerst hmb.

• #1.237
Dat is ook te veel, je krijgt voldoende vetten binnen uit je lekkere makreel. welke vitamine heb je ?
ben niet zo merkvast nog. Op dit moment:
multi pro vrouw van gezond en wel.... zou specifiek toegespits zijn op vrouwen in de overgang
Moet wel zeggen sinds ik deze gebruik minder last van hotflushes

Ik ga toch wel eens per week hoor in de winter en visolie zit ik op 3000mg per dag NAAST mijn visjes overdag.
Try it, ik heb mezelf deze winter op nog geen enkele dip kunnen betrappen ( en ik ben nog niet ziek geweest )
ga zeker de zonnebank de komende tijd wat opvoeren, en me eens vediepen in visolie caps

Ja dat zou helemaal ideaal zijn!

Ik ben het de afgelopen weken weer op aan het pakken dus hoop dat we binnenkort weer op dezelfde lijn zitten ;) Tegen die tijd zal ik ook weer een logje aanmaken. (log momenteel wel voor mezelf)
Ik vertik het vooralsnog me er helemaal in te laten zakken.... ga gewoon trainen...
"een gemiste training haal je nooit meer in" zegt mijn PT

Ik pak elke dag AnimalPak multivitamine. Zijn 11 pillen. ;) 2 Omega3 tabs. Tribulus, Hmb en Kre-Alkalyne (10pillen) :o Dus per dag 23 pillen. :eek: Hardcore bodybuilding, hahaha
dus jouw reactie op mijn weerstand tegen pillen is proberen mij over te halen om er dan maar 23 per dag te gaan slikken... wat ben je toch lief :rolleyes:

Pff ron, je hebt een hele apotheek. :P

Heb trouwens multipack van arsanal, zit ook vanalles in en zijn maar 5 à 6 pillen dinky;)
Merk zelf dat ik er wel wat fitter van wordt als ik ze strikt neemt.
nog zo'n lieffie. oké 6 is geen 23... maar ik zie mij dat geen maanden volhouden, zou ik me niet happy bij voelen

Valt wel mee hoor. Ik ben gewoon heel serieus bezig en doe er alles voor. ;)
Voeding, training en supps helemaal top.
pardon... en als je niet zoveel pillen slikt ben je niet serieus bezig???
;)

you're wecome... topic is openbaar ;)

Ben vandaag weer gaan trainen.... mijn methode tegen low energie disease.... de zweep erover ;)

BORST-RUG:

*opwarmen
5min loopband 10km/u

*bench press
25kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x8
40kg x3 (toch weer 3 keer zelf en nog 2 extra met een beetje hulp van de trainer)

*incline DBpress
7,5kg x8
10kg x8
12,5kg x8
15kg x4 (lukte voor geen meter)
12,5kg x8

*cable fly
3platen x8
3platen x8
3platen x8
3platen x8
4platen x6

*incline DB fly
6kg x8
6kg x8
6kg x8
7kg x8
7kg x8

*pull up wide grip
5x 8reps assisted

* latt pull kont op grond
25kg x8
30kg x8
35kg x8
40kg x8
45kg x8.... lekkere oefening

*seated row
28kg x8
35kg x8
42kg x8
42kg x8 (49kg zat er niet in vandaag)
42kg x8

*straight arm pull down
25kg x8
30kg x8
35kg x8
40kg x8
40kg x8 (en 45 kg zat niet in het doosje ;) )

*DB row
12,5kg x10
15kg x10
17,5kg x10
17,5kg x10
20kg x10

komt echt wel goed met mij ;)

.....dus jouw reactie op mijn weerstand tegen pillen is proberen mij over te halen om er dan maar 23 per dag te gaan slikken... wat ben je toch lief :rolleyes:
.......
pardon... en als je niet zoveel pillen slikt ben je niet serieus bezig???
;)........
Nee niet om over te halen. Hihihi :D En ja ik ben lief. :p

En nee niet de juiste conclusie. Ik neem AnimalPak omdat ik vind dat daar voor mij als bb'er de juiste hoeveelheden vita's in zitten. :) De omega3 neem ik als smeermiddel voor mijn gewrichten, leeftijd dingetje. ;) De HMB, Tribulus en Kre-Alkelyne neem ik voor kracht en test booster. :)

Ik ben met Ron, Animal Pak is must have. Ik aanbid het :o
Ik slik er bij elkaar 18. Ik ben niet hardcore, maar wel onverwoestbaar :P

Komt zeker wel goed met je dinky;)
Mooie bp ook weer!

Wbt supps moet je gewoon kijken wat bij je past. Als je niet teveel wilt nemen haal je het uit de voeding bijv. of tabletten van drogist.
Bij mijn schema is het zo dat ik wel wat extra bij moet nemen omdat ik anders in aantal vitamines te kort kom.

Terug
Naar boven