MuscleMeat

Dinky's log

He! Verdorie, ron is me weer voor!!
Ik wilde net gaan vertellen hoe jaloers ik ben op jou geweldige foto!!
I want some .. :( haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.262
Mooie foto Dinky. Teens eat your heart out :rolleyes:

• #1.265
dankdank dames ;)

lekker droog ook op de foto
ik zou zo zeggen dat je 20 was als ik je zo voor de eerste keer van achter zou zien met zo'n fysiek.
Al sjans gehad met jonge mannen Dincky :)

• #1.267
Benen-kuiten

tuurlijk wat dacht jij dan ;)

vandaag weer in Belgie getraint. Benen training.

compleet loggen is een beetje zinloos omdat de apparaten te verschillend zijn

*squat (in de smith)

wide stance : gewicht vd smith +70kg x6

narrow stance: gewicht vd smith +60kg x8

nog nooit eerder in de smith gesquat... en ik vond het maar niks

*SLDL

50kg x8

60kg x8

70kg x8

80kg x6

80kg x4

*Leg press

laatste setje 100kg x8

*Leg extention

laatste setje 60kg x8

*Leg curl (staand)

per been dus 1x15kg x8

4x20kg x8

best een lekker apparaat

*Calf raises

geen apparaat, dus gewoon los op een trapje

one leg 10kg DB 5x 15 reps

op zich best een lekkere training. Vooral mijn glutes zijn nu al aardig gevoelig ;) Word leuk uit de auto stappen morgen na 3 uur rijden :p

Laatst bewerkt:
Mooi hoor die foto! Wat een hobbels en bobbels zie je daar al zitten! gaat echt goed zeg;)

Niet te lage instap van de auto? :p Succes morgen!

Ik vind Smith sowieso een onmogelijk apparaat. Ik heb er altijd ruzie mee.

Als calf machine ontbreekt doe ik ze in de legpress, werkt onwijs goed.

Heb ook niks met Smith Dinky. Daar moet je echt in een bepaalde houding staan wil je goed naar beneden kunnen zakken. Voelt wat onnatuurlijk aan.

• #1.271
Mooi hoor die foto! Wat een hobbels en bobbels zie je daar al zitten! gaat echt goed zeg;)

Niet te lage instap van de auto? :p Succes morgen!
Thanks... ben ik ook echt blij mee :D
Altijd te laag daags na een benen training ;)

Ik vind Smith sowieso een onmogelijk apparaat. Ik heb er altijd ruzie mee.

Als calf machine ontbreekt doe ik ze in de legpress, werkt onwijs goed.
ook die leg press was een beetje een raar apparaat.... maar calf raises gewoon op een trapje werkt ook wel hoor ;), zeker na een goeie leg curl... op een of andere manier werkt die ook voor de kuiten

Heb ook niks met Smith Dinky. Daar moet je echt in een bepaalde houding staan wil je goed naar beneden kunnen zakken. Voelt wat onnatuurlijk aan.
heb het er nog even met de eigenaar van die gym over gehad... ik drukte het zo uit:
met een losse BB, neem ik het gewicht in mijn nek, ik sta stevig op mijn poten, IK heb het gewicht onder controle voor ik begin te zakken, en ik hou het gedurende de hele beweging onder controle
Bij de smith... haak ik hem los, en dan moeten mijn voeten iets vooruit... ik ga als het ware in de machine hangen, de machine controleert de beweging... niet ik (klopt niet helemaal, maar geeft wel duidelijk mijn gevoel weer)

Dat is dus ook precies hoe ik het zie/voel. Gevoel hebben dat ik geen kant op kan, in een voor mij onnatuurlijke instabiele houding moeten staan. Misschien kwestie van wennen, maar doe het toch liever los.

Post je ook grote foto in je log? (of had je dat al? )

Nou het klopt wel hoor hoe je het uitlegt, de machine geleid ook. Dat is nu precies waarom een smith machine gewoon beter overgoten kan worden met kerosine en een brandende lucifer.
Dat ding haalt alle stabiliserende spierfuncties weg en je bouwt dus ook niks. Ik snap dan ook niet zo goed waarom ik dat ding zou moeten gebruiken als ik sterker wil worden. Hij doet namelijk precies wat ik niet nodig heb.

Oh en dit: researchers have found that use of the Smith machine resulted in vast reductions of power, due to the increased load during the concentric phase and the reduction of the potentiation from the stretch-shortening cycle as well as a decrease in velocity for the eccentric phase. Now say all of that ten times fast.

Vuurtje, anyone?

• #1.274
Dat is dus ook precies hoe ik het zie/voel. Gevoel hebben dat ik geen kant op kan, in een voor mij onnatuurlijke instabiele houding moeten staan. Misschien kwestie van wennen, maar doe het toch liever los.

Post je ook grote foto in je log? (of had je dat al? )
heb ik al lang hoor ;) staat op p 52

Nou het klopt wel hoor hoe je het uitlegt, de machine geleid ook. Dat is nu precies waarom een smith machine gewoon beter overgoten kan worden met kerosine en een brandende lucifer.
Dat ding haalt alle stabiliserende spierfuncties weg en je bouwt dus ook niks. Ik snap dan ook niet zo goed waarom ik dat ding zou moeten gebruiken als ik sterker wil worden. Hij doet namelijk precies wat ik niet nodig heb.

Oh en dit: researchers have found that use of the Smith machine resulted in vast reductions of power, due to the increased load during the concentric phase and the reduction of the potentiation from the stretch-shortening cycle as well as a decrease in velocity for the eccentric phase. Now say all of that ten times fast.

Vuurtje, anyone?
waarom zou ik dat nou 10 keer moeten zeggen.... ik moet het al 10 keer lezen voor ik snap wat er staat ;)
tja... waarom jouw trainer zegt dat jij het in de smith moet doen, da snap ik ook niet hoor... daar schiet mijn fysiologie kennis tekort ;)

Oh nee, dat zegt ie niet! hell no. Ik doe niks in de smith, never

Heb het vroeger weleens moeten doen van vorige trainer en toen heb ik geprotesteerd omdat ik er niks mee kon. Ben het vervolgens gaan uitzoeken en toen bleek mijn 'gevoel' te kloppen. Het is gewoon een dom apparaat.

Hihi dacht dat het een nieuwe was, deze had ik al gezien. Op avatar lijkt iets anders.
Maar blijft er goed uit zien;)

• #1.277
Oh nee, dat zegt ie niet! hell no. Ik doe niks in de smith, never

Heb het vroeger weleens moeten doen van vorige trainer en toen heb ik geprotesteerd omdat ik er niks mee kon. Ben het vervolgens gaan uitzoeken en toen bleek mijn 'gevoel' te kloppen. Het is gewoon een dom apparaat.
oow... dat dacht ik even ;)

Hihi dacht dat het een nieuwe was, deze had ik al gezien. Op avatar lijkt iets anders.
Maar blijft er goed uit zien;)
gewoon een beetje bijgeknipt ;)
ik merkte van de week ineens dat ik nog helemaal geen avatar foto had, en dacht, waarom eigenlijk niet... ik heb daar toch een mooie geschikte foto voor ... vandaar dus

nieuwe foto's duurt denk ik nog wel even, moet eerst weer een nieuwe afspraak maken voor posingles... die is vorige keer in het water gevallen, en ach ik heb best nog wel tijd, aangezien ik pas 2014 ten vroegste aan een wedstrijd denk... maar voor de foto's is het toch wel leuk om binnenkort te gaan starten daarmee.

Respect... Dat is wat erop komt in me.... Veel 30igers zouden voor zo'n fysiek tekenen!

Zeker leuk ookal is het alleen voor foto's. En dan heb je ook minder werk vlak voor een wedstrijd. voorbereiding is zwaar genoeg, heb je zorg minder.

Het zag er zo anders uit op die avatar dat ik dacht nieuwe pics. Zit regelmatig in je log, dus kon het haast niet missen.

• #1.280
Respect... Dat is wat erop komt in me.... Veel 30igers zouden voor zo'n fysiek tekenen!
tja... toen ik 30 was, was ik ook meer in tekenen dan in workouts.... alleen, dat helpt niet ;)
Dank je wel :D

Zeker leuk ook al is het alleen voor foto's. En dan heb je ook minder werk vlak voor een wedstrijd. voorbereiding is zwaar genoeg, heb je zorg minder.

Het zag er zo anders uit op die avatar dat ik dacht nieuwe pics. Zit regelmatig in je log, dus kon het haast niet missen.
Ik was ook al een beetje verbaasd door alle reacties.... maar blijft leuk natuurlijk:p

Terug
Naar boven