Sheren
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 50
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 58kg
- Vetpercentage
- 22%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dank je Ron!Dinky's log is gekaapt door Robke en Mack. Hahahaha
Dinky mooie nieuwe foto zie ik. Nice die arm, schouder & rug.
Hard trainen, goed eten, en voldoende rustHe! Verdorie, ron is me weer voor!!
Ik wilde net gaan vertellen hoe jaloers ik ben op jou geweldige foto!!
I want some ..haha

Word leuk uit de auto stappen morgen na 3 uur rijden 
Thanks... ben ik ook echt blij meeMooi hoor die foto! Wat een hobbels en bobbels zie je daar al zitten! gaat echt goed zeg
Niet te lage instap van de auto?Succes morgen!

ook die leg press was een beetje een raar apparaat.... maar calf raises gewoon op een trapje werkt ook wel hoorIk vind Smith sowieso een onmogelijk apparaat. Ik heb er altijd ruzie mee.
Als calf machine ontbreekt doe ik ze in de legpress, werkt onwijs goed.
, zeker na een goeie leg curl... op een of andere manier werkt die ook voor de kuitenheb het er nog even met de eigenaar van die gym over gehad... ik drukte het zo uit:Heb ook niks met Smith Dinky. Daar moet je echt in een bepaalde houding staan wil je goed naar beneden kunnen zakken. Voelt wat onnatuurlijk aan.
heb ik al lang hoorDat is dus ook precies hoe ik het zie/voel. Gevoel hebben dat ik geen kant op kan, in een voor mij onnatuurlijke instabiele houding moeten staan. Misschien kwestie van wennen, maar doe het toch liever los.
Post je ook grote foto in je log? (of had je dat al? )
staat op p 52waarom zou ik dat nou 10 keer moeten zeggen.... ik moet het al 10 keer lezen voor ik snap wat er staatNou het klopt wel hoor hoe je het uitlegt, de machine geleid ook. Dat is nu precies waarom een smith machine gewoon beter overgoten kan worden met kerosine en een brandende lucifer.
Dat ding haalt alle stabiliserende spierfuncties weg en je bouwt dus ook niks. Ik snap dan ook niet zo goed waarom ik dat ding zou moeten gebruiken als ik sterker wil worden. Hij doet namelijk precies wat ik niet nodig heb.
Oh en dit: researchers have found that use of the Smith machine resulted in vast reductions of power, due to the increased load during the concentric phase and the reduction of the potentiation from the stretch-shortening cycle as well as a decrease in velocity for the eccentric phase. Now say all of that ten times fast.
Vuurtje, anyone?

oow... dat dacht ik evenOh nee, dat zegt ie niet! hell no. Ik doe niks in de smith, never
Heb het vroeger weleens moeten doen van vorige trainer en toen heb ik geprotesteerd omdat ik er niks mee kon. Ben het vervolgens gaan uitzoeken en toen bleek mijn 'gevoel' te kloppen. Het is gewoon een dom apparaat.

gewoon een beetje bijgekniptHihi dacht dat het een nieuwe was, deze had ik al gezien. Op avatar lijkt iets anders.
Maar blijft er goed uit zien![]()

tja... toen ik 30 was, was ik ook meer in tekenen dan in workouts.... alleen, dat helpt nietRespect... Dat is wat erop komt in me.... Veel 30igers zouden voor zo'n fysiek tekenen!

Ik was ook al een beetje verbaasd door alle reacties.... maar blijft leuk natuurlijkZeker leuk ook al is het alleen voor foto's. En dan heb je ook minder werk vlak voor een wedstrijd. voorbereiding is zwaar genoeg, heb je zorg minder.
Het zag er zo anders uit op die avatar dat ik dacht nieuwe pics. Zit regelmatig in je log, dus kon het haast niet missen.