Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
nee, in princiepe niet. Ik ga met die 5sets 8reps erg goed, vet% zakt, gewicht stijgt, spieren krijgen steeds meer vorm, en ook mijn gewichten in de training gaan steeds omhoog (al ben ik nu net een paar weken aan het kwakkelen) zolang dat allemaal goed blijft gaan hou ik in basis het zelfde schema aan. Dat wil niet zeggen dat ik hier nooit vanaf wijk als de situatie daarom vraagt of ik gewoon eens zin heb in iets andersWissel je ook eens in de zoveel weken met herhalingen?
Ik verander iedere 3 weken van aantal reps........begonnen met 4x12, daarna 5x6, 3x8, 2x12 10 sec wachten en daarna 8 reps.
Ben nu met de laatste variant bezig, valt best tegen moet ik zeggen haha, 12 lijkt ineens zooooo veel.
Een keer een training met 20 reppers tussen door, of bij een of andere oefening er een dropsetje achteraan gooien... dat soort dingen 
never change a winning teamAch of het er nu 8, 10, 15 of 20 zijn. Bij jou werkt dit gewoon. Zolang je vooruit gaat, blijven doen toch!

Daar is mijn PT erg goed in... als ik ergens de neiging heb om op een of andere manier te cheaten... wordt ik gelijk teruggefloten... gewicht naar beneden en strikter, langzamer, wijder, dieper....In het weekend nog met mijn zoon van 15 gesport
Ook met de EZbar gecurld en hij pakte 20 kg en er maar mee gooien.
Dus ik zei tegen hem pak nu eens 10kg en doe het dan heel langzaam en rechtop blijven staan.
Plotseling begreep hij dat als je de oefening goed uitvoerd het ook een stuk zwaarder is.
Precies zoals jij het verteld dincky
En eerlijk gezegd, ik vind dat HEERLIJK! Geeft veel meer het gevoel tot het uiterste te gaan dan net die extra kg pakken

ook weer lekker zwaar die laatste, maar wel netjes vol gemaakt, en goed afgewerkt!
)