grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hoever zou jij ze dan laten zakken Robke... tot helemaal na de chins?
tegen die tijd ben ik wel behoorlijk kapot, denk dat ik dan niet meer die gewichten kan handelen
Wissel hem met je chins

thanks Robke... ik ga het eens proberen... maar afwisselen met chins... denk het niet, die vind ik veel te leuk. Bovendien straks haalt Ron me nog in![]()
Dus eerst je chins en daarna pas shrugs 

Bedoelde in je training ze omwisselenDus eerst je chins en daarna pas shrugs
Mooi werk op je benen. En die GHR is gewoon even wennen![]()

oow zo... ja dat zou ik wel willen, chins als eeste oefening pakken, maar daarvan weet ik al dat mijn pt het er niet mee eens is
Ik mag het mezelf niet te makkelijk maken.... tja.... daar heeft hij natuurlijk altijd gelijk is, het mezelf makkelijk maken doe ik wel buiten de trainingen om![]()
tja in sommige opzichten ben ik nog echt een vlaams meisje.... braaf en gezagsbewust
als hij zegt jump, vraag ik hoe hoog![]()
om maar niet te spreken van het wiebelen als een spast.ik had de lattpull op 10 kg gezet.Glute ham is fantastisch! Begrijp ik nou goed dat je jezelf met de latpull naar beneden laat zakken? ( dat je dus steunt daarop? )
Ik heb ook een eureka-momentje nu, want ik deed het met handjes voor de borst en yogabal ervoor en ik zweer je dat ik het elke keer doodeng vindom maar niet te spreken van het wiebelen als een spast.

logisch is altijd een van mijn sterke kanten geweestSerieus, ik voel me zo'n dombo nu
Het had al die tijd dus veel logischer gekund! Thnx![]()

dank je wel Mack!
Wat heeft jouw PT daar nou over te zeggen? Als jij chins belangrijker vind dan shrugs moet dat toch
gewoon kunnen. Net alsof shrugs zo belangrijk zijn
ik heb 2 jaar lang gewoon mijn eigen gang gegaan, altijd gedaan waar ik zin in had. Ben nu 3 maand bij deze pt. Sinds ik doe wat hij zegt heb ik meer spieren gekweekt dan de 2 jaar daarvoor.
Op dit moment voel ik me daar heel prima bij.