Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jij hebt dan ook zelf veel ervaring Robke... ik niet.
en choose wisely.. met alle respect... I did
Mensen die je willen helpen 
Jij hebt hier een heel forum aan ervaringMensen die je willen helpen
![]()

tja, er zijn natuurlijk binnen BB altijd heel veel verschillende meningen.
Ik heb goed gehoord wat je zei Robke... en hou dat in gedachten.
Voorlopig doe ik het met deze PT. Als tips of tops hebt, hou ik me altijd aanbevolen, ik bespreek ze dan met hem.

[Afbeelding niet meer beschikbaar] oops sorry.... zal't niet meer doen.
ik dacht is wel lekker om op te warmen
Heb ook een hele tijd abs als eerste gedaan, wel eens fijn. 
abs toch nooit voor je benen doen senorita
nice train @ home thoo

Who cares Robke.
Ik denk dat Dinky de enige is die onder deze omstandigheden, toch nog een training kan opzetten.![]()

dat zou inderdaad een uitdaging zijn... ze zijn namelijk erg schuw en gaan er al als een haas vandoor als ik alleen al naar ze kijk.Als extra uitdaging kan je dan misschien ook nog step-ups doen met twee katten in iedere hand?
Die moet ik dan ook iedere keer overal mee heen slepen hé... geen probleem hoor zolang ik met de auto ga, maar naar het eiland laat ik mijn auto in Harlingen achter.geen idee om gewoon ergens wat cheap ass verstelbare haltertjes te kopen ipv die kattebak grits?![]()
Dank je wel RonWho cares Robke.
Ik denk dat Dinky de enige is die onder deze omstandigheden, toch nog een training kan opzetten.![]()
maar hij heeft natuurlijk wel een beetje gelijk héheb je gelijk in.... als jij het zo bekijkt.... zijn er dan nog dingen die ik bij die thuistrainingen echt mis?
dedication... of verslaving? ik baal gewoon als ik niet naar de sportschool kanDinky McGyvert zichzelf wel door de training hoor
Dat is pas dedication <3