Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je ziet er fantastisch uit Dinky. Serieus
Ik wil ook zo 50 worden ^_^

dank je wel Natty, ben er ook best trots op
moet je gewoon doen joh, je hebt 1 groot voordeel, je bent er veel eerder aan begonnen dan ikJe ziet er fantastisch uit Dinky. Serieus
Ik wil ook zo 50 worden ^_^
Ik ben nog lang niet waar ik wezen wil

Zeker weten!Leeftijd is een state of mind vind ik. Dinky is het bewijs![]()

yups... deze week weer vet% meten en wegen.... en zo nodig voeding aanpassenDaar mag je zeker heel erg trost op zijn![]()
Je gaat lekker verder bouwen zie ik, super hoor. Dat gaat zeker wel goedkomen.
dank je welIk vind ouder worden juist fantastisch. Zolang er nog steeds hordes bronstige twintigers om me heen hangen ben ik tevreden ^_^
Leeftijd is een state of mind vind ik. Dinky is het bewijs![]()
ouder worden doe ik wel na mijn 80ste 
mens... daar heb je nog 12 jaar voor....als het dan nog niet gelukt isZeker weten!
Ik zie dat ik nog eerder daar ben... nu maar hopen en hard werken dat ik er dan ook zo goed uit kom te zien!![]()

dank je scheren

hahaha.. hoop toch wel dat ik voor die tijd zover ben!mens... daar heb je nog 12 jaar voor....als het dan nog niet gelukt is![]()

bedenk goed waar je om vraagt, je zou je toch een ongeluk schrikken als je morgen wakker werd met mijn lijfhahaha.. hoop toch wel dat ik voor die tijd zover ben!
liefst morgen al??!!!??![]()

Nou van lijf zou ik best willen ruilen hoor! Zou alleen niet eerlijk zijn om al mijn rare kwaaltjes aan jou te geven!bedenk goed waar je om vraagt, je zou je toch een ongeluk schrikken als je morgen wakker werd met mijn lijf![]()

een dag tegelijk, stap voor stap, dan heb je aan het eind van de rit des te meer reden om trots te zijn op wat je bereikt hebt

Zal ik doen! Met tijd en geduld en vooral doorzettingsvermogen!een dag tegelijk, stap voor stap, dan heb je aan het eind van de rit des te meer reden om trots te zijn op wat je bereikt hebt

Dank je wel Grosje... ik blijf hopen dat jij je gauw weer bij ons aansluit... ik mis de laatste tijd het 3-musketiers gevoel een beetje![]()

Ik ook .. Vind jou en Ron erg stoer en zou graag ook een beetje opscheppen over de trainingen maar helaas... Gaat nietDank je wel Grosje... ik blijf hopen dat jij je gauw weer bij ons aansluit... ik mis de laatste tijd het 3-musketiers gevoel een beetje![]()
Ik ook .. Vind jou en Ron erg stoer en zou graag ook een beetje opscheppen over de trainingen maar helaas... Gaat niet
Haha portos is ff in de arm gestoken met een degen maar na enig herstel zal ik het wel weer kunnen opnemen tegen de vijand.
Een voor allen.. En allen voor een
Of zo als het heden genoemd wordt ..... No pain no gain