Fitness Seller

Dinky's log

Je ziet er fantastisch uit Dinky. Serieus :)

Ik wil ook zo 50 worden ^_^

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.443
Waauw dinky, mooie foto's! Ziet er echt goed uit. ;)
dank je wel Natty, ben er ook best trots op

Je ziet er fantastisch uit Dinky. Serieus :)

Ik wil ook zo 50 worden ^_^
moet je gewoon doen joh, je hebt 1 groot voordeel, je bent er veel eerder aan begonnen dan ik

Ik ben nog lang niet waar ik wezen wil

Daar mag je zeker heel erg trost op zijn:)

Je gaat lekker verder bouwen zie ik, super hoor. Dat gaat zeker wel goedkomen.

Zo he dinky! Petje af hoor.. Erg mooie foto's! :)

• #1.448
Daar mag je zeker heel erg trost op zijn:)

Je gaat lekker verder bouwen zie ik, super hoor. Dat gaat zeker wel goedkomen.
yups... deze week weer vet% meten en wegen.... en zo nodig voeding aanpassen

Ik vind ouder worden juist fantastisch. Zolang er nog steeds hordes bronstige twintigers om me heen hangen ben ik tevreden ^_^

Leeftijd is een state of mind vind ik. Dinky is het bewijs :P
dank je wel ;) ouder worden doe ik wel na mijn 80ste ;)

Zeker weten! :)
Ik zie dat ik nog eerder daar ben... nu maar hopen en hard werken dat ik er dan ook zo goed uit kom te zien! :D
mens... daar heb je nog 12 jaar voor....als het dan nog niet gelukt is :rolleyes:

Zo he dinky! Petje af hoor.. Erg mooie foto's! :)
dank je scheren ;)

bedenk goed waar je om vraagt, je zou je toch een ongeluk schrikken als je morgen wakker werd met mijn lijf ;)
Nou van lijf zou ik best willen ruilen hoor! Zou alleen niet eerlijk zijn om al mijn rare kwaaltjes aan jou te geven! ;)

Nee.. zonder gekheid. Ik weet waar ik vandaan kom. En dan ben ik stiekem toch wel al een beetje trots dat ik zover ben gekomen als nu. Maar ik wil ook gewoon mijn volgende doel bereiken op mijn eigen kracht! Dus meer kracht en meer spieren en mooie vormen!:)

• #1.452
een dag tegelijk, stap voor stap, dan heb je aan het eind van de rit des te meer reden om trots te zijn op wat je bereikt hebt

Mooie foto's Dinky
Tja jij en Ron bewijzen dat leeftijd geen probleem is bij deze sport
Je bent een voorbeeld voor veel mensen hier.
Jullie inzet, en doorzettingsvermogen zorgen dat de resultaten er mogen zijn.
Top hoor ik ben erg jaloers dat ik niet mee kan doen

• #1.456
Dank je wel Grosje... ik blijf hopen dat jij je gauw weer bij ons aansluit... ik mis de laatste tijd het 3-musketiers gevoel een beetje ;)

Ziet er goed uit meid. Respect :)

Dank je wel Grosje... ik blijf hopen dat jij je gauw weer bij ons aansluit... ik mis de laatste tijd het 3-musketiers gevoel een beetje ;)
Ik ook .. Vind jou en Ron erg stoer en zou graag ook een beetje opscheppen over de trainingen maar helaas... Gaat niet
Haha portos is ff in de arm gestoken met een degen maar na enig herstel zal ik het wel weer kunnen opnemen tegen de vijand.
Een voor allen.. En allen voor een
Of zo als het heden genoemd wordt ..... No pain no gain

Ik ook .. Vind jou en Ron erg stoer en zou graag ook een beetje opscheppen over de trainingen maar helaas... Gaat niet
Haha portos is ff in de arm gestoken met een degen maar na enig herstel zal ik het wel weer kunnen opnemen tegen de vijand.
Een voor allen.. En allen voor een
Of zo als het heden genoemd wordt ..... No pain no gain

Even een moment van bezinning. Ik heb tijden geleden vragen aan jou gesteld hoe je toch aan dat mooie fysiek kwam. Mijn doel was dat wasbordje van jou. En nog steeds Portos, nog steeds. ;)
Je kan dan niet meer stoer schrijven over die honderde keren dat je ons overtrefde met al evenzo verbluffende trainingen. Maarre je bent er nog steeds, nu ff in de lappenmand so what.
Bijten moet je. Je liep voorop en nu ff niet, maar afhaken doen Musketiers niet, never.
Mind over muscle. Your mind is strong, never give in, never ever ever.

Terug
Naar boven