AndroidHealthClinic

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.481
schouders/ biceps/ triceps

*shrugs
60kg x8
70kg x8
70kg x8
75kg x8
75kg x8

*MP
20kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x8
30kg x7
hij ging gooeed!!!....

*front raise
5kg x10
6kg x10
6kg x10
7kg x10
7kg x10

*DB side raise
4kg x8
4kg x8
5kg x8 (schouder protest)
4kg x8
4kg x8
was vanochtend met zere schouder en stijve nek wakker geworden.... tot hier toe ging het goed, maar deze vond ie niet lekker.

*EZcurl
17,5kg x8
17,5kg x8
20kg x8
20kg x8
20kg x8

*DB-curl SS bench dips
6kg x8--> 8 BW
6kg x8--> 8 BW
6kg x8--> 8 BW
6kg x8--> 8 BW
6kg x8--> 10+10kg

*chinups SS triceps rope push down
8 BW--> 8x 3plates
6BW+2ass--> 8x 3plates
4BW+4ass--> 8x 3plates
6ass--> 8x 3plates
0--> 8x 3plates
stijve nek tot in mijn oren.... :zweet:

amaai ....da was weer een beste training

nog ff nagenieten van dat MP filmpje op mijn telefoon..... en als't mij ooit nog lukt om het op you-tube te krijgen mogen jullie ook ;)

Ondanks je stijve nek en schouder ziet het er top uit!
Hoop dat het snel beter gaat met je nek en schouders. Lekkere warme douche zal ook goed doen denk ik zo! :)

Lekker hooor die 30kg MP. Topper, je sloopt alles.

Toch nog mooie training ondanks stijve nek en last van je schouder. Zware MP heb je ook! Super:)

Ja zeker sterk op de mp. En niks op aan te merken..geen legdrive helemaal top

• #1.486
Ondanks je stijve nek en schouder ziet het er top uit!
Hoop dat het snel beter gaat met je nek en schouders. Lekkere warme douche zal ook goed doen denk ik zo! :)
oow ik maak me niet echt zorgen om die nek hoor.... vroeger had ik heel vaak last van stijve nekken... is veeeeeeel minder geworden sinds ik aan krachttraining doe.

Lekker hooor die 30kg MP. Topper, je sloopt alles.
idd... het lukt nog niet elke week, maar als ik en goeie dag heb gaat ie ook goed... geeft altijd een YES- gevoel.... en nu helemaal... ik heb het op film! ;)

Toch nog mooie training ondanks stijve nek en last van je schouder. Zware MP heb je ook! Super:)
was weer een toppertje :D

Ja zeker sterk op de mp. En niks op aan te merken..geen legdrive helemaal top
ik heb een goeie leermeester hé ;)

Stijve nek? pijn in de schouder....hou ff op zeg :)
Ga je mij na doen?
Lekkere training hoor ondanks de pijntjes, TOP

oow ik maak me niet echt zorgen om die nek hoor.... vroeger had ik heel vaak last van stijve nekken... is veeeeeeel minder geworden sinds ik aan krachttraining doe.
Ik moet zeggen dat ik dat kan bevestigen. :)
Ik ben ook begonnen om spieren op te bouwen maar een andere reden is dat ik heel vaak last had van mijn rug. Dat is nu ook bijna weg.

Nou dan moet ik nog maar meer krachttraining gaan doen :)

• #1.490
Stijve nek? pijn in de schouder....hou ff op zeg :)
Ga je mij na doen?
Lekkere training hoor ondanks de pijntjes, TOP

Nou dan moet ik nog maar meer krachttraining gaan doen :)

ieder moet naar zijn eigen lichaam luisteren hé Grosje, wat voor mij geldt hoeft niet voor jou ook zo te zijn.... en ik doe jou alleen na als je het goeie voorbeeld geeft natuurlijk ;)

---------- Post toegevoegd Fri 29 Mar 2013 om 16:52 ----------

Ik moet zeggen dat ik dat kan bevestigen. :)
Ik ben ook begonnen om spieren op te bouwen maar een andere reden is dat ik heel vaak last had van mijn rug. Dat is nu ook bijna weg.

Ik heb een hele waslijst van kwaaltjes die verdwenen zijn sinds ik aan krachttraining doe...
Ervoor in de plaats heb ik regelmatige trainings-spierpijn.... maar die voelt altijd wel een beetje massochistisch lekker ;)

Ik heb een hele waslijst van kwaaltjes die verdwenen zijn sinds ik aan krachttraining doe...
Ervoor in de plaats heb ik regelmatige trainings-spierpijn.... maar die voelt altijd wel een beetje massochistisch lekker ;)
De spierpijn kan ik nu ook in meedelen.. ik heb alleen mijn initialen wel me.. hahaha.. S.M.! :D

• #1.492
Vandaag eerste poseer les/ training gehad.... nog best ingewikkeld hoor die poses aannemen.
vragen ze om een dubbele biceps, maar moet je wel beginnen met kuiten aanspannen, kont achteruit, buik intrekken, onderrrug opspannen, dan je houding van je schouders, armen, handen ontspannen, maar wel sierlijke houding.... en niet vergeten te glimlachen.... en dan 30 sec vasthouden :unsure:
en dat is er dan nog maar eentje....
Ik had toevallig gisteren een aanbieding gezien van sandalen met hoge stiletto hak voor 15 € dacht, leuk om te oefenen. (heb al 30 jaar geen hakken gedragen, dus dat is ook al niet zo vanzelfsprekend) en daarbij was het nog eens rete koud in die ruimte... kost ook nog handen vol energie.
Maar was wel leuk... ik kan beginnen met oefenen;)

Daarna nog een (verkorte) training... ik wil ondanks de Paasdagen toch mijn 4 trainingen van de week halen ;)

Borst/rug
*bench press
20kg x8
22,5kg x8
25kg x8
27,5kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x8
40kg x3
oeps... beetje te langzaam opgebouwd, werden zo wel erg veel setjes :ph34r:

*incline DB press
7,5kg x8
10kg x8
12,5kg x8
12,5kg x8
12,5kg x8

*incline DB fly
5x 6kg x8

*lat pull down WG
21kg x8
28kg x8
35kg x8
35kg x8
42kg x8

*seated row
1x 28kg x20
4x 28kg x15

Afgesloten met een lekkere sauna ;)

Tjee nette trainingen zeg!
Over die MP kan ik echt alleen maar dromen ... ooit :D

Dat zeker! En alleen maar gaaf om de trainingen te zien van anderen, motiveert erg moet ik zeggen!

Oké dus de volgende meeting ren jij rond op stilletohakken :)

Jij gaat lekker zeg. Zie je al staan in je bikini met steentjes en hoge hakken. Volgens mij super.

• #1.499
Oké dus de volgende meeting ren jij rond op stilletohakken :)
je weet Grosje een vrouw op stiletto hakken is heel gevaarlijk ;)

:D
Zal me wat worden! Maar wat een werk om een goede pose aan te nemen.
Mooie training!
dank je wel

Jij gaat lekker zeg. Zie je al staan in je bikini met steentjes en hoge hakken. Volgens mij super.
Ik kom eerst nog eens kijken hoe jij op het podium staat ;)

Wanneer wil je wedstrijd doen Dinky?

Terug
Naar boven