Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
alleen een linkje naar haar logje dan? zoek opdracht dlb geeft --> ongeldige gebruikersnaam
ooowwww wacht even... Dana LYnn bedoel je.... got it
http://www.youtube.com/watch?v=iY2paIdfSK4
jemig ik zou er nog niet aan denken mijzelf met haar te vergelijken
maar behalve dat mijn gewichten op bench nog lang niet BW benadert en op C&P nog niet een kwart ervan
(squat komt een beetje in de buurt) leek het er verder wel verdacht veel op![]()

dank je zal ik goed kunnen gebruikenHaha, gruwelijk schema!
Ik begrijp wel waarom er is gezegd dat je moest zorgen dat je spierpijn-vrij was
Sterkte morgen ^_^
ik kom eerst gezellig een keertje naar jou kijken en je aanmoedigen... en dat mag jij dan volgend jaar bij mij doen

zekers... vraag me af of er morgen nog iets is wat geen pijn doet
't is een aanrader.... als killer workout. Staat voorlopig elke week op het programma, beetje zoals Dana ook zegt in het filmpje, tot ik het gewend ben en mijn lijf zegt: what's nextDit wil ik wel een keertje doen, als killer workout.![]()
halverwege krijg je precies 2 minuten om neer te stortenPff krijg al spierpijn als ik er naar kijkdenk dat ik halverwege ter aarde zou storten...
ach ik heb vandaag overleefd... overleef ik morgen ook welIk denk ook niet dat ik dat zou overleven.
maar je zal het weten morgen denk ik zo ...

ben bang van wel, maar zowizo wordt er morgen en overmorgen niet getraint, hooguit wat "thuis"oefeningen en als't mooi weer is wat wandelen...
Tijd om bij te komen dus![]()

O je rust toch nog wel tussendoor
Ik dacht altijd maar dat je elke dag en nacht aan het trainen was
valt me tegen dat dat niet zo is.
geintje natuurlijk, rust heb je nodig
Geniet er van

eerlijk toegegeven, dat rusten kost me wel veel moeite![]()

nee dat niet, maar ik krijg afkick verschijnselen als ik niet mag trainen
nee dat niet, maar ik krijg afkick verschijnselen als ik niet mag trainen
Prima training ! Hoe is de pijn na gisteren? Kwam je een beetje soepel uit bed vanmorgen?![]()