Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wow PR-dag bij jou. Lekker hoor dat geeft toch weer een impuls.
)
klopt... sommige DB werken ook gewoon niet lekker, de grip is anders, kan heel raar aanvoelen
in andere sportscholen kan ik het aardig naast me neerleggen. maar gisteren was ik gewoon in Haarlem, maar mijn vaste plekje was bezet... kan ik ineens maar 20kg aan waar ik er anders 40 pak, tja dat voelt zo lullig, ik had die goser wel van mijn plekje kunnen afschoppen.... 't is maar goed dat ik nog een goeie opvoeding heb gehad, en geleerd mij te beheersen in dat soort situaties![]()

klopt... sommige DB werken ook gewoon niet lekker, de grip is anders, kan heel raar aanvoelen
in andere sportscholen kan ik het aardig naast me neerleggen. maar gisteren was ik gewoon in Haarlem, maar mijn vaste plekje was bezet... kan ik ineens maar 20kg aan waar ik er anders 40 pak, tja dat voelt zo lullig, ik had die goser wel van mijn plekje kunnen afschoppen.... 't is maar goed dat ik nog een goeie opvoeding heb gehad, en geleerd mij te beheersen in dat soort situaties![]()
BIj Jordan-sport... en jij?
vandaag was weer de beurt aan "crossfit" + buik training
BP 25kg- squat 47,5kg- clean&press 10kg
5 set 20 reps elk
phieeuuww.... het zweet was goedkoop vandaag. Tempo lag naar mijn gevoel nog hoger dan vorige week. Squat ook iets opgehoogd in gewicht (vorige week 45kg)
daarna
Hyperextentions
5x 8reps met 10kg schijf; easy
thera crunch
10- 10- 10- 10- 10 reps geen extra gewicht... gingen ook aardig goed.Wil mijn trainer volgende week wat gewicht bij.
captain chair
5 setjes van 20 (10 schuine-10 rechte) kneeraises
kneeling cable crunch
50x 30kg
50x 35kg
50x 40kg
50x 45kg+ (trainer ging stiekem extra duwen... en flink zei die [Afbeelding niet meer beschikbaar])
40x 45kg
die voelde zo zwaar, en ik trok mezelf steeds naar voor,bijna met mijn kop tegen die stang aan [Afbeelding niet meer beschikbaar]
hierna mezelf weer lekker verwend met een saunatje [Afbeelding niet meer beschikbaar]