XXL Nutrition

Dinky's log

Wow PR-dag bij jou. Lekker hoor dat geeft toch weer een impuls.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.582
lekker bezig hoor
Tja dat verhaal van de gewichten die anders zijn bij andere machines dat heb ik zelf ook ooit ondervonden
Zelfs de dumbbells leken wel zwaarder bij een andere sportschool (onzin natuurlijk maar het voelde wel zo aan)
Uiteindelijk maakt het ook geen bal uit hoe zwaar je tilt, als de weerstand maar groot genoeg is dan gaan je spieren uiteindelijk daardoor groeien.

• #1.584
klopt... sommige DB werken ook gewoon niet lekker, de grip is anders, kan heel raar aanvoelen

in andere sportscholen kan ik het aardig naast me neerleggen. maar gisteren was ik gewoon in Haarlem, maar mijn vaste plekje was bezet... kan ik ineens maar 20kg aan waar ik er anders 40 pak, tja dat voelt zo lullig, ik had die goser wel van mijn plekje kunnen afschoppen.... 't is maar goed dat ik nog een goeie opvoeding heb gehad, en geleerd mij te beheersen in dat soort situaties ;)

klopt... sommige DB werken ook gewoon niet lekker, de grip is anders, kan heel raar aanvoelen

in andere sportscholen kan ik het aardig naast me neerleggen. maar gisteren was ik gewoon in Haarlem, maar mijn vaste plekje was bezet... kan ik ineens maar 20kg aan waar ik er anders 40 pak, tja dat voelt zo lullig, ik had die goser wel van mijn plekje kunnen afschoppen.... 't is maar goed dat ik nog een goeie opvoeding heb gehad, en geleerd mij te beheersen in dat soort situaties ;)

hahaha tja ik weet exact hoe je je dan voelt
Maar je kan toch ook naast die gozer gaan staan en je spierballen laten zien... dan rennen ze vast hard weg :D

• #1.586
zal ik volgende keer eens proberen :D

• #1.587
Benen-kuiten

*squat
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8
ging goed, alleen de laatste reps waren denk ik niet diep genoeg

*SLDL
60kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x8
80kg x8

*leg press
34kg x10
43kg x10
52kg x10
61kg x10
70kg x10

*Leg extention
35kg x10
49kg x10
56kg x10
63kg x10
63kg x10

*leg curl
35kg x10
35kg x10
42kg x10
49kg x10
56kg x8

*calf raises
28kg x15
35kg x15
42kg x15
49kg x15
56kg x15

Lekkere volumes zeg! ben je aan het deloaden geweest of zie ik het verkeerd?

• #1.589
nee niet echt, alleen als mijn trainer erbij is pak ik soms meer dan ik alleen aandurf.
Maar 75kg bij squats (alleen) is meer dan ik tot nu toe deed
en 80 kg DL heb ik ook nog steeds alleen gedaan als mijn PT erbij is
Apparaten is moeilijk te vergelijken omdat er ook steeds trainingen in andere sportscholen tussen staan en dan de gewichten niet meer kloppen
Leg press zat ik op mijn max
Leg ext nu 2 setjes met 63kg, terwijl ik een paar trainingen terug 1 setje nog niet vol kreeg
Leg curl is de enige waar ik een paar trainingen terug iets van een deload gehad heb.... was toen tegen de tijd dat ik daaraan toe kwam zo leeg dat ik het niet meer trok.

Och tuurlijk, jij zit natuurlijk op verschillende lokaties, ik was de draad ff kwijt :P

• #1.591
niet zo raar, die ben ik zelf ook af en toe kwijt ;)

al die machines zijn zo verschillend qua gewichten
Vandaag een nieuwe chest press machine gedaan en ik haalde maar 40 kg
De andere die bij ons staat daar pak ik meer als 100 kg
Niet goed voor je ego hoor die machine

Maar weer erg lekker zwaar getraind dinky

• #1.593
ja je ego moet je thuis laten als je met verschillende machines werkt

dank je Grosje...
vandaag lekker protest in de beentjes ;)

• #1.594
half uurtje gefietst... niet lang, niet hard (18-20km/u)
maar ff lekker doortrappen tegen de wind, beentjes goed doorbloed, zweetklieren even aan't werk
en lekker buiten ;)

Lekker, ook heerlijk om nu buiten wat te doen!

Heeey Dinky waar in Haarlem train je?!

• #1.597
Heeey Dinky waar in Haarlem train je?!

BIj Jordan-sport :thumb:... en jij?

vandaag was weer de beurt aan "crossfit" + buik training

BP 25kg- squat 47,5kg- clean&press 10kg
5 set 20 reps elk
phieeuuww.... het zweet was goedkoop vandaag. Tempo lag naar mijn gevoel nog hoger dan vorige week. Squat ook iets opgehoogd in gewicht (vorige week 45kg)

daarna
Hyperextentions
5x 8reps met 10kg schijf; easy

thera crunch
10- 10- 10- 10- 10 reps geen extra gewicht... gingen ook aardig goed.Wil mijn trainer volgende week wat gewicht bij.

captain chair
5 setjes van 20 (10 schuine-10 rechte) kneeraises

kneeling cable crunch
50x 30kg
50x 35kg
50x 40kg
50x 45kg+ (trainer ging stiekem extra duwen... en flink zei die [Afbeelding niet meer beschikbaar])
40x 45kg
die voelde zo zwaar, en ik trok mezelf steeds naar voor,bijna met mijn kop tegen die stang aan [Afbeelding niet meer beschikbaar]

hierna mezelf weer lekker verwend met een saunatje [Afbeelding niet meer beschikbaar]

BIj Jordan-sport :thumb:... en jij?

vandaag was weer de beurt aan "crossfit" + buik training

BP 25kg- squat 47,5kg- clean&press 10kg
5 set 20 reps elk
phieeuuww.... het zweet was goedkoop vandaag. Tempo lag naar mijn gevoel nog hoger dan vorige week. Squat ook iets opgehoogd in gewicht (vorige week 45kg)

daarna
Hyperextentions
5x 8reps met 10kg schijf; easy

thera crunch
10- 10- 10- 10- 10 reps geen extra gewicht... gingen ook aardig goed.Wil mijn trainer volgende week wat gewicht bij.

captain chair
5 setjes van 20 (10 schuine-10 rechte) kneeraises

kneeling cable crunch
50x 30kg
50x 35kg
50x 40kg
50x 45kg+ (trainer ging stiekem extra duwen... en flink zei die [Afbeelding niet meer beschikbaar])
40x 45kg
die voelde zo zwaar, en ik trok mezelf steeds naar voor,bijna met mijn kop tegen die stang aan [Afbeelding niet meer beschikbaar]

hierna mezelf weer lekker verwend met een saunatje [Afbeelding niet meer beschikbaar]

Mooie training weer! Crossfit.. heb ik vaker van gehoord? Wat is het voor iets?
Klinkt heerlijk die sauna.. moet ik binnenkort ook maar eens doen :p

• #1.599
cross fit is veel meer dan ik hier doe, maar de princiepes volgt het wel een beetje.
cross fit maakt gebruik van veel compound en bodyweight oefeningen en dan doen ze er verschillende na elkaar, met een flink tempo, hele korte of geen pauses, en veel herhalingen....
Is een beetje een combi van krachttraining en cardio
er staan best een aantal leuke filmpjes op youtube.... erg motiverend.
enige nadeel... veel van die cross fit clubs lappen goeie afwerking van de oefeningen aan hun laars... en dan zie je soms de raarste dingen voorbij komen ;)

Zie je op facebook staan
Je bent beroemd :)

Terug
Naar boven