XXL Nutrition

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.621
:x ik zeg niks :x

...Volgens mij kijkt Miss H zelf aardige mee als ze mijn voedingsschema beginnen aan te passen ;) Die weet heus wel hoe het hoort ;).....
Sttt Dinky, ik werk incognito:cool:
Zie je wel. ;) Ze moet zich nog vermommen ook. :p
Hahaha je weet het dus. :D
Oh ik ben diep gekwetst:(:p:p.....
Ach daar kom je wel weer overheen. :)
Hoop niet dat dit de volgende meet wordt recht gezet. :o :D

Mooi hoor! meer eten en aankomen en vet dalen!
You GOOOOO ... gaat echt lekker he!

• #1.626
Inderdaad... puur genieten ;)

ik wil ook meer eten en afvallen.... pvd waar kan ik een afspraak maken voor een goed voedingsschema?

• #1.628
Mister F. ;)

pak je je rows ook eens wel als 1e oef rugoefening ipv pull ups

• #1.631
pak je je rows ook eens wel als 1e oef rugoefening ipv pull ups

dit is op dit moment in basis mijn vaste volgorde.
kan best dat dat op een bepaald moment eens anders loopt, of over een poosje gewijzigd wordt.
Maar ik heb voor de pull ups echt al mijn power nodig, anders breng ik er helemaal niks van terecht ;)

• #1.632
benen training in België

*squat
40kg x8
50kg x8
60kg x8
70kg x8
75kg x5...
vanaf een bechpress... beetje eng, eerst met een soort van goodmorning die stang in mijn nek, dan achteruit lopen tot ik vrij stond... squatten, vooruit weer over die bench heen, en goodmorning de stang terug leggen.... beetje omslachtig allemaal, en vooral het terug leggen vond ik doodeng, laatste setje daarbij ook een spot gevraagd.
Als ik deze in eigen sportschool had gedaan had ik zeker het laatste setje vol gemaakt, en misschien ook nog wel even 80 kg geprobeerd.Maar safety first ;)

*SL deadlift
60kg x8
70kg x8
75kg x8
80kg x8
80kg x8

*leg press
ander apparaat, met geheel ander gewichtsverdeling... geëindigd met 100kg x10

*leg curl
ook hier totaal ander apparaat. Staand, single leg... 5 setjes 20kg

*glute-ham-raises op latt pull down
15kg tegenwicht... 5 setjes 8 reps

*calf raises
single leg met schijf... 5 setjes

tot slot nog even 1 setje chin ups, gewoon omdat ik het leuk vind ;)

Lekker hoor je Belgische training. En dat enge heb ik ook hoor. Je hebt dan gewoon geen goed controle.

ondanks al die kronkels om de stang in de juiste positie te krijgen heb je zware gewichten gepakt.
Zal er vast vreemd uitgezien hebben... pas wel op dat je niet je onderrug verpest met al die vreemde fratsen
Doe het je in ieder geval niet na... dus weer een erg goede training en mijn respect ;)

Dinky, dat squatten dmv uit de bench halen raadt ik je echt af.
Eén kleine misstap en tis gebeurd en zeg maar bye bye met het sporten.
Je hebt geen safety's en als je gaat..dan kan je spotter je ook echt niet opvangen hoor;)
Of je moet het met 20kg doen..

Je kan ook jumpsquats gaan doen, lekker explosief.

Brr eng hoor 75 kg uit benchpressrack tillen, doe het je niet na!
Toch nog lekkere training :D

Ik zou er nog niet eens aan durven denken. :D
maar een mooie training!
Maar wat kunnen apparaten dan verschillen he... toch wel apart.. ik dacht eerst ook 100 kg = 100 kg.. bij wijze van spreken maar dat is echt niet zo.

• #1.638
Lekker hoor je Belgische training. En dat enge heb ik ook hoor. Je hebt dan gewoon geen goed controle.
klopt... ondanks dat had ik toch nog een lekker gevoel bij de training

ondanks al die kronkels om de stang in de juiste positie te krijgen heb je zware gewichten gepakt.
Zal er vast vreemd uitgezien hebben... pas wel op dat je niet je onderrug verpest met al die vreemde fratsen
Doe het je in ieder geval niet na... dus weer een erg goede training en mijn respect ;)
ik zou ook iemand aanraden het na te doen, het werd mij nu zo voorgedaan en ik heb het uitgeprobeerd. Maar ik stond wel continue op scherp wat betreft controle... voelde niet echt safe

Dinky, dat squatten dmv uit de bench halen raadt ik je echt af.
Eén kleine misstap en tis gebeurd en zeg maar bye bye met het sporten.
Je hebt geen safety's en als je gaat..dan kan je spotter je ook echt niet opvangen hoor;)
Of je moet het met 20kg doen..

Je kan ook jumpsquats gaan doen, lekker explosief.
voortaan gewoon geen benen meer in België.... dan ruil ik maar even een paar trainingen om ;)

Brr eng hoor 75 kg uit benchpressrack tillen, doe het je niet na!
Toch nog lekkere training :D
Zoals ik ook tegen Grosje al zei... ik zou het ook niemand aanraden het na te doen. ;)

Ik zou er nog niet eens aan durven denken. :D
maar een mooie training!
Maar wat kunnen apparaten dan verschillen he... toch wel apart.. ik dacht eerst ook 100 kg = 100 kg.. bij wijze van spreken maar dat is echt niet zo.
apparaten kunnen echt veel verschillen... nooit zomaar 2 apparaat oefeningen met elkaar vergelijken

Nou in ieder geval niet de squats op deze manier.. probeer jumpsquats maar eens, ook niks mis mee hoor en wel veiliger;)
Ik ken jou een beetje..wat in je koppie zit..;)

• #1.640
heb ze net ff zitten googlen... met barbell bedoel je???

indertijd met de boksclub trainingen deden we wel vaker jumpsquats met dumbbells of schijven, is nu alweer een hele poos geleden.
We hebben het er nog wel over, en ik zet ze weer op mijn occasioneel lijstje ;)

Terug
Naar boven