Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh ik ben diep gekwetst

hahaha...Volgens mij kijkt Miss H zelf aardige mee als ze mijn voedingsschema beginnen aan te passenDie weet heus wel hoe het hoort
.....
Zie je wel.
Ze moet zich nog vermommen ook.
Hahaha je weet het dus.
Ach daar kom je wel weer overheen.

Zie je wel.Ze moet zich nog vermommen ook.
![]()
Hahaha je weet het dus.![]()
Ach daar kom je wel weer overheen.
Hoop niet dat dit de volgende meet wordt recht gezet.![]()
![]()

pak je je rows ook eens wel als 1e oef rugoefening ipv pull ups

klopt... ondanks dat had ik toch nog een lekker gevoel bij de trainingLekker hoor je Belgische training. En dat enge heb ik ook hoor. Je hebt dan gewoon geen goed controle.
ik zou ook iemand aanraden het na te doen, het werd mij nu zo voorgedaan en ik heb het uitgeprobeerd. Maar ik stond wel continue op scherp wat betreft controle... voelde niet echt safeondanks al die kronkels om de stang in de juiste positie te krijgen heb je zware gewichten gepakt.
Zal er vast vreemd uitgezien hebben... pas wel op dat je niet je onderrug verpest met al die vreemde fratsen
Doe het je in ieder geval niet na... dus weer een erg goede training en mijn respect![]()
voortaan gewoon geen benen meer in België.... dan ruil ik maar even een paar trainingen omDinky, dat squatten dmv uit de bench halen raadt ik je echt af.
Eén kleine misstap en tis gebeurd en zeg maar bye bye met het sporten.
Je hebt geen safety's en als je gaat..dan kan je spotter je ook echt niet opvangen hoor
Of je moet het met 20kg doen..
Je kan ook jumpsquats gaan doen, lekker explosief.

Zoals ik ook tegen Grosje al zei... ik zou het ook niemand aanraden het na te doen.Brr eng hoor 75 kg uit benchpressrack tillen, doe het je niet na!
Toch nog lekkere training![]()

apparaten kunnen echt veel verschillen... nooit zomaar 2 apparaat oefeningen met elkaar vergelijkenIk zou er nog niet eens aan durven denken.
maar een mooie training!
Maar wat kunnen apparaten dan verschillen he... toch wel apart.. ik dacht eerst ook 100 kg = 100 kg.. bij wijze van spreken maar dat is echt niet zo.