MuscleMeat

Dinky's log

Ziet er goed uit!

hahaha.. het kan gebeuren he... foutje... Maar nu weet je het voor de volgende keer! ;)

Mooie training weer. Schouders altijd lekker en dan combineren met biceps en triceps, lekker hoor.
Enne dat ene foutje maar je dan nooit meer toch.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.703
Oooops... maar kan gebeuren. haha. Ziet er goed uit je training. Lekkere bench dips ook, nog niet met gewicht?

Iedereen heeft wel eens een schaam moment.
Ik ben ooit eens van een swissbal gevallen
Ging net rechtop zitten na de crunches en toen schoot dat kreng onder mijn kont weg.
Voor dat ik er erg in had lande ik hard op mijn reet en ging gelijk helemaal naar achter en lag plat op mijn rug.
Dan heb je het ineens warm pfffff

Ging net rechtop zitten na de crunches en toen schoot dat kreng onder mijn kont weg.
Voor dat ik er erg in had lande ik hard op mijn reet en ging gelijk helemaal naar achter en lag plat op mijn rug.
:roflol::roflol::roflol: oh echt hé..ik zie t al helemaal voor me:D

Nou ik ben een keer van t bankje afgevallen tijdens mijn bench dips..ineens zaten die tri's vol..ik dacht lukt nog wel..nou niet dus..hoppa ik met mijn krent op de grond..:o

Dus Dinky, t kan altijd erger..je ziet het;)

Lekker getraind Madame:cool:, ondanks je foutje ;)

• #1.708
Oooops... maar kan gebeuren. haha. Ziet er goed uit je training. Lekkere bench dips ook, nog niet met gewicht?
heb ze ook al met gewicht gedaan... moest nu eerst uitbreiden naar 5x 15 reps... dat lukte vandaag zonder al te veel moeite... :p

haha Grosje... ik zie het zo voor me... dat zou mij inderdaad ook wel gebeuren ;)

:roflol: Zeg Grosje heb je ook iemand ermee verwond? Kan me voorstellen dat die bal als een kogel door de gym is afgeschoten. :D

Ik dacht ooit eens bij schuinbankdrukken ook 65 kg te kunnen net als met gewoon plat bankdrukken. En toen lag ik klem toen ik gewicht uit rek haalde en naar borst had gebracht en niet meer omhoog kreeg. moest mijzelf er onderuit wurmen. Wist ik nog niet dat dit zwaarder was en medewerkers hadden het beneden op de camera's gezien wat schijnbaar komisch was.

• #1.711
:roflol: Zeg Grosje heb je ook iemand ermee verwond? Kan me voorstellen dat die bal als een kogel door de gym is afgeschoten. :D
hahahaha... ik lig hier hardop te lachen.... stel me zo voor dat er iemand keurig bezig is met een setje Bent over Row... krijgt die ineens keihard een swissball tegen z'n kont aan :roflol:

Ik dacht ooit eens bij schuinbankdrukken ook 65 kg te kunnen net als met gewoon plat bankdrukken. En toen lag ik klem toen ik gewicht uit rek haalde en naar borst had gebracht en niet meer omhoog kreeg. moest mijzelf er onderuit wurmen. Wist ik nog niet dat dit zwaarder was en medewerkers hadden het beneden op de camera's gezien wat schijnbaar komisch was.
en ze lieten je lekker struggelen.... leuke medewerkers! :rolleyes: heb je wat aan

Tja lach maar :)
Voelde me echt heel lullig maar toen ik om me heen keek zat iedereen daar om zich heen te kijken of er niets gebeurt was. Ik heb toen heel snel die bal gepakt en net gedaan alsof er niets gebeurt was.
Maar die actie van Kitten dat heb ik ook wel eens gehad maar dan bij een laatste rep die je net niet meer kan maken.
Dus halve wegen omhoog met die stang en dan voel je het al .... dat ga ik niet meer redden en dan heel langzaam zakt hij weer. Shit.
Bij mij schoot toen iemand te hulp en daar was ik wel blij mee
Van de week had ik ook weer een leuke actie... pik ik iemand anders zijn drankflesje mee en laat die van mij staan, ik zie hem heel beteuterd kijken zo van, waar ga jij met mijn flesje heen?, toen had ik het ineens door. :(
Dan voel je ook ineens dat het warmer om je heen aan het worden is :)

Tja lach maar :)
Voelde me echt heel lullig maar toen ik om me heen keek zat iedereen daar om zich heen te kijken of er niets gebeurt was. Ik heb toen heel snel die bal gepakt en net gedaan alsof er niets gebeurt was.
Maar die actie van Kitten dat heb ik ook wel eens gehad maar dan bij een laatste rep die je net niet meer kan maken.
Dus halve wegen omhoog met die stang en dan voel je het al .... dat ga ik niet meer redden en dan heel langzaam zakt hij weer. Shit.
Bij mij schoot toen iemand te hulp en daar was ik wel blij mee

De mannen worden wel gewoon gered he:P

hahahaha... ik lig hier hardop te lachen.... stel me zo voor dat er iemand keurig bezig is met een setje Bent over Row... krijgt die ineens keihard een swissball tegen z'n kont aan :roflol:

en ze lieten je lekker struggelen.... leuke medewerkers! :rolleyes: heb je wat aan

Kon er onderuit wurmen;)

Liever een swissball tegen de kont dan in je kont:p

o.k, laatste blunder dan; donkey calf zat ik veel te hoog met bungelende benen als gevolg en de vraag van mij wat ik fout deed.

• #1.716
:D :D

Vandaag Borst/ rugtraining

*bench press
25kg x8
30kg x8
35kg x8
40kg x8
42,5kg 2x zelf 2xmet lichte spot
me happy!!!

*incl DB press
7,5kg x8
10kg x8
12,5kg x8
14kg x8
16kg.... niet omhoog te krijgen, spotter was intussen weg
15kg x8

*incl DB fly
2x 6kg x8
3x 7kg x8

*peck deck wide
14kg x8
21kg x8
28kg x8
35kg x8
35kg x5

*pull up wide grip
8x -5kg
8x -5kg
6x -5kg
8x -10kg
8x -10kg

*lat pull wide grip
21kg x8
28kg x8
35kg x8
42kg x8
49kg x6

seated row
35kg x8
42kg x8
42kg x8
49kg x8
49kg x6

*T-bar row
30kg x8
40kg x8
40kg x8
45kg x8
45kg x8 (zwaar :rolleyes:)

*straight arm pull down
30kg x8
35kg x8
40kg x8
45kg x
45kg x
die laatste setjes gingen zo sloppy dat ik ze niet eens mee wil tellen.... foeifoei
helemaal leeg

zeker niet verkeerd en congrats met de pr!!
Maarre die t-bar row..is incl stang of nu niet meegeteld?? Anders hebben we vandaag hetzelfde gepakt :P
Maar goeie training, spiertjes zij nweer aan herstellen toe!

Borst en rug is altijd een lekkere training om helemaal kapot te gaan. Dikke pomp in de rug heb ik dan altijd.
Mooie cijfers Dinky.

Echt weer een lekker training! :thumb:

hier vandaag ook borst en rug! :D ging ook lekker! voor mijn doen dan he!:rolleyes:

• #1.720
zeker niet verkeerd en congrats met de pr!!
Maarre die t-bar row..is incl stang of nu niet meegeteld?? Anders hebben we vandaag hetzelfde gepakt :P
Maar goeie training, spiertjes zij nweer aan herstellen toe!
is inclusief stang.... noteer je die standaard zonder stang dan? anders verander ik dat even.
spiertjes... herstellen... morgenochtend weer CF

Borst en rug is altijd een lekkere training om helemaal kapot te gaan. Dikke pomp in de rug heb ik dan altijd.
Mooie cijfers Dinky.
ik vind het ook een steeds leukere training ;)
al ben ik ook behoorlijk kapot daarna

Echt weer een lekker training! :thumb:

hier vandaag ook borst en rug! :D ging ook lekker! voor mijn doen dan he!:rolleyes:
nice... jij gaat ook harstikke goed!

Terug
Naar boven