grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik geef altijd het totaal gewicht op dus gewichten plus bar
Dat kreng moet ik ook op tillen dus tel ik hem ook mee... Toch?

die zijn alleen voor thuistrainingen hé... gebruik ik dus niet vaak... deze week gewoon 4 keer naar de sportschool, volgende week waarschijnlijk 5 keer.
kickenLekker weer Dinky! Apart gevoel in je onderarmen is dat he![]()

... beetje masodie zijn alleen voor thuistrainingen hé... gebruik ik dus niet vaak... deze week gewoon 4 keer naar de sportschool, volgende week waarschijnlijk 5 keer.
Maar traint wel lekker, die elastieken! Het is alleen ff wennen dat je niet gedurende de hele rom gelijke weerstand hebt.
kicken
maar pijnlijk... beetje maso
ik heb ze van fitnesselastiek.nlJa daarom wilde ik het ook weten, ze leken me handig voor thuis voor noodgevallen zoals een dichte gym ( neemt zga geen plek in! )
Waar heb je ze vandaan?

ja ik ook... en voor zover ik weet mis H ook... alleen bij T-bar row doet ze dat niet... dus vraag ik me af waarom? en wat algemene gewoonte is
vandaag weer mijn CF training... ging weer een stuk lekkerder dan vorige week.
zonder pause: BP:20x25kg -->squat 20x47,5kg --> C&P 20x 10kg
dit 5x met 2min pause ertussen
gevolgd door
hypertention
4x8reps met 10kg
1x8reps met 15kg
thera crunch
2x 10reps BW
2x10reps met 2,5kg
1x 15reps meet 2,5kg
captain chair
legrasaises, kneeraises, schuine knee raises....
5 sets 20 reps
cable crunch
50x 35kg
50x 35kg
50x 37kg
50x 38kh
75x 40kg
ik had/heb me aan toch een pomp in de onderarmen... kreeg mijn beker met magnificent haast niet opgetilt... ik krijg van deze trainingen huge onderarmen... zeker weten![]()

tja... nu je het zegt... ik had vannacht wel wat last van mijn onderrug... zal daarvan komenHyperextensions met 15kg?!![]()
Jeetje, kan je nog wel fatsoenlijk lopen/beweging met die onderrug![]()

Ik tel het gewicht alleen van de t-bar row nooit mee..tenminste het halter omdat je niet de volledige 20kg pakt,..de hefboom is anders want je tilt maar vanaf 1 kant..dus weet nooit zo goed hoeveel ik erbij moet tellen dus tel ik wat ik daadwerkelijk omhoog trek
Goeie training Dinky, en ja.. meer spiermassa is meer spierpijn![]()

die mooie bikini komt tegen die tijd wel in orde...Wow... dat ziet er al super uit!
Dat wordt volgend jaar echt helemaal top!
Er kan inderdaad nog veel veranderen in een jaar. Dus tegen die tijd een mooie bikini uitzoeken he!
dat kan nog best een klus worden.Heb je al een idee?
edit. tegelijk gepost... mooie training!![]()

das dan ook precies wat de bedoeling is héWow Dinkyje gaat lekker. En pas over een jaar het podium op. Dan ben je een fitness babe zoals Mack in zijn topic heeft staan.
![]()