Dinky Toy
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 111
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 54kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

phww vandaag weer een heleboel peptalk nodig voor ik mijzelf van die bank af en naar de sportschool toe kreeg. Maar 't is weer gelukt, en t'was toch een lekkere training.
opwarmen met
dumbbell clean en press 10x afgewisseld met
plank/dumbbell row 10x en
dit 3 keer herhaald. Dumbbells van 5kg.
barbell squat (foei, dat was lang geleden, 7 febr.):
20kg 10x
40kg 8x
45kg 8x 8x 6x (flinke deload dus, maar dat mag de pret niet drukken)
deadlift
45kg 5x
50kg 5x
55kg 5x 5x 5x
incline barbell bench (eerste keer, ik deed altijd flat bench)
18,5 kg (Barbell): 8x
23,5 kg : 5x
26 kg: 5x 4x 3x (toch iets te zwaar)
23,5 kg: 5x 5x
Roman chair
leg raises 8x afgewisseld met
dips 3x (die gingen erg moeizaam, was ook te lang geleden)
dit 3 keer herhaald
Niettegenstaande het een flinke deload was aan alle kanten ben ik toch blij met de training. het bouwt zich wel weer op.![]()

Hoi Dinky, ik ga je volgen. Je start fysiek is niet slecht en je cijfers hier zijn dat zekers ook niet.
Wat ik me afvraag, waarom doe jij zoveel sets en reps. Naar mijn mening kost je dat heel veel energie.
Je kan ook een max aanhouden van 30 reps voor kleine spiergroepen en 40 reps voor de grote spiergroepen. (benen en rug zijn de grote spiergroepen)
Ga je er goed op, prima hoor. Het is gewoon mijn mening, geen discussie waard.![]()

) voor blessuresfijn dat je me gaat volgen... en kom aub met op en aanmerkingen, ik heb nog heel veel te leren
Eigenlijk doe ik veel reps uit angst (slechte raadgever, ik weet het) voor blessures
wat ik bedoel is dit:voorbeeld bij de squat, wil ik 3x8 reps van een (sub)max gewicht, ik doe vooraf 10-15 reps met een lege bb om op te warmen, maar durf daarna toch niet onmiddelijk die 45 kg te pakken, dus komt er eerst nog min 1 set tussen, soms meer omdat ik te voorzichtig omhoog ga met het gewicht.
Hoe zwaarder ik een oefening vind, of hoe minder ervaring ik er mee heb, des te meer sets kom ik uit, voor ik eindelijk op dat gewicht zit wat ik nog net redelijk aankan.
Voel ik me er goed bij?... nou nee eigenlijk niet, elke keer denk ik, wat stom, je bent al half uitgeput voor je echt aan je werksetje begint.
Maar ik weet niet hoe ik het oplos.
leer zelf nog voldoende hier.
vanmiddag 20,67 km gefietst
totale tijd: 1: 04:39
gem tempo: 3:14 min/km
Best tempo: 1:53 min/km (dat is als ik het goed heb omgerekend 39,21 km/u)
vanavond looptraining met de club, we gaan in Schoorl lopen. Ben benieuwd!