AndroidHealthClinic

Dinky's log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.901
He... ben ik nog net op tijd om je even een fijne vakantie te wensen!
Je knalt er weer goed tegenaan he! en weet je.. lekker wandelen en rust is zalig!
geniet ervan! dat heb je wel verdiend. :)
gaan we doen ;) dank je

Lekkere krachtige training. Een lekker vol gevoel in de rug? :D
En een hele fijne vakantie.
heerlijk gevoel in de rug... kijk alweer uit naar de volgend training ;)

Gaat lekker zo te lezen (en horen) Dinky.
Ga heerlijk overgeven aan de rust en even een lekkere deload nemen want je hebt behoorlijk intensief getraind de afgelopen paar maanden.
Ik zal iig het goeie weer alvast die kant op sturen:P
Fijne vakantie powervrouwtje;)

Heeeeeeele fijne vakantie beest!

• #1.904
vakantie in de Belgische Ardennen ... 't is hier heerlijk
niet trainen en mijn eten is puinzooi
gisteren een maaltijd over geslagen
vanochtend tussendoor kaasblokjes en 2 macarones.... in plaats van whey met brinta
voor de lunch tapas:gepekelde knoflook teentjes, olijven, zure haring met olijf, gevuld pepertje met kaas, gevulde abrikoos, 1 scampi, stuk meloen, kop courgette soep+ 1boterham
en mijn zus heeft taart gekocht voor vanmiddag bij de koffie :(

ben mijn ouders aan het duidelijk maken dat ik volgend jaar mee ga doen aan een BB-wedstrijd
reaktie... jij bent gek, zet dat maar gauw uit je kop, bodybuilders zijn lelijk...
ik... ik zet helemaal niks uit mijn kop, ik maak hier geen grapje over, ik ben er serieus mee bezig en ik ga dat doen
zullen ze nog ff tijd voor nodig hebben om het te verteren ;)

Gewoon volhouden over dat wat je wil. als je het wilt ga je er maximaal voor. Niks kan jou tegenhouden.
Raar toch dat mensen je willen tegenhouden als je iets moois met je lijf en leven wilt.
Bij drugs, drank en sigaretten zeggen ze "tja ik ben het er niet mee eens, maar het is jou leven". (over het algemeen dan) Raar toch.

Have fun en enjoy life.

Hahah go for it! Gewoon lekker voor jezelf doen.. Ze zullen vanzelf zien dat je een doorzetter bent.

Nou dat is wel genieten daar!

Maar hou je poot stijf hoor! wat jij wilt is wat telt! Je doet het voor jezelf en niet voor hun.
Maar wat leuke support van huis uit is ook wel fijn. Ik hoop dat ze nog wat bijdraaien.

• #1.908
oow, die draaien wel bij hoor. Niet dat ze mij echt gaan supporteren, maar dat verwacht ik ook niet van ze. Maar wel zo dat ze een houding aan gaan nemen, van wij vinden het onzinnig, maar jij doet maar wat je niet laten kan. Als je er maar wel zelf voor zorgt en wij er geen rekening mee moeten houden.

oow, die draaien wel bij hoor. Niet dat ze mij echt gaan supporteren, maar dat verwacht ik ook niet van ze. Maar wel zo dat ze een houding aan gaan nemen, van wij vinden het onzinnig, maar jij doet maar wat je niet laten kan. Als je er maar wel zelf voor zorgt en wij er geen rekening mee moeten houden.
Nou dat is in ieder gevl beter dan dat ze je tegen werken of chaggo gaan doen he!;)
En jij kan er prima zelf voor zorgen dacht ik zo! :D

Leuke reactie:rolleyes:
Gelukkig heb je ook mensen om je heen die die passie wel met je delen:D
Lekker aan t genieten Dinky??

• #1.911
is heerlijk hier, heuvelachtige bossen ... en we hebben het al een paar keer zo geregeld dat we met z'n 4en een eind gaan wandelen, als ze moe zijn (km of 3-4) drop ik hen op een bankje of terrasje, en ik loop in mijn eentje terug om de auto op te halen... zo kom ik tenminste ook aan mijn beweging ;)
's middags verplicht siesta, de oudjes in bed en ik op het terras (tussen de boomkruinen, die met hun voeten op de oever van de Ourthe staan.
Heerlijk rustig ;)

Je krijgt dus zeker wel genoeg beweging en je geniet ook he! :)
Fijn dat het zo bevalt! Geniet lekker verder!

mooi voornemen - your choice , nice

• #1.914
nog een nachtje slapen... morgen mag ik weer naar de sportschool ;)

Dooie mus dit, gotver :roflol:

Dinky back on track.

• #1.918
Hee er is weer een teken van leven bij Dincky
ja lekker.... een beetje in de bossen hangen met de oudjes, het lijkt wel een vakantie
Straks weer snel het luie zweet er uit trainen

• #1.920
lui zweet is gauw gereed ;)

rustig aan begonnen, spierconditie is foetsie, weer even opbouwen.
borst, biceps, buik
benchpress:
25kg x8
30kg x8
35kg x8
37,5kg x8
40kg x6 (assist)

incline DB press:
7,5kg x8
10kg x8
10kg x8
12,5kg x8