Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb net 2 weken vakantie gehad, 3 dagen getraind en weer 3 dagen niks gedaan6 trainingen in de week, wanneer herstel je dan?
Ga je niet te hard?
Heb zelf met 3 a 4 trainingen in de week al moeite om te herstellen

gras moet je ook maar steeds maaien, heb je niks anEen keertje kan wel toch. Daarna gewoon weer terug naar het normale. En Dinky laat er geen gras over groeien lees ik.

thanks, lijkt inderdaad een beetje stabiel momenteelGoed die meting van je. Lekker stabiel gebleven dus!

hahaha.. inderdaad! Nou hier viel het ook el mee met warmte... dus ook een lekkere training gehad!

de warmte van buitenaf niet nee... ben voor de tropen geboren

Ik hoop het Marina... ik kan hier helemaal niet tegen... ga nooooooooooit meer op vakantiehahaha.. inderdaad! Nou hier viel het ook el mee met warmte... dus ook een lekkere training gehad!
Jij ook dus he!gaat lekker zo! volgende keer weer helemaal up to power denk ik zo he!
![]()

Er zit weer een training op, en ik denk dat je niet mag klagen Dinky..na een vakantie moet je gewoon weer even inkomen en goed naar je lijf luisteren enne met deze training is niks mis heur![]()

thanks, I know
morgen weer lekker met de baas trainen![]()
haha nee hoor..gaat weer goed komen!
#@!!$#*&%%%!!

't lijken wel spagetti ipv spieren