Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
volgens mijn trainer ook... ik kan het alleen niet uitstaan als ik niet voor elkaar krijg wat ik zou willen...
had na zoveel rust gewoon PR's willen zetten... en in plaats daarvan moest ik gewoon in gewicht en/of reps terug
Benchpress/ chin ups en vooral buikspieren vielen mij gewoon tegen... ook al weet ik dat dit gauw genoeg weer bijtrekt

dank jeHet is een mooie training. en voor je het weet ben je weer back on track en zet je weer de nodige pr's!![]()

ik kijk al uit naar volgende week, maar eerst vandaag ook de beentjes weer opstartenZiet er netjes uit voor na lange rustvolgende week zal t je vast weer nog beter afgaan.
oke oke... mijn spieren geven jullie ook gelijkAh zo; ja daar hebben we allemaal wel last van
Ik vind het alsnog een goede training. Jouw trainer ook. 2-1 , wij winnen.

)

Dat heb ik ook geleerd ja!gewichten zijn niet zo belangrijk... als de spieren maar goed getriggerd worden
en dat zijn ze de afgelopen dagen zeker ... en zullen ze de komende tijd ook!![]()

ik denk dat er deze week 6 trainingen op het programma staan... zo- ma- di -/- do- vrij- zaJe bent weer lekker bezig je zelf af te beulen
Geen vet gegaind dus dat is goed... 14 procent pvd dat is laag voor een dame

beetje warmte houdt ons niet tegen héMooie training.
Dat was dubbel zweten met deze warmte denk ik zo he!![]()

Wordt een zwaar weekje dan he! met 6 dagen trainen!ik denk dat er deze week 6 trainingen op het programma staan... zo- ma- di -/- do- vrij- za
tenminste als mijn spiertjes dat toestaan... anders kom ik za alleen kijken
en zelf met 14%, zie ik nog plekken waar ik best wat minder vet zou willen
beetje warmte houdt ons niet tegen hé![]()