MuscleMeat

DiSTuRBed's from 23% shame to 10% fame (zomer 2015)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Een steak van 450gr kwijl kwijl! Maar netjes nog steeds die dalende lijn!

• Topic Starter Topic Starter
Training vandaag:

2zs43s8.jpg

Rear delt oefening vergeten...

Training vandaag:
s3h4j9.jpg

Best wel tevreden, met een kort shortje in een kelder van 11 graden gaan squatten, er zijn er voor minder in een instelling beland denk ik...

Rear delts vergeten? Vergeten??? :whip:

Goeie SQ wel ... en 11° is een luxe :D

11° is koud ...

Training vandaag:
2daiwt1.jpg

Extra inspanning gedaan met bench press.
De allerlaatste rep was wel met hulp van de spotter.

I hate ab workout...

2° is koud :p

En abs moet je ook niet trainen ;) Die komen wel vanzelf ;)

Goeie presses wel !

Tnx, laatste week voor de rustweek een beetje extra moeite doen hé :)
In maart was 105 kg nog mijn 1RM BP.

Vandaag geen tijd om te trainen (tandartsafspraak), dus die training wordt morgen gedaan, daarna weekje rust.

Training vandaag:
2jez6rs.jpg

Nu een weekje rust... de home gym nog wat in orde brengen en het volgende schema eens uitpluizen.

Weekje rust is weer gedaan...
Ondertussen weer wat veranderingen aan de home-gym gedaan (met paint-marker nummers op mijn powerrack gezet, een RVS spiegel omhoog geplakt, wat ook dienst kan doen als magneetbord, de andere plexiglas spiegel eindelijk op zijn plaats gezet, ...)

Ondertussen ook ironmaster.nl ontdekt en ga mij wss de superbench en die adjustable dumbbells aanschaffen.

Een weekje op 2100 kcal gezeten, wel af en toe wat losser geweest met de voeding.
3142s5c.jpg

Dus op een maandje tijd van 92,5 naar 87,7 kg, ik verwacht wel dat volgende week dit weer wat zal stijgen omdat ik dan weer op 2600 kcal ga zitten.

Buikomtrek 1,5 cm af, vetpercentage van 25,5 naar 23,6% maar dat is gemeten met een electronische personenweegschaal...

Nu eens een weekje testen hoe zwaar het PHUL schema is.

Mooi resultaat. Die 2600 alleen op trainingsdagen de rustdagen gewoon op <2100.

Succes met PHUL!

Heb nog geen excel gemaakt voor de phul trainingen...

Alles zeer licht gedaan, viel beetje tegen :)
Normaal doe ik barbell curl 3x6 met 40 kg, en nu was 3x10 met 15 kg al zwaar genoeg precies... freaky.
Ook alles zeer licht gehouden omdat Wob1 na 3 weken revalidatie met zijn pols terug mag beginnen trainen.
Wob2 ging vandaag alleen trainen, maar heeft dat blijkbaar niet gedaan, die is te druk bezig met carnaval te vieren en zijn kater aan het verteren denk ik.

Ook de duur valt wat tegen, met wat sukkelen en een paar buikspieroefeningen bij toch een kleine 2u bezig geweest.
Ik probeer het een paar weken uit, maar 2u is te gek.

88,5 kg deze ochtend, zoals verwacht is er terug wat bij... we zien wel wat het geeft in de komende twee weken.
Ik heb 1x een all you can eat wok op 28/02 gepland.

2u trainen is idd wat gek. In een gym zou het best wel te doen zijn, maar een homegym slorpt gewoon telkens je
set up wijzigen immens veel tijd. Die Iron Master DB's zijn er wel nice uit man.

En dit was nog maar met 2 personen, normaal trainen we met 3.

Wil me eigenlijk wat verdiepen in het Athlean-X programma, maar voorlopig wat weinig tijd :s

ICF5x5, Starting Strenght, standaard ub/lb zijn ook nog open opties...

Ik verwacht ook veel van die Super Bench + crunch + leg curl + hyperextension accessoires
Nog niet besteld, maar komt er wel aan, 1 bankje is al verkocht geraakt

Weet niet. Lijkt me nogal een ingewikkelde bench :p

En uit vroegere ervaringen weet ik dat die attachments eigenlijk niet zoveel voorstellen... hopelijk bij deze dan wel

88,4 vandaag

1u30 getraind LB power van het phul schema

5x15 frontsquats met 25 kg was zelfs al redelijk pittig. (1ste keer frontsquats)

MAAR mijn Max-OT pdf schreeuwt: 'NEE, dit is net wat iedereen verkeerd doet in zijn cut, meer reps, minder gewicht', weet niet, ben er nog tegen aan't vechten...

Een standaard UB/LB schema lijkt mij ook makkelijker, liefst dan nog één waar de oefeningen altijd hetzelfde zijn: dus 2x per week exact dezelfde oefeningen voor ub en voor lb. Tips iemand?

---------- Toegevoegd om 22:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:12 ----------

Lee Priest heeft zo twee van die super benches, dus zal wel ok zijn (hoop ik):

http://youtu.be/OJvpiUaR488

http://youtu.be/VhXI-rVLLXg

http://youtu.be/GJGCO2YGamQ

Tips? Don't drop the weights... drop the volume a bit. Je gaat teveel verliezen in kracht als je hoger gaat reppen
gewoon voor the sake van het cutten.

Ben momenteel aan't denken om een Max-ot UB/LB mix te maken, dus UB/LB maar dan Max-OT style...
Moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen.

Vandaag in Eindhoven gaan shoppen, daar kan het arme België nog iets van leren.
Elke zondag de winkels open en de AH XL tot 20u zelfs

Kokosolie en veel groene thee meegenomen, moet nog eens kijken of ze dat hier in een kleine AH ook hebben.

Back to business: we hebben een weekje phul schema geprobeerd maar bevalt ons niet echt. Trainingen duren veel te lang (2u met 3 personen) en lijkt meer cardio te zijn dan kracht. Frontsquats 15 x 5 is er ook een beetje over :)

De eerste 2 trainingen was wob2 er niet wegens carnaval en de bijbehorende kater.
De laatste 2 trainingen was wob1 er niet wegens ziekte.

Dus vanaf volgende week terug een standaard Max-OT schema.

Nadat we op een maand er 5 kg af gekregen hebben, is er ondertussen weer 2 kg bij...
2mg9sh2.jpg

Tijdens mijn rustweek zat ik op 2100 kcal, nu terug een week op 2600 aan het eten en dit is het resultaat.

Vanaf morgen eet ik 2400 kcal op trainingsdagen en 2000 kcal op rustdagen en hopelijk komt er dan terug wat schot in de zaak. Zaterdag heb ik wel een all you can eat wok.

Verder teken ik wss ook in de korte toekomst mijn contract bij een andere werkgever om in Hasselt te gaan werken.
Nieuwe job is altijd wat meer stresserend.
Maar dan ben ik 20 minuten onderweg (enkel, en zo goed als nooit file) ipv de 45 min nu (als er geen file staat, wat bijna dagelijks wel het geval is).

Kokosolie kan je hier ook vinden in o.a: Colruyt, Bioplanet, apotheker (I shit you not, zaterdag nog gezien :p) en je lokale bio winkel (al zijn die vaak wel prijzig)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven