Vandaag in Eindhoven gaan shoppen, daar kan het arme België nog iets van leren.
Elke zondag de winkels open en de AH XL tot 20u zelfs
Kokosolie en veel groene thee meegenomen, moet nog eens kijken of ze dat hier in een kleine AH ook hebben.
Back to business: we hebben een weekje phul schema geprobeerd maar bevalt ons niet echt. Trainingen duren veel te lang (2u met 3 personen) en lijkt meer cardio te zijn dan kracht. Frontsquats 15 x 5 is er ook een beetje over
De eerste 2 trainingen was wob2 er niet wegens carnaval en de bijbehorende kater.
De laatste 2 trainingen was wob1 er niet wegens ziekte.
Dus vanaf volgende week terug een standaard Max-OT schema.
Nadat we op een maand er 5 kg af gekregen hebben, is er ondertussen weer 2 kg bij...
Tijdens mijn rustweek zat ik op 2100 kcal, nu terug een week op 2600 aan het eten en dit is het resultaat.
Vanaf morgen eet ik 2400 kcal op trainingsdagen en 2000 kcal op rustdagen en hopelijk komt er dan terug wat schot in de zaak. Zaterdag heb ik wel een all you can eat wok.
Verder teken ik wss ook in de korte toekomst mijn contract bij een andere werkgever om in Hasselt te gaan werken.
Nieuwe job is altijd wat meer stresserend.
Maar dan ben ik 20 minuten onderweg (enkel, en zo goed als nooit file) ipv de 45 min nu (als er geen file staat, wat bijna dagelijks wel het geval is).