Fitness Seller

Dit is mijn eigengemaakte Tren!

El Comandante

Massive Warrior
Waardering
13
Binnenkort komen alle foto's van het hele Koken-met-DBC online op een aparte site, zodat iedereen van nu af aan veilig en gezellig z'n eigen Tren kan maken.

Foto's zijn van hoge kwaliteit, uitleg zal kort maar duidelijk zijn.

Dat het tegen zou vallen wist ik wel.
Maar dat het filter-proces zó zwaar zou zijn, nee, dat had ik niet verwacht.

Men neme de pellets die in een magazijn zitten, schuiven de pellets rij voor rij in een rietje, sluiten het rietje af en men stampt de pelets tot gruis.
Vervolgens gaat het gruis in de vial met alcohol-oplossing en in een warm bad om het oplos-proces te versnellen.

Is dit helemaal gedissolveerd, dan voeg je er de olie aan toe en schudt de zaak goed, en laat alles bezinken....tijd kost dat ja, en geduld.
Dat ging allemaal prima. Onderwijl kun je lekker internetten en erop toezien dat het goed gaat.

Is dat klaar dan haal je met een naald de heldere vloeistof uit de vial, de zooi laat je zitten, en die vial wordt verwarmd in een warm bad.
Vervolgens zet je de pin in een nieuwe steriele vial, filter erop en zuig je met een naald de vloeistof op en zet de spuit met naald op de filter en dan begint de ellende.

Pure ellende.

De druk op de filter is enorm, de eerste mililiters gaan er snel doorheen maar dan loopt de filter vol en krijg je een effect alsof je dikke modder door een insulinenaald wil pompen.
Gevolg: Na 20 minuten kramp in je handen, na een uur zakt de moed in je schoenen, na 4 uur ga je maar slapen en de volgende dag ben je nog steeds aan het fil-te-ren! :D

Als dat eenmaal eindelijk áf is dan mag je het zaakje nog driemaal 15 minuten verhitten in een voorverwarmde oven op 120 graden.

Maar ohw ohw, het resultaat mag er zijn! :thumbs:
Geen merk maakt je Tren zó helder ven kleur, zonder troebele zooi of stukjes.
Elke mililiter die er doorheen komt, elke drup per 3 a 4 seconden die in de vial belandt is helder goudgeel Trenbolone, zoals alleen Grootmoeder het vroeger voor de veestapel maakte.

Eindelijk staat de vial nu af te koelen en gaat straks de koelkast in.

Het resultaat zie je hieronder. Ongeveer een dikke 45ml/90mg/ml
Meer foto's binnenkort op de uitleg-site!

Laatst bewerkt:
Op welke concentratie heb je ook al weer gemikt? Kan je er ook op vertrouwen dat dat gelukt is? Dat de Tren bijvoorbeeld helemaal uit het pelletsgruis is opgelost?

• Topic Starter Topic Starter
Ja. Je kunt dat zien. De 'Magic Solution' (gewoon Benzyl Benzoate) lost alles op.

Ik heb het standaard proces gevolgd dat in de wereld elke dag door Tren-aanhangers wordt gebruikt en ik heb telefonisch hulp gehad van iemand die er erg bedreven in is.

Zo'n 43-45ml met een minimale sterkte van 88mg/ml.

Heb je eigenlijk overwogen een transdermal te maken?
Ben dat zelf misschien van plan voor een volgende keer. Is makkelijker en met de juiste carrier ook veilig en effectief.

Vergéét transdermal maar.

Talloze bewijzen zijn er te vinden (ik ga ze niet voor je zoeken maar ik heb er genoeg gelezen van echte Trenbolone diehards!) die aangeven dat transdermal om twee redenen niet effectief genoeg is: huidopname is te zwak om zulke hoeveelheden te verwerken, en misschien nog erger, ik weet niet of je het weet maar je gaat zo erg stinken dat niemand meer in je buurt komt!! Ik heb het al na een paar weken Tren injecteren; als ik ga zweten komt er zo'n veestapel-lucht uit m'n porien.

Transdermal is daarom verspilling van een duur goedje.
Het kan wel maar de effectiviteit is bijzonder laag en dus doodzonde van je dure Tren!

Ik hoor (lees: lees ;) ) verschillende verhalen.
De stank zou vooral bestaan wanneer je DMSO als gel gebruikt. PLO-gel zou geen stank geven maar wel degelijk voor een goede opname garant staan. Je moet natuurlijk een groot stuk huid insmeren en bij voorkeur daar waar die dun is. Dus de binnenkant van de bovenbenen bijvoorbeeld.

Ik weet niet wat jij liever doet hoor maar je ziet mij echt geen grote oppervlakken insmeren met hormonen. Mijn persoonlijke overtuiging is: wie hormonen efffectief wil gebruiken moet dat als dat mogelijk is zoveel mogelijk intramusculair toedienen.

Net als Winstrol tabs en Depot prefereer ik om de dag zo'n k*t-injectie te zetten, niet voor niets heet het 'depot'.

.

Laatst bewerkt:
Top bro!..ziet er heerlijk uit!...Pure Gold :) hehe

D.W.

Hoe weet je dat je tren een concentratie heeft van 88mg/ml? Door berekiningen of heb je je eindproduct getest? Want als je dit door berekeningen doet weet je toch niet zeker of alles is omgezet/opgelost?

Door een ruwe gok Johny. Ik heb een hele stapel lees-materiaal, schema's en rekentabellen van het net.
Zoals je ziet ga ik niet over één nacht ijs.

Daarnaast is het zo dat ik niet kijk op een 10mg meer of minder :devil:

waarom zeg ge dan 88 normaal zegt me dan 80 of 90

Omdat ik met conversie-staatjes werk die aangeven bij hoeveel ml de sterkte moet zijn. :D

Je kunt makkelijk concentraties berekenen...bij machinaal gevulde vials zou het kunnen afwijken. Je weet hoeveel tren je oplost in hoeveel ml vloeistof, zolang je dit niet gaat uitvullen in meerdere vials is de afwijking minimaal.

Bij deze dan:

44ml = 88mg/ml (Rechstreeks van de conversie-tabel af)

Goed voorbeeld doet volgen. Na een urenlange marteling met het filteren van de TREN is het goudgele goedje eindelijk klaar :D .

Een gevoel van voldoening bekruipt me, nu het spul nog in de oven en het feest kan beginnen.

Wordt ik toch nog een keuken prins.............

hardgainers zei:
Goed voorbeeld doet volgen. Na een urenlange marteling met het filteren van de TREN is het goudgele goedje eindelijk klaar :D .

wat stampen jullie tot gruis om er tren van te maken???

THbelt 20x200gr.

EDIT: Deze post bevatte een link die we maar beter even van PM tot Pm kunnen houden! :D

Thx,

DBC01

Laatst bewerkt door een moderator:
Wat voor filter gebruik je dan. Als je een filter met een groter oppervlak gebruik heb je minder problemen dat het filter snel dichtslibt.

Standaard Whatman-filters worden hiervoor gebruikt.

Ik zou niet afwijken van de soort en maat om teleurstellingen te voorkomen.

Terug
Naar boven