Fitness Seller

Dit maakt me echt zo kwaad hoezo een hekel krijgen aan marrokkanen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hier in discussie gaan heeft niet zoveel zin heb ik gemerkt, maar wat verwacht je van een topicstarter die Marokkanen als marrokkanen typt. :rolleyes: Het niveau is weer eens belachelijk laag hier, wel een hoog stormfront gehalte. Het filmpje valt in het niet vergeleken met sommige reacties.

ik krijg liever de stempel van rascist of fascist dan extremist .

tuurlijk heeft het zin zolang je je mening maar onderbouwt niet zoals jij bent k*t jij hebt ongelijk

DonnieBrasco zei:
Hier in discussie gaan heeft niet zoveel zin heb ik gemerkt, maar wat verwacht je van een topicstarter die Marokkanen als marrokkanen typt. :rolleyes: Het niveau is weer eens belachelijk laag hier, wel een hoog stormfront gehalte. Het filmpje valt in het niet vergeleken met sommige reacties.

Deze discussie heeft op geen enkel niveau zin, niet alleen hier. Wat dat betreft kon ik me goed vinden in de reactie van Rob G stukje terug. Deze meningen staan toch rotsvast en lijnrecht tegenover elkaar, no way dat iemand hier een ander gaat overtuigen.
Kleine typfoutje is verder natuurlijk niet relevant bro, in de tekst van de 1e post schrijft hij het wel goed. Inhoudelijk heb je helaas niks te melden...

wil je eten van de kaas die ik eeet ?
wil je lopen in de klompen die ik loooop ?

Lauw zei:
Als je de Jostiband een videocamera geeft dan krijg je een soortgelijk filmpje. :D
Ik vind het wel lachen, ik kan deze wannabe gansta’s niet als een bedreiging zien. Het zijn een stel pubers die effe door een “fase” heen moeten.
Echt enge allochtonen zitten thuis in hun flatje moordaanslagen voor te bereiden, die hebben geen tijd om als een kip zonder kop voor een videocamera rond te springen.

Eindelijk iemand die het begrijpt !!! :D

Ach misschien dat ze nog geronseld kunnen worden als hun hersentjes een paar jaartjes volgroeider zijn. Samir A. ziet er toch ook uit als een ****ing p*ssy, gast weegt ook misschien 50 kilo. Zegt helemaal niks. Oke, deze jongen beschikte wel over denkvermogen en hield zich waarschijnlijk afzijdig van dit soort gedrag maar toch vind ik dat je de 'haat' / stoerdoenerij van deze jochies niet zomaar weg kan wuiven alsof het geen probleem is.

vieze vuile t*ring marokaantjes in de hens ermee en daarna opknopen ,desnoods trek ik m,n slagerjas aan en steek ze kapot .
:mad: redt ik deze maatschapij van de ondergang van dit soort vuile flikkertjes,ja hier kan ik dus echt niet tegen he.
RESPECKT weet je nog.

Laatst bewerkt:
Met zulke denkbeelden en uitspraken kan deze maatschapij jou ook niet gebruiken.

Natuurlijk zij die jongens nog jong en weten ze niet precies wat ze zeggen, maar er zijn er gewoon teveel van dat soort in Nederland. Dat mensen zich daar hier druk om maken is toch niet meer dan logisch? Ik heb zo'n vermoeden dat die gasten niet allemaal op hun achttiende als bij toversag in keurige modelburgers veranderen, dus het argument dat het nog maar kinderen zijn vind ik onzin. Een paar gekken heb je in elke bevolkingsgroep, maar dit is meer dan dat.

Zelda zei:
Een paar gekken heb je in elke bevolkingsgroep, maar dit is meer dan dat.

Waar je mee omgaat wordt je mee besmet, zegt men wel eens. Ik vindt het verontrustend dat zulke jochies dat durven te roepen. Ze moeten die onzin toch ergens vandaan hebben gehaald. Zal me niks verbazen als het ze op de mouw wordt gespijkerd door een of andere leipe Imam.

En idd, je praat hier inmiddels niet meer over een 'paar gekken'. De AIVD is toch aardig verontrust geraakt over de hoge aantallen allochtonen in NL met extreme ideologien.

De liefde wint altijd !!!!!!!!!!!!!!

Wat een losers zeg haha :D

go back to apenland losers
als wij da zouden doen in iram hebben we gene kop meer

hahahahha het begin is wel geniaal als ze allemaal achter dat paaltje vandaan komen.....hoe mager moeten ze zijn om daar met z'n allen achter te passen!??!?!??!

voor de rest, tja....stelletje kneuzen....lijkt me duidelijk.

Heb nu eens dat filmpje bekeken, wat een triest hoopje. En wat moet je met een gouden tand "is trouwens een Turk en geen Marokkaan", zeker niet genoeg geld voor een tand uit porselijn :D . Stel wannabe gangsters, zet ze maar eens uit in een ghetto in London, schijten ze alle kleuren van de regenboog. Het trieste is dat ze alleen in een groep de grootste bek hebben, kom je ze alleen tegen durven ze niet eens aan te kijken :mad: , maar dat soort figuren vind je niet alleen bij de moslims.

Turk??? Er staat toch noordafrikaanse jongeren. Turkije ligt daar niet :).

Had dit filmpje een Turkse vriend gestuurd, die zij meteen, dat die gast met een gouden tand een Turk is, en geen noordafrikaan ;) .

Mijn god wat maakt het allemaal uit.
Het hadden net zo goed blanke nederlanders geweest kunnen zijn.
Dat gelul, jullie zijn net vissen die lekker bijten. :D

wat een gangsters zeg..schiet ze maar af, niemand die ze zou missen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven