Martinus zei:En van Brabanders houden ze hier ook al niet... :sob:
En een marokkaan uıt brabant?
Hıcham
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Martinus zei:En van Brabanders houden ze hier ook al niet... :sob:
DonnieBrasco zei:Hier in discussie gaan heeft niet zoveel zin heb ik gemerkt, maar wat verwacht je van een topicstarter die Marokkanen als marrokkanen typt.Het niveau is weer eens belachelijk laag hier, wel een hoog stormfront gehalte. Het filmpje valt in het niet vergeleken met sommige reacties.
Lauw zei:Als je de Jostiband een videocamera geeft dan krijg je een soortgelijk filmpje.![]()
Ik vind het wel lachen, ik kan deze wannabe gansta’s niet als een bedreiging zien. Het zijn een stel pubers die effe door een “fase” heen moeten.
Echt enge allochtonen zitten thuis in hun flatje moordaanslagen voor te bereiden, die hebben geen tijd om als een kip zonder kop voor een videocamera rond te springen.

Zelda zei:Een paar gekken heb je in elke bevolkingsgroep, maar dit is meer dan dat.
. Stel wannabe gangsters, zet ze maar eens uit in een ghetto in London, schijten ze alle kleuren van de regenboog. Het trieste is dat ze alleen in een groep de grootste bek hebben, kom je ze alleen tegen durven ze niet eens aan te kijken
, maar dat soort figuren vind je niet alleen bij de moslims.