- Waardering
- 228
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thx, wil wel zo door blijven trainen. Heb ook al dumbbells geregelt voor mijn 4 weekse vakantie

Thx mannenécht kerel gaat heel lekker vooral je kracht is super!
Tja, weet ook niet waar ik het vandaan haal. Meesten mensen schatten me ook 18+ ofzo...
Thx man, bench is inderdaad mijn sterkste punt

Ja is voor mijn eigen progressie, een geeft mijn ego meer boostGruwelijk nette training, jij wordt een beest!
T-Bar is echt geen 20 hoor... Om eigen progressie bij te houden maakt het niet uit maar voor ons bedriegt het een beetje
Hoe lang train je eigenlijk al?
Train denk ik nou ruim 6 á 7 maanden. Ben begin juni gestart tot half juli. Toen benk tot begin september gestopt. (Vakantie etc) Vanaf begin september tot nu is dus zo n kleine 5 maanden. Komt samen uit op bijna 7 maanden.Hehe leuke naam

Het gaat goed hier zie ik, ik zie eigelijk alleen maar PRs op dingen als leg press en leg extension. Waar blijft die 110Kg squat?!![]()
Niet specifiek op kracht, ook voor massa. Maar het meerdere gedeelte is kracht op dit moment. Ik ga hierna waarschijnlijk over op een schema voor massa. Foto's komen nog wel een keerWaarschijnlijk een domme vraag maar je traint voor kracht neem ik aan? Sterk ben je in ieder geval wel
Maar ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet, foto's??
Rustig aan....Vandaag weer getraind..
Training 16 Januari 2009:
Deadlift:
Pussyweights op techniek..
Squat:
5 x 60 KG
5 x 85 KG
5 x 107,5 KG
5 x 107,5 KG
5 x 107,5 KG
Leg Press:
5 x 160 KG
5 x 180 KG
5 x 190 KG (Fullstack)
5 x 204 KG (Fullstack + 2 x 7 KG Dumbbells)
5 x 204 KG (Fullstack + 2 x 7 KG Dumbbells)PR!!
Leg Extension:
5 x 90 KG
5 x 95 KG (Fullstack)
5 x 101 KG (Fullstack + 2 x 3 KG Dumbbells)
5 x 105 KG (Fullstack + 2 x 5 KG Dumbbells)
5 x 109 KG (Fullstack + 2 x 8 KG Dumbbells) PR!!
Leg Curl:
5 x 50 KG
5 x 55 KG
5 x 60 KG
5 x 65 KG
5 x 67,5 KG
Seated Calf Raises in Smith Machine:
5 x 90 KG
5 x 140 KG
5 x 140 KG
5 x 170 KG
5 x 170 KG
Trainingstijd: 67 Minuten
Comment op Training:
Ging wel weer lekker. Deadlift gaat steeds beter, met 100 kg reppen lukt me al goed met rechte rug
Thx, wil wel zo door blijven trainen. Heb ook al dumbbells geregelt voor mijn 4 weekse vakantie
Thx mannen
Tja, weet ook niet waar ik het vandaan haal. Meesten mensen schatten me ook 18+ ofzo...
Thx man, bench is inderdaad mijn sterkste punt
Ja is voor mijn eigen progressie, een geeft mijn ego meer boostTrain denk ik nou ruim 6 á 7 maanden. Ben begin juni gestart tot half juli. Toen benk tot begin september gestopt. (Vakantie etc) Vanaf begin september tot nu is dus zo n kleine 5 maanden. Komt samen uit op bijna 7 maanden.
Hehe leuke naam![]()

Thx man
Damn dikke DB press!! Ik voel me pwned door een 15 jarige
Sterk kerel!
Maar dumbbells gaan hier niet zwaarder als 30 KG
Dus moet ik maar trainen op herhalingen, denk dat ik op donderdag wel stuk of 15 tot 20 kan met 30 KG 

Nette trainingen hoor! Damn, gruwelijk sterk ben je voor 15 jaar. Ga zo door, jij komt er wel!
Die DB preacher zijn ook best zwaar zeg
Voor de rest mooie training![]()