MuscleMeat

DiZoR's Log: 16 year and becoming a Beast

Niet specifiek op kracht, ook voor massa. Maar het meerdere gedeelte is kracht op dit moment. Ik ga hierna waarschijnlijk over op een schema voor massa. Foto's komen nog wel een keer :) Rustig aan....

Gr

Oke ;) ben benieuwd. Jaloers op je kracht stats in ieder geval :rolleyes:
Very nice.

BEEST ;) Morgen weer gas erop met de dj :D of ja eigenlijk vandaag het is namelijk 3 over 12 (A) zie je morgen!

goede stats, blijven knallen !

• Topic Starter Topic Starter
Oke ;) ben benieuwd. Jaloers op je kracht stats in ieder geval :rolleyes:
Very nice.
Hehe, komt vanzelf wel:P Vind me UB nog niet eens zo spetterend mja... Thx

goede stats, blijven knallen !
Thx
BEEST ;) Morgen weer gas erop met de dj :D of ja eigenlijk vandaag het is namelijk 3 over 12 (A) zie je morgen!
Haha zeker, 2000 benk er. Ode aan de DJ!
nog altijd lekker bezig zo te zien!

Thx!

Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag weer lekker getraind...

Training 29 Januari 2009:

Bench Press:
5 x 75 KG
4/5 x 95 KG PR!!!:D (Weet niet zeker of laatste rep gespot is, wel ontploffende kop + bijna flauwgevallen :D)
5 x 80 KG
5 x 80 KG
5 x 80 KG

Incline Bench Press:
5 x 72,5 KG
5 x 80 KG
5 x 65 KG
5 x 65 KG
5 x 65 KG

Chin-Up:
5 x BW
5 x BW
5 x BW

Bent Over Barbell Row: (Strict)
5 x 62,5 KG
5 x 72,5 KG
5 x 82,5 KG
5 x 72,5 KG
5 x 62,5 KG

T-Bar Row:
5 x 40 KG
5 x 62,5 KG
5 x 72,5 KG
5 x 82,5 KG
5 x 97,5 KG REP PR!

Militairy Press:
5 x 40 KG
5 x 45 KG
5 x 50 KG
5 x 40 KG
5 x 40 KG

Trainingstijd: 68 Minuten

Comment op Training:
Woehoe, ging weer super lekker. PR's vliegen om me oren :D Komt zeker door de DJ :cool:
Weenie waarom me bench zo hard gaat, anyways maakt me niet zoveel uit. Moest er wel echt alles uithalen voor die 4/5 keer. Viel bekant flauw erna :D

PS: Ik reken stang van T-Bar gewoon 20, rekent het handigst :D

Vandaag weer getraind..

Training 30 Januari 2009:

Deadlift:
Pussyweights op techniek..

Squat:
5 x 60 KG
5 x 85 KG
5 x 107,5 KG
5 x 107,5 KG
5 x 107,5 KG

Leg Press:
5 x 190 KG
5 x 190 KG
5 x 190 KG (Fullstack)
5 x 204 KG (Fullstack + 2 x 7 KG Dumbbells)
5 x 204 KG (Fullstack + 2 x 7 KG Dumbbells)

Leg Extension:
5 x 90 KG
5 x 95 KG (Fullstack)
5 x 101 KG (Fullstack + 2 x 3 KG Dumbbells)
5 x 105 KG (Fullstack + 2 x 5 KG Dumbbells)
5 x 109 KG (Fullstack + 2 x 8 KG Dumbbells)

Leg Curl:
5 x 50 KG
5 x 55 KG
5 x 60 KG
5 x 65 KG
5 x 67,5 KG

Seated Calf Raises at Leg Press:
12 x 190 KG
12 x 190 KG
12 x 190 KG
12 x 190 KG PR!!

Trainingstijd: 67 Minuten

Comment op Training:
Ging wel weer lekker. Deadlift gaat steeds beter, met 100 kg reppen lukt me al goed met rechte rug :)

beest..

Flinke krachtstats voor leeftijd en trainingstijd!

Doe eens een filmpje van Squat!?

Heb namelijk twijfels over uitvoering, want met zo'n squat moet je legpress veel zwaarder kunnen.

Laatst bewerkt:
ben ook benieuwd..

Die foto mag inmiddels wel es komen. Zal wel weer een reactie van "komt wel een keer" zijn :roflol:

Die foto mag inmiddels wel es komen. Zal wel weer een reactie van "komt wel een keer" zijn :roflol:

jij moet niet zo zeuren altijd, post jij is een foto, we willen dolgraag je "grote lichaam" zien, maar jij post ook niet. waarom zou hij dan wel moeten posten voor jouw?

jij moet niet zo zeuren altijd, post jij is een foto, we willen dolgraag je "grote lichaam" zien, maar jij post ook niet. waarom zou hij dan wel moeten posten voor jouw?

Ik wil eig ook wel eens een foto zien van die 15jaige die 107kg squat en 200kg legpressed?

Ik wil eig ook wel eens een foto zien van die 15jaige die 107kg squat en 200kg legpressed?
tsja dan moet je wachten tot hij er één wil posten he ;), je gaat er toch niet dood van als je het nog niet ziet ;) maar ik doel vooral op dat keranos constant loopt te zeiken maar zelf ook niks doet. jij hebt tenminste foto's eropstaan dus heb recht om erop te vragen :p

Is toch een normale vraag? en als jij nou stopt met janken en es op krachtsporten.com kijkt dan zie je wat je wil zien :P

Is toch een normale vraag? en als jij nou stopt met janken en es op krachtsporten.com kijkt dan zie je wat je wil zien :P
dat is een vraag die je na bijna iedere training van hem stelt ;) en hij zegt iedere keer die wel tegen de zomer, dus wacht gewoon lekker ofzo

Stop Whining gasten.. Het was gewoon een zwaar goeie training (Al heb ik soms mijn twijfels over wat hij typt) Maar als alles waar is dan gaat hij echt een beest worden!

Respect voor hem op 15 jarige leeftijd

Maar een foto zou inderdaad leuk zijn!

Laatje niet dwingen door ons hoor, Dizor, als je het niet wilt dan moet je het niet doen!

Thx

Flinke krachtstats voor leeftijd en trainingstijd!

Doe eens een filmpje van Squat!?

Heb namelijk twijfels over uitvoering, want met zo'n squat moet je legpress veel zwaarder kunnen.
Pff wat een vertrouwen weer hier, en legpress kan niet zwaarder als dit?

Stop bitching start training!

Stel fotogeilers hier he...

107 KG squat is niet zo opmerkelijk, 200 kg legpress zelfs nog een stuk minder...

Stop Whining gasten.. Het was gewoon een zwaar goeie training (Al heb ik soms mijn twijfels over wat hij typt) Maar als alles waar is dan gaat hij echt een beest worden!

Respect voor hem op 15 jarige leeftijd

Maar een foto zou inderdaad leuk zijn!

Laatje niet dwingen door ons hoor, Dizor, als je het niet wilt dan moet je het niet doen!
Ik plaats wel een foto als ik het zelf wil, zal wel keer filmpjes plaatsen als ik vind dat ze goed zijn uitgevoerd etc.

Nou aub geen vervuiling meer....

Ik bepaal zelf wel wanneer ik een foto of filmpje plaats.

Denk je dat ik hier een heel log bij elkaar loop te liegen, lijkt me pure tijdverspilling?

Gr

Ik denk dat mensen gewoon heel nieuwsgierig zijn :)

Idd en misschien een beetje verbaasd, in positieve zin, en daarom benieuwd zijn hoe een 15 jarige met dergelijke stats eruit ziet. Vat het niet negatief op, maar zie het gewoon als een goede prestatie. Want blijkbaar willen ze graag de foto's zien van iemand van je leeftijd en stats.

Terug
Naar boven