Fitness Seller

DiZoR's Log: 16 year and becoming a Beast

Klopt, dr was hier ook een gast die dacht dat ie 180kg squat had, wat bleek, was het een crappy quarter squat. (niet dat mijn squat 100% is, anders komt daar weer gezeik over) dus gewoon posten. Je wordt dr alleen maar beter van! :thumbs:

..

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat mensen gewoon heel nieuwsgierig zijn :)
Idd en misschien een beetje verbaasd, in positieve zin, en daarom benieuwd zijn hoe een 15 jarige met dergelijke stats eruit ziet. Vat het niet negatief op, maar zie het gewoon als een goede prestatie. Want blijkbaar willen ze graag de foto's zien van iemand van je leeftijd en stats.
Ik vat het niet negatief op, maar iedereen is zo fotogeil en gelooft niet meer in elkaar tegenwoordig.

Klopt, dr was hier ook een gast die dacht dat ie 180kg squat had, wat bleek, was het een crappy quarter squat. (niet dat mijn squat 100% is, anders komt daar weer gezeik over) dus gewoon posten. Je wordt dr alleen maar beter van! :thumbs:
180 "quarter" squat en 80 normaal squat is nog altijd een supergroot verschil.....

squat is toch niet zo spectaculair , wel goed bezig voor de rest ;)
keep on going.
Dat dacht ik zelf ook al.... Thx

Vandaag rustdag!

uhm ik doe dan wel quarter squat, maar doe jij dan full wil je zeggen, je filmpjes zeggen altijd nog andere dingen ;) jij met je 80kg quarter of net parallel van dat nutteloze commentaar altijd gaan geven :o
man donder toch lekker op naar krachtsporten.com als je het daar zo goed vind. ik vind het nogal raar dat daar een raar mannetje zonder enige goede techniek een moderator is, zal wel wat zeggen over de kwaliteit van het forum :rolleyes:

uhm ik doe dan wel quarter squat, maar doe jij dan full wil je zeggen, je filmpjes zeggen altijd nog andere dingen ;) jij met je 80kg quarter of net parallel van dat nutteloze commentaar altijd gaan geven :o
man donder toch lekker op naar krachtsporten.com als je het daar zo goed vind. ik vind het nogal raar dat daar een raar mannetje zonder enige goede techniek een moderator is, zal wel wat zeggen over de kwaliteit van het forum :rolleyes:

Ik zeg toch net, niet dat mijne zo goed is. Mijne is nu best goed volgens wat ervaren jongens. Wat is dr niet goed aan dan? En als moderator daar hoe je toch niet supergoeie techniek te hebben? (heb ik wel)

Ik zeg toch net, niet dat mijne zo goed is. Mijne is nu best goed volgens wat ervaren jongens. Wat is dr niet goed aan dan? En als moderator daar hoe je toch niet supergoeie techniek te hebben? (heb ik wel)

met jouw squat mis, te snbel omlaag, niet diep genoeg als jij full wilt doen.
voor moderator vind ik dat je een voorbeeld ook moet zijn, en dan ben jij niet met jouw techniek en alles.
jij zegt dat je een goede techniek hebt, zullen we je deadlift filmpjes er ff bij pakken ?

met jouw squat mis, te snbel omlaag, niet diep genoeg als jij full wilt doen.
voor moderator vind ik dat je een voorbeeld ook moet zijn, en dan ben jij niet met jouw techniek en alles.
jij zegt dat je een goede techniek hebt, zullen we je deadlift filmpjes er ff bij pakken ?

Mijn deadlift is slecht, dat wist ik al lang. Als je nou es mn nieuwste filmpjes bekijkt en niet ouwe troep dan zou je zien dat ze goed zijn.

Ik beweer niet dat TS alles bij elkaar liegt, enkel vraag ik om een filmpje zodat ik kan zien of het volledige squats zijn of half of in een smith.
Lijkt mij dat ik dat mag vragen en jou recht om dat niet te posten!
Enkel komt dit je geloofwaardigheid niet ten goede,
maar zoals jij al zei: boeit niet!

Ik beweer niet dat TS alles bij elkaar liegt, enkel vraag ik om een filmpje zodat ik kan zien of het volledige squats zijn of half of in een smith.
Lijkt mij dat ik dat mag vragen en jou recht om dat niet te posten!
Enkel komt dit je geloofwaardigheid niet ten goede,
maar zoals jij al zei: boeit niet!
Nja ik maak wel keer filmpje, dan wil ik eerst zelf kijken of mijn diepte goed is op het filmpje en ik squat zowiezo niet in de smith. Is vrij onhandig vind ik.... En stop nou met dat gebitch in mijn topic aub.

En als ie nou bagger blijkt te zijn, wat doe je dan?

Ja wat als hij nou alleen zn filmpje post als ie goed is. Als hij slecht is blijft ie er mee zitten :roflol:

Niks. Maar ik mag blijkbaar niks van iemand anders zn squat zeggen als mn eigen squat niet goed is volgens jullie (is ie wel). En wat zijn we weer goed een 15 jarig manneke met 120kg squat zonder dat ie ook maar een filmpje wil maken. Iedereen geloof het haha :roflol:

Niks. Maar ik mag blijkbaar niks van iemand anders zn squat zeggen als mn eigen squat niet goed is volgens jullie (is ie wel). En wat zijn we weer goed een 15 jarig manneke met 120kg squat zonder dat ie ook maar een filmpje wil maken. Iedereen geloof het haha :roflol:

en wat zijn we toch weer een pessimistisch zeikwijf, die zichzelf de superdude vind, terwijl hij een dunne ecto is :sd:

Ik vind mijzelf geen superdude en ecto ben ik ook niet, en jij moet helemaal je tyfesbekhouden met je quartersquat en je dikke vetpens :roflol:

ja ik squat quarter en ik ben der trots op :D, jij bent geen ecto?, zo zie je der namelijk wel uit :o kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterker dan jij, en dan geloof jij er niks van en kan je het niet hebben, dus donder jij nu snel op naar krachtsporten.com en laat je kop hier gewoon niet meer zien, want niemand hier hecht waarde aan jouw mening ;)

ja ik squat quarter en ik ben der trots op :D, jij bent geen ecto?, zo zie je der namelijk wel uit :o kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterker dan jij, en dan geloof jij er niks van en kan je het niet hebben, dus donder jij nu snel op naar krachtsporten.com en laat je kop hier gewoon niet meer zien, want niemand hier hecht waarde aan jouw mening ;)
je slaat de spijker op zn kop:D

wanneer ga je weer trainen dizor?

Vecht dit op MSN uit aub en niet in mijn log...

Vandaag weer getraind..

Training 1 Februari 2009:

Dumbbell Bench Press:
12 x 30 KG
15 x 30 KG REP PR!!
12 x 30 KG
12 x 27,5 KG

Incline Dumbbell Bench Press:
12 x 27,5 KG
10 x 30 KG
10 x 30 KG
12 x 25 KG (Dropset)

Dumbbell Flyes:
12 x 15 KG
10 x 15 KG
8 x 17,5 KG
8 x 20 KG

Between 2 Bench Dips:
10 x BW + 25 KG
10 x BW + 27,5 KG
10 x BW + 30 KG
10 x BW + 30 KG (Dumbbells gaan niet hoger :()

Dumbbell Shoulder Press:
12 x 15 KG
10 x 17,5 KG
8 x 20 KG
8 x 22,5 KG PR!!

Reverse Grip Tricep Pushdown:
12 x 30 KG
10 x 32,5 KG
8 x 37,5 KG
8 x 40 KG PR!!

Bent Over Side Raises:
10 x 8 KG
10 x 8 KG
10 x 8 KG
10 x 8 KG

Trainingstijd: 62 Minuten

Comment op Training:
Ging weer lekker. Goed geslapen + ontbeten = goede training :D

je slaat de spijker op zn kop:D

wanneer ga je weer trainen dizor?
Net gedaan :D + Hij moet gewoon stoppen met b**chen hier, hij zorgt voor oplaaiing..

Terug
Naar boven