XXL Nutrition

DiZoR's Log: 16 year and becoming a Beast

lekkere training weer.
gain je nog wel goed op dit schema, of wordt het weereens tijd voor een nieuwe?

ja ik squat quarter en ik ben der trots op :D, jij bent geen ecto?, zo zie je der namelijk wel uit :o kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterker dan jij, en dan geloof jij er niks van en kan je het niet hebben, dus donder jij nu snel op naar krachtsporten.com en laat je kop hier gewoon niet meer zien, want niemand hier hecht waarde aan jouw mening ;)

Weet jij wel wat een ecto is? Dit is een ecto:

11pic1.jpg

En zo zie ik er niet uit. Het enigste wat ik zei tegen jou was "die squat ziet er neit goed uit" maar blijkbaar mag je geen commentaar geven als je squat lager is. Nja als jij zo wil blijven squatten, mij best :roflol:

Goede training weer DiZoR, Respect dat je al zulke gewichten gebruikt als 15 jarige :thumbs:. Ga zo door jij komt er 100% zeker!

Weet jij wel wat een ecto is? Dit is een ecto:

11pic1.jpg

En zo zie ik er niet uit. Het enigste wat ik zei tegen jou was "die squat ziet er neit goed uit" maar blijkbaar mag je geen commentaar geven als je squat lager is. Nja als jij zo wil blijven squatten, mij best :roflol:

nee het verschil is dat jij blank ben en hij zwart ;)

Jongens, kap is met dat geruzie hier. PM elkaar, of doe het op MSN. Het enigste wat DiZoR hier anders aan overhoudt is een gesloten trainingslog.

Pfff ecto's zijn 50kg mensjes met 25cm armpjes. Snap je dat nu? Of kunnen die 2 hersencellen dat neit aan?

uhm nee, je kan ook ecto zijn terwijl je wat zwaarder ben, maar gwoon ****ign dun ben zonder spiertjes net als jij.
kijk hij heeft 25cm armen, jij hebt 30cm armen ( groot verschil)
en jij mag dan wel zwaarder wegen dan hem, maar je bent en blijft een ECTO

uhm nee, je kan ook ecto zijn terwijl je wat zwaarder ben, maar gwoon ****ign dun ben zonder spiertjes net als jij.
kijk hij heeft 25cm armen, jij hebt 30cm armen ( groot verschil)
en jij mag dan wel zwaarder wegen dan hem, maar je bent en blijft een ECTO

Mijn armen zijn meer dan 30, ik ben nog steeds geen ecto. Het enigste wat ik zeg is "filmpje" iedereen direct in de stress als iemand dat vraagt. En dat is toch een normale vraag. En waarom doen jullie niet gewoon zeggen van ja ik wil ook wel een filmpje van je squat zien in plaats van direct conclusies te trekken en mij een ecto te noemen terwijl dat er niks mee te maken heeft?

Keranos, waarom heb je op krachtsporten.com al je DL filmpjes verwijderd...?

Keranos, waarom heb je op krachtsporten.com al je DL filmpjes verwijderd...?

Ik heb al mn technieksetfilmpjes van deadlift weggehaald zodat er hier niet gezeikt word over mijn techniek van "kijk dan, kijk dan" terwijl ik weet dat mijn techniek op deadlift k*t is. Maarja je mag hier niets zeggen zolang je squat lager is dan die van dikke remco :roflol:

Ik heb al mn technieksetfilmpjes van deadlift weggehaald zodat er hier niet gezeikt word over mijn techniek van "kijk dan, kijk dan" terwijl ik weet dat mijn techniek op deadlift k*t is. Maarja je mag hier niets zeggen zolang je squat lager is dan die van dikke remco :roflol:

dankje dat je me steeds dik noemt ;), ik apprecieer dat zeer, zeker als een te dun iemand dat zegt ;). kijk jij verwijder al je deadlift video's omdat ze k*t zijn. Wat zeik je dan over anderen als je zelf een k*t techniek op alle onderdelen heb, dus donder gewoon op van dit forum en ga naar je kontenlikkers op krachtsporten.com, of ga uitjanken bij je vriendje :gay:

dankje dat je me steeds dik noemt ;), ik apprecieer dat zeer, zeker als een te dun iemand dat zegt ;). kijk jij verwijder al je deadlift video's omdat ze k*t zijn. Wat zeik je dan over anderen als je zelf een k*t techniek op alle onderdelen heb, dus donder gewoon op van dit forum en ga naar je kontenlikkers op krachtsporten.com, of ga uitjanken bij je vriendje :gay:

Aha leuk, wat is er dan fout aan mijn techniek op Bench en Squat? Hoe weet jij trouwens dat er op krachtsporten.com kontelikkers zitten? Zitten ze aan jouw vette reet? En ik ben trouwens neit dun.

laten we hier maar meeophouden, we vervuilen alleen Dizor zijn log hiermee ;)
maar iig donder gewoon op van dit Forum, dan is iedereen blij :)

Laatst bewerkt:
dit zijn idd par-squats , jongens hou het netjes hier he

oke, maar waarom zit jij dan nog steeds in mijn log op krachtsporten.com te kijken?

ik kijk nu omdat jij begint te zeiken ;), en kijken is niks mis mee, maar ik geef geen dom commentaar daar in je logje ;) ik vervuil daar niks, jij komt hier en zit constant op iedereen te zeiken. Dat is iets dat ik niet doe, de enige die ik pak ben jij en dat is omdat jij gewoon domweg commentaar zit te leveren en op iedereen wat aan te merken hebt ;) dat is de reden :o

Oké jongens kunnen we nu verder gaan met het log van DiZoR? Anders wordt het log straks nog gesloten, en daar heeft DiZoR ook niks aan.

mensen zijn gwn. benieuwd hoe de lichaam eruitziet van een jongen van 15 jaar die snel groeit. dus vandaar er zo veel vraag is na een foto van je. tis tog niet zo moeilijk om een foto te nemen. of een filmpje die je al zo lang beloofd. ( heb me speciaal hiervoor aangemeld bij dutchbodybuilding ) ;) we willen resultaat ZIEN. niet LEZEN

ik kijk nu omdat jij begint te zeiken ;), en kijken is niks mis mee, maar ik geef geen dom commentaar daar in je logje ;) ik vervuil daar niks, jij komt hier en zit constant op iedereen te zeiken. Dat is iets dat ik niet doe, de enige die ik pak ben jij en dat is omdat jij gewoon domweg commentaar zit te leveren en op iedereen wat aan te merken hebt ;) dat is de reden :o

Ik doe niet heel de tijd op mensen zeiken. Ik zeik alleen tegen jou omdat jij zegt dat ik vanalles doe en op vanalles vanalles heb aan te merken. Dat is niet zo ik vroeg alleen om een filmpje. Maar dat mag niet omdat mn squat niet zo hoog is als die van jou. Dan weet ik dat ook weer...

Terug
Naar boven