GNRR
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ja ik squat quarter en ik ben der trots op, jij bent geen ecto?, zo zie je der namelijk wel uit
kijk sommige mensen zijn nou eenmaal sterker dan jij, en dan geloof jij er niks van en kan je het niet hebben, dus donder jij nu snel op naar krachtsporten.com en laat je kop hier gewoon niet meer zien, want niemand hier hecht waarde aan jouw mening
![]()

Weet jij wel wat een ecto is? Dit is een ecto:
![]()
En zo zie ik er niet uit. Het enigste wat ik zei tegen jou was "die squat ziet er neit goed uit" maar blijkbaar mag je geen commentaar geven als je squat lager is. Nja als jij zo wil blijven squatten, mij best![]()

Pfff ecto's zijn 50kg mensjes met 25cm armpjes. Snap je dat nu? Of kunnen die 2 hersencellen dat neit aan?
uhm nee, je kan ook ecto zijn terwijl je wat zwaarder ben, maar gwoon ****ign dun ben zonder spiertjes net als jij.
kijk hij heeft 25cm armen, jij hebt 30cm armen ( groot verschil)
en jij mag dan wel zwaarder wegen dan hem, maar je bent en blijft een ECTO
Keranos, waarom heb je op krachtsporten.com al je DL filmpjes verwijderd...?

Ik heb al mn technieksetfilmpjes van deadlift weggehaald zodat er hier niet gezeikt word over mijn techniek van "kijk dan, kijk dan" terwijl ik weet dat mijn techniek op deadlift k*t is. Maarja je mag hier niets zeggen zolang je squat lager is dan die van dikke remco![]()
, ik apprecieer dat zeer, zeker als een te dun iemand dat zegt
. kijk jij verwijder al je deadlift video's omdat ze k*t zijn. Wat zeik je dan over anderen als je zelf een k*t techniek op alle onderdelen heb, dus donder gewoon op van dit forum en ga naar je kontenlikkers op krachtsporten.com, of ga uitjanken bij je vriendje 
dankje dat je me steeds dik noemt, ik apprecieer dat zeer, zeker als een te dun iemand dat zegt
. kijk jij verwijder al je deadlift video's omdat ze k*t zijn. Wat zeik je dan over anderen als je zelf een k*t techniek op alle onderdelen heb, dus donder gewoon op van dit forum en ga naar je kontenlikkers op krachtsporten.com, of ga uitjanken bij je vriendje
![]()
laten we hier maar meeophouden, we vervuilen alleen Dizor zijn log hiermee
maar iig donder gewoon op van dit Forum, dan is iedereen blij![]()
oke, maar waarom zit jij dan nog steeds in mijn log op krachtsporten.com te kijken?
, en kijken is niks mis mee, maar ik geef geen dom commentaar daar in je logje
ik vervuil daar niks, jij komt hier en zit constant op iedereen te zeiken. Dat is iets dat ik niet doe, de enige die ik pak ben jij en dat is omdat jij gewoon domweg commentaar zit te leveren en op iedereen wat aan te merken hebt
dat is de reden 
we willen resultaat ZIEN. niet LEZENik kijk nu omdat jij begint te zeiken, en kijken is niks mis mee, maar ik geef geen dom commentaar daar in je logje
ik vervuil daar niks, jij komt hier en zit constant op iedereen te zeiken. Dat is iets dat ik niet doe, de enige die ik pak ben jij en dat is omdat jij gewoon domweg commentaar zit te leveren en op iedereen wat aan te merken hebt
dat is de reden
![]()