De lauwwste
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thx man, niet echt specifieke doelen gesteld op dit moment. Natuurlijk wel big wordentrainingen gaat echt vet.
Jij gaat nog één sterke mother****er worden als je zo door gaat.
Heb je specifieke doelen voor later ?

Vandaag proberen te trainen...(Uitleg komt)
Training 11 Maart 2009:
Squat:
3 x 65 KG
3 x 85 KG
En toen:
Ik voelde iets raars aan me heup, voelde niet helemaal goed. Dus ik maak een bodyweight squat om te checken of alles goed is, schiet het in me focking hamstring:O Echt klote, kon daarna nog wel gewoon lopen, maar mijn heup voelde nogal raar. Dus even rustig aan doen, denk niet dat het supererg is oid. Gewoon 4 a 7 dagen goed rusten en dan nog keer proberen. Ga de volgende keer wel wat beter opwarmen. Daarna op naar de quadisolatie machine
Leg Extension:
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
8 x 95 (Fullstack)
Calf Presses:
10 x 190 KG (Fullstack)
10 x 190 KG (Fullstack)
10 x 190 KG (Fullstack)
10 x 190 KG (Fullstack)
Trainingstijd: 25 min
Comment op Training:
Volgende keer beter opwarmen en even rust nemen! Zit er wel over in gvd![]()

Thx man, misschien moet je eens kijken naar je techniek oid. Kan daar aan liggen, ik voel iniedergeval vandaag niks meer van me hamstring + heup...Mooie training, jammer van je blessure! Dat heb ik ook met m'n knieën, ze voelde goed, maar vandaag voelde ik weer beetje pijn erin, dus maar wat meer rust geven, waardoor ik wederom trainingen mis!![]()
)
)
Haha thx, mwa valt wel mee. Vind het niet zo interessant in deze tijd van 't jaarLekkere training DiZoR, mooie pr's!
off:
Begin je AVP zo langzamerhand al te missen? Ik wel.

)
Kon niet eten van de spannign van testweek...
Zoiets had ik vorig jaar oktober ook, 3 weken niet squatten, duurde ook weer ff om terug op niveau te komen daarna. Was iets van een verrekte heupkapspier ofzo![]()
Voel er helemaal niks van eigenlijk, is gewoon weer normaal. Heb gister ook gewoon wedstrijd kunnen voetballen. Dus morgen of woensdag weer vol squattenHoe zit het nou met die blessure van je? Hopelijk is het niet zoiets als wat ik had (hierboven)

Alleen moet even kijken of ik morgen benen ga trainen. Heb morgenavond voetbalwedstrijd dusja....