Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
3 x 8 voor isolatie, 5 x 3 en dan 3 x 3 met zelfde gewicht voor borst omdat 5 x 5 voor mij niet werkt... Alle overige grote oefeningen doe ik 5 x 5 waarvan 3 x 5 met zelfde gewicht. Snap je wat ik bedoel nou?Wat is de idee achter die rare repranges? 3/5/8? (8 snap ik nog, maar lager?)

3 x 8 voor isolatie, 5 x 3 en dan 3 x 3 met zelfde gewicht voor borst omdat 5 x 5 voor mij niet werkt... Alle overige grote oefeningen doe ik 5 x 5 waarvan 3 x 5 met zelfde gewicht. Snap je wat ik bedoel nou?![]()

Nja tis eigenlijk gewoon upperbody-lowerbody-rust-upperbody-lowerbody-rust-rust en dan alles 5 x 5 op isolatie en (incline) bench press na, want om 5 x 5 op isolatie te doen is wel beetje waardeloosHmm beetje. Is dus een mix van meerdere schema principes wat bij elkaar steekt omdat de ene beter werkt voor je lichaam dan het andere?![]()

Voor 3 x 5 x 120 KG ga ik iniedergeval goed slapen + goed eten, want die laatste set wordt denk ik wel moeilijk. Dit ging nog wel..Bij bench en bor is dit eigenlijk nog de opbouwfaseJe gaat echt elke training hard man!
Zo voel ik me echt zwak![]()
Ik kon afgevoerd worden daarna

Ben inmiddels 16 en 2 weken**** man voor een kereltje van 15 ben jij verdomde sterk zeg![]()
mja toch bedankt voor je reactie, dits eigenlijk nog opbouw, alleen voelde me slap vrijdag. Vorig schema squatte ik 3 x 130 op top. Dat is ongeveer wel gelijk aan 3 x 5 x 120/122,5 
Ben inmiddels 16 en 2 wekenmja toch bedankt voor je reactie, dits eigenlijk nog opbouw, alleen voelde me slap vrijdag. Vorig schema squatte ik 3 x 130 op top. Dat is ongeveer wel gelijk aan 3 x 5 x 120/122,5
![]()