Ik train al in geldrop
Alleen nu bij harks, ga naar topfit verhuizen waarschijnlijk 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik train al in geldrop
Alleen nu bij harks, ga naar topfit verhuizen waarschijnlijk 
Ben atm met ander schema bezig16 jaar en 3x130 squatten? Kan het bijna niet geloven dit is sick...
Post eens een filmpje voor deze ongelovige van je squat.
Zal keer kijken oft kan..Ik train al in geldropAlleen nu bij harks, ga naar topfit verhuizen waarschijnlijk
![]()

Kan je gelijk ff checken of dit geweld van gewichten klopt.

Terreurdesalniettemin....
maar ga deze jongen zeker aan de tand voelen als ik in geldrop kom!!

DankuAah, heerlijke training zo te zien! Je gewichten zijn ****ing hoog!
Nu heb ik een vraagje, eet jij echt héél veel boven je behoefte? En kom je dan veel vet aan of eerder spiermassa?![]()
Uhmz, mijn behoefte was eerst met voetbal zo n 3500/3600, nu iets lager denk ik zo n 3300. Maar zit zelf rond de 4200 kcal. Als ik dedicated train en eet dan kom ik niet zoveel vet aan maar als ik hele week niks doe en weekend lig te zuipe kom ik veel makkelijker vet aan. Lekkere training jongen. Voor jouw leeftijd al erg nette gewichten.
Ik neig toch meer naar kracht toe, heb hiervoor echt puur op massa getraind. Daarvoor nog op kracht maar ben eigenlijk meer van een combinatie waarbij je de compounds gewoon zwaar gewicht weinig reps doet. Isolatie doe ik altijd op massa gericht mja, is logischErg sterke trainingen kerel, vooral die bor knalt eruit.
Waarom zit je zo laag in herhalingen? Ik dacht dat jij meer op massa trainde dan op kracht.

Thx man, you better be

Ow, hardcore man!
Die calf presses, ik doe meestal seated calf presses maar wil binnekort standing gaan doen, enkele tips?![]()