Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik doe dat ook hoor, is zeer goed voor de onderrug, lekker hardWaarom die hyper extensions met meer extra gewicht?

Ik doe dat ook hoor, is zeer goed voor de onderrug, lekker hard![]()
Ah ok, had je helemaal verkeerd begrepen xDIk heb het niet over waarom hij hyper extensions doet, maar waarom niet met meer kg's.
Ik doe 3 x 15 + 32 KG dumbbell, dan moet hij dat toch zeker ook kunnen!

Ik heb het niet over waarom hij hyper extensions doet, maar waarom niet met meer kg's.
Ik doe 3 x 15 + 32 KG dumbbell, dan moet hij dat toch zeker ook kunnen!
Ah ok, had je helemaal verkeerd begrepen xD
32kg dumbbell is al hoog hoor man![]()
Zou us moeten meten, maar waarschijnlijk parallel, ik kan niet zo diep op backsquat :S Weet niet waarom maar kan niet onder par, bij front squat kan ik gewoon full mja...Alweer ****ing sterk, zoals altijd!
Squat jij op parallel of fullsquat?![]()
Dumbbells gaan hier maar tot 30 KG, zoveel verschil maakt dat dan ook weer nietWaarom die hyper extensions met meer extra gewicht?

Wat is er zo nieuw/raar aan die nieuwe barbell dan?![]()
Die barbell is veel dikker als die andere (volgens mij ook te dik) en zit echt een k*tgrip opWat is er zo nieuw/raar aan die nieuwe barbell dan?![]()
Thx man, je hebt idd gelijkSommige voelen nou eenmaal k*t/anders aan dan wat je normaal gewend bent. Ik kan bij mijn nieuwe gym met die Squatrek en stang met moeite Front Squaten terwijl dat eerst veel makkelijker ging.
Misschien ben ik gewoon een klagende b*ch met te kleine schouders, maar soms voelt het eenmaal anders aan. Het is gewoon even wennen DiZoR, je herpakt het wel en knalt 3x zo hard.![]()

Thx man

Lag nog 1 oude barbell, alleen die was gister in gebruik, dus toen die maar snel gepaktWat een facking beest! Ik zeg even wennen, niet gelijk de volgende dag ons allen hier vernederen!![]()

Moest naar vrienden toe dus geen zin om nog die assistance te doen.. Thx manZOW wat een training weer. Die MP is echt ZO bruut.
En je fysiek ook.![]()